منحصر به فردترین تورهای ترکیه برای سپری کردن تعطیلات

تور ترکیه - کاماپرس
ژیوار

افراد با رزرو تور ترکیه می‌توانند تجربه متفاوت و خاطره‌‌انگیزی از داشته باشند و با خیال راحت و بدون نگرانی از هتل و رفت‌ و برگشت از سفر لذت ببرند. تعطیلات فصل تابستان فرصت مناسبی برای سفر به ترکیه است و بدورم و قبرس شمالی به عنوان محبوب‌ترین و متفاوت‌ترین مقاصد گردشگری در سفر به ترکیه شناخته می‌شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با بهترین تور ترکیه پرداخته است.

تور بدورم

شبه جزیره بدروم با وجود وسعت کوچک، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در تور ترکیه است. بدروم به عنوان یکی از مناطق تفریحی لوکس برای تفریح و خوش‌گذرانی شناخته می‌شود و با این حال امکان لذت بردن از این جزیره با بودجه‌های کمتر نیز وجود دارد. جزیره بدروم در گذشته نه چندان دور به عنوان یک منطقه ساکت و ناشناخته مسکونی کشاورزان و ماهیگیران بود و در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب‌ترین تورهای ترکیه شناخته می‌شود.

تور ترکیه - کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری تور بدروم ترکیه

گردشگران در طی تور بدروم می‌توانند به بازدید از روستاهای بدروم بپردازند. در این منطقه هنوز سبک زندگی عشایری رواج دارد. گردشگران در این مدت زمان همچنین می‌توانند فرش‌های سنتی گلیمی را ببیند و غذاهای لذیذ محلی که با روش اصیل طبخ می‌شوند، امتحان کنند. یکی دیگر از کارهای جذابی که افراد در تور مسافرتی ترکیه می‌توانند انجام دهند، سفر با قایق در اطراف شبه جزیره است. به این منظور گردشگران می‌توانند تورهای قایق رزرو کنند و از  مناظر جزیره زیبا خالی از سکنه اوراک، خلیج‌ها و فانوس‌های دریایی بازدید کنند.

دریان سفر امید

دروازه میندوس به عنوان یکی از مهم‌ترین آثار باستانی بدروم شناخته می‌شود که در زمان هخامنشیان ساخته شده است. گردشگرانی که علاقه‌مند به کاوش در آثار باستانی هستند، می‌توانند از این دروازه در تور ترکیه بازدید کنند. جزیره کارا آدا سی یا جزیره سیاه یکی از بهترین مکان‌های بدروم برای استراحت و ریلکس کردن در طی سفر است. آبگرم این جزیره به خاصیت درمانی شهرت دارد و توجه بسیاری از گردشگران را در تور ترکیه به خود جلب می‌کند. این جزیره آب‌وهوای معتدلی دارد و در محاصره درختان کاج قرار گرفته است.

قلعه سنت پیتر یکی دیگر از آثار تاریخی جذاب در بدروم است که در قرن پانزدهم میلادی توسط شوالیه‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی ساخته شده است. این قلعه در گذشته با هدف حفاظت از شهر ساخته شده بود و بعدها در زمان عثمانیان ترک‌ها یک مسجد در داخل قلعه ساختند.

تور قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی دیگر از زیباترین مقاصد گردشگری است و می‌تواند سفر فراموش‌نشدنی برای افراد رقم بزند. قبرس شمالی با سواحل جذاب و خیره‌کننده و تاریخ غنی انتخاب مناسبی برای سفر در تابستان است. این منطقه با شهرهای جذاب، اقامتگاه‌های درجه یک و مردم دوستانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سپری کردن تعطیلات است.

تور ترکیه ، قبرس- کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری در قبرس شمالی

قلعه گیرنه یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی است که قدمت آن به امپراطوری بیزانس باز می‌گردد. قلعه گیرنه در حال حاضر به عنوان یک موزه شناخته می‌شود که آثار باستانی زیادی را در خود جای داده است. صومعه بلاپایس از آثار تاریخی متعلق به قرن سیزدهم است که در نزدیکی قبرس شمالی قرار دارد. این صومعه در مکان زیبا و مشرف به بندر گیرنه واقع شده است. قلعه قرن دوازدهمی سنت هیلاریون در ارتفاعات کوه‌های گیرنه یکی از جذاب‌ترین قلعه‌هایی است که مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر ارائه می‌دهد.

سالامیس یکی از شهرهای یونان باستان است که در سواحل شمالی قبرس قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری این منطقه محسوب می‌شود. ساحل شنی آگادیر یکی از طولانی‌ترین سواحل قبرس شمالی است که در شبه جزیره کارپاز قرار گرفته است. این منطقه برای شنا کردن، آفتاب گرفتن و ورزش‌های آبی انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شود.

هزینه تور ترکیه به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت تور ترکیه، مقصد سفر و مدت زمان اقامت است. بعضی از مقاصد گردشگری ترکیه مانند استانبول و آنتالیا به دلیل محبوبیت نزد گردشگران گران‌تر هستند. همچنین هزینه‌های سفر در دوران تعطیلات تابستان نسبت به سایر بازه‌های سال بیشتر است. کیفیت‌ هتل و اقامتگاه یکی دیگر از عوامل مهمی است که نقش زیادی در هزینه تور ترکیه دارد.

رزرو تور ترکیه خاطرانگیز از «آمیتیس تراول»

آژانس گردشگری آمیتیس تراول به عنوان مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند و نماینده رسمی هواپیمایی فری برد ایران است. این مجموعه در تلاش است که بهترین و باکیفیت‌ترین تورهای مسافرتی را به نقاط مختلف در ایران و جهان برگزار کند. آمیتیس تراول پکیج‌های مختلفی از تورهای گردشگری به ترکیه برگزار می‌کند که افراد متناسب با سلیقه و بودجه خود می‌توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. افراد با رزرو تور ترکیه از این مجموعه می‌توانند از امکانات مختلف مانند بلیط هواپیما، گشت شهری و راهنما تور برخوردار شوند و بدون دغدغه رزرو بلیط و هتل با اطمینان خاطر از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت آمیتیس تراول به آدرس https://amitistravel.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 1747 و یا 0218853885 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراول
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز