جارو صنعتی تراکتور چه کاربردی دارد؟

جارو جلوبند تراکتور - کاماپرس
ژیوار

در زمان‌های گذشته برای جاروکشی از روش‌های فیزیکی و سنتی استفاده می‌شد که زمان‌بر و پر زحمت بود. در حال حاضر با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و تولید جارو صنعتی تراکتور، این کار بسیار ساده‌تر شده است. جارو صنعتی تراکتور به صورت پشت‌بند و جلوبند تولید می‌شود و در کارهای کشاورزی، دامداری، جنگلداری و حتی راهسازی استفاده می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نکاتی درباره جارو صنعتی تراکتور پرداخته است.

جارو جلوبند تراکتور - کاماپرس

جارو صنعتی تراکتور چیست؟

جارو صنعتی تراکتور یا سوییپر به صورت یک پیوست به تراکتور متصل و باعث می‌شود که تراکتور قادر به انجام کارهای نظافتی باشد. جارو صنعتی تراکتور معمولا از پلی پروپیلین و با مقاومت بسیار بالا ساخته می‌شود و در نتیجه مقاومت زیادی در برخورد با موانع سخت از خود به نمایش می‌گذارد.

جارو صنعتی به شلنگ‌های هیدرولیک تراکتور متصل می­شود و نیروی لازم برای حرکت دورانی جارو را فراهم می‌کند. برس‌ها از طریق حرکت‌ دورانی و چرخشی، زباله‌ها را به سمت مرکز دستگاه هدایت کرده و در نهایت به سطل یا مخزن داخلی جارو منتقل می‌کنند. مخزن برای نگهداری زباله‌ها کاربرد دارد و می‌توان آن را تخلیه کرد. به طور کلی عملکرد جارو توسط اپراتور تراکتور و از طریق سیستم هیدرولیک دستگاه انجام می‌شود. مجموعه‌ این فرآیندها باعث می‌شوند که سرعت و عمق نظافت با استفاده از جارو صنعتی تراکتور بیشتر باشد.

دریان سفر امید

جاروهای صنعتی معمولا به اندازه عرض تراکتور ساخته شده و باعث افزایش تسلط راننده به دستگاه می‌شوند. جارو صنعتی تراکتور از فولاد نیز ساخته می‌شود. در بسیاری از موارد، کاربران می‌توانند از بغل‌زن و آب‌پاش به همراه این جاروها استفاده کنند.

جارو جلوبند تراکتور - کاماپرس
انواع جارو صنعتی تراکتور

جاروهای صنعتی تراکتور به صورت پشت بند و جلوبند تولید می‌شوند. جارو تراکتور پشت بند در قسمت پشتی تراکتور نصب می‌شود و بدون نیاز به بازو، با استفاده از چرخ‌های تراکتور به سمت جلو حرکت می‌کند. جارو پشت‌بند تراکتور از اصابت قطعات دستگاه با زمین جلوگیری می‌کنند و در نتیجه اصطکاک و استهلاک دستگاه را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهند. این ویژگی‌ باعث می­شود که جارو پشت بند تراکتور مقاومت و دوام بیشتری در طول زمان داشته باشد و دیرتر فرسوده شود. بعضی از جاروهای پشت‌بند به همراه چرخ تولید می‌شوند که این کار هدایت دستگاه را آسان‌تر می‌کند.

جاروهای جلوبند در قسمت جلویی تراکتور سوار می‌شوند و در نتیجه عملیات نظافت را با حرکت به جلو انجام می‌دهند. جاروهای جلوبند برس‌های زیادی دارند که حرکت آن‌ها در سطح زمین باعث تمیز شدن محیط می‌شود. جاروهای جلوبند معمولا دارای بغل‌زن و آب‌پاش هستند که با خیس کردن سطح زمین به طور موثرتری محیط را نظافت و همچنین از بلند شدن گرد و غبار در حین فرآیند نظافت جلوگیری می‌کنند. از بغل‌زن جارو صنعتی تراکتور معمولا برای برس زدن لبه‌های اتوبان‌ها و معابر یا جوی آب استفاده می‌شود.

کاربردهای جارو تراکتور

جارو تراکتور به عنوان یک دستگاه مکانیزه یدک‌کش کاربرد دارد و می‌تواند نخاله‌ها، زباله‌ها، خرده مصالح باقی مانده مثل شن و ماسه یا براده‌های چوبی و فلزی را از سطوح مختلف تمیز کند. از جارو تراکتور معمولا در انبارها و کارخانه‌های بزرگ برای پاک‌سازی استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای جارو صنعتی تراکتور، نظافت مرغداری‌ها و گاوداری‌ها است که محیط سالم و تمیزی برای دام‌ها ایجاد می‌کند. در معادن به میزان زیادی ذرات گرد و غبار تولید می‌شود که با استفاده از جاروهای صنعتی تراکتور می‌توان جاده‌ها، معابر و محوطه‌های معدنی را نظافت کرد. کاربرد جاروهای صنعتی در معادن تاثیر زیادی بر افزایش ایمنی کارکنان و بهره‌وری معادن دارد.

جارو جلوبند تراکتور - کاماپرس

ضرورت خرید جارو صنعتی تراکتور

با استفاده از جارو صنعتی تراکتور بدون هیچ زحمتی می‌توان عملیات نظافت را در محیط‌های حساس مانند معادن و انبارهای کارخانه‌ها انجام داد. همچنین استفاده از جارو صنعتی تراکتور باعث می‌شود که فرآیند نظافت در مدت زمان بسیار کوتاه‌تر و با کیفیت بیشتر انجام شود؛ به همین جهت لازم است که افراد متناسب با نیاز خود در محیط کار اقدام به خرید جارو صنعتی تراکتور کنند.

خرید جارو صنعتی از «ایران بابکت»

ایران بابکت به عنوان اولین تولیدکننده جارو صنعتی دارای 20 سال سابقه در زمینه تولید و عرضه قطعات جارو ایرانی است. این مجموعه به منظور رفاه حال خریداران، امکان خرید اینترنتی از طریق سایت را نیز فراهم کرده است که افراد با سفارش محصول مورد نظر می‌توانند در عرض 24 ساعت در تهران و در عرض 72 ساعت در شهرستان سفارش خود را تحویل بگیرند. این مجموعه انواع مدل‌های بابکت و جاروهای صنعتی را عرضه می‌کند و به همین جهت افراد متناسب با میزان بودجه و نیاز خود می‌توانند ایده‌آل‌ترین مدل را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به وبسایت https://bobcat-iran.ir مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن‌­های 09196700620 و 66192021-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز