برای تجهیز باشگاه بدنسازی خانگی چه وسایلی نیاز است؟

ژیوار

رفتن به باشگاه‌های ورزشی و ورزش کردن در مکان عمومی برای بسیاری از افراد دشوار است. به همین منظور ساخت و تجهیز باشگاه بدنسازی خانگی برای این افراد یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. تجهیز باشگاه بدنسازی خانگی در وهله اول نیاز به صرف هزینه دارد، ولی از می‌توان از این فضا برای ورزش کردن در تمام دوران زندگی استفاده کرد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی و معرفی اصلی‌ترین تجهیزات برای ساخت باشگاه بدنسازی خانگی پرداخته است.

تشک ورزشی

یکی از اصلی‌ترین و در عین حال ساده‌ترین وسیله‌هایی که افراد برای تجهیز باشگاه بدنسازی خانگی نیاز دارند، تشک‌های ورزشی هستند. تشک‌های گرانولی برای زیر تردمیل و یا دستگاه‌های بدنسازی قابل استفاده هستند و در مقابل برای سایر نقاط می‌توان از تشک‌های تاتامی استفاده کرد.

دریان سفر امید

توپ

توپ‌ها یکی از متنوع‌ترین تجهیزات باشگاه‌های بدنسازی هستند که در تمرین‌های دراز نشست استفاده می‌شوند و تاثیر زیادی در عضلات شکم دارند و هیچ آسیبی به ستون فقرات نمی‌زنند. به همین جهت توپ‌ها به عنوان یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها برای تجهیز باشگاه‌های ورزشی خانگی شناخته می‌شوند. در بسیاری از تمرینات می‌توان از توپ‌ها به عنوان نیمکت و برای تمرینات شکمی استفاده کرد. خرید توپ پیلاتس و یا ایروبیک برای تجهیز باشگاه ورزشی خانگی پیشنهاد می‌شود. بعضی از توپ‌های ورزشی مانند بوسوبال برای تمرینات تعادلی کاربرد دارند. البته لازم به ذکر است که قبل از خرید توپ افراد دقت کنند که اندازه و وزن توپ را متناسب با قد و وزن خود انتخاب کنند.

حلقه پیلاتس

حلقه‌های پیلاتس فضای کمی را اشغال می‌کنند و در عین حال برای طیف وسیعی از تمرینات قابل استفاده هستند. حلقه پیلاتس علاوه بر ورزش یوگا، در بسیاری از تمرینات تعادلی، کنترلی و استقامتی کاربرد دارد و عضلات پا، ران، شکن و نیم‌تنه را تقویت می‌کند.

تخته استپ و استپر

یکی از ضروری‌ترین وسیله‌هایی که برای تجهیز باشگاه خانگی کاربرد دارد، تخته استپ است که فضا کمی نیز اشغال می‌کند. تخته استپ در واقع یک پله در اختیار افراد قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توان حرکات پر انرژی و کالری سوز انجام دهند. استپر یکی دیگر از تجهیزات اصلی در باشگاه‌های ورزشی خانگی است که دارای دو پدال و دو دسته است و به حفظ تعادل کمک کرده و با حرکت دادن پاها در پدال، بالا و پایین رفتن از پله را شبیه‌سازی می‌کند.

طناب پرش

یکی دیگر از محبوب‌ترین وسیله‌هایی که برای تجهیز باشگاه‌های خانگی کاربرد دارد، طناب پرش است. طناب پرش علاوه بر قیمت ارزان و استفاده بسیار راحت، نقش زیادی در کالری سوزی دارد. بعضی از مدل‌های طناب‌های پرش وزن‌دار، مقاومت ورزش را افزایش می‌دهند.

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت یکی از محبوب‌ترین وسیله‌های هوازی برای تجهیز باشگاه‌های خانگی است و با این حال نسبتا گران قیمت است. دوچرخه ثابت به افراد امکان ورزش کردن در یک فضا محدود و سوختن مقدار زیادی کالری را فراهم می‌کند و هیچ تداخلی با عضله‌سازی و افزایش و قدرت ندارد.

تردمیل

یکی دیگر از محبوب‌ترین وسیله‌ها برای تجهیز کردن باشگاه خانگی، تردمیل است که امکان انجام تمرینات هوازی را برای افراد فراهم می‌کند. با این حال افراد باید در نظر داشته باشند که اگر فضا چندانی در باشگاه خانگی خود ندارند، باید از خرید این وسیله صرف نظر کنند.

ست هالتر و وزنه

میله هالتر و وزنه هالتر یکی از اصلی‌ترین چیزهایی است که سطح تمرینات ورزشی را بالا می‌برد و یکی از اصلی‌ترین وسیله‌هایی است که برای تجهیز باشگاه ورزشی خانگی کاربرد دارد.

کش ورزشی

کش‌های ورزشی یکی از ساده‌ترین و در عین حال پراستفاده‌ترین مواردی هستند برای تمرین‌های قدرتی استفاده می‌شوند. افراد باید در نظر داشته باشند تا علاوه خرید کش به قیمت ارزان، از لذت ورزش کردن در باشگاه خانگی بهره‌مند شوند.

خرید تجهیزات باشگاه خانگی از «حامدیان اسپرت»

حامدیان اسپرت در زمینه فروش انواع تجهیزات ورزشی و بدنسازی، تجهیزات فانکشنال و کراسفیت، ابزارهای وزنه‌ای، دستگاه‌های بدنسازی و رگال قفسه‌های باشگاهی مشغول به فعالیت است. این مجموعه به منظور سهولت دسترسی، امکان خرید اینترنتی را برای کاربران فراهم کرده است و خریداران به راحتی می‌توانند از طریق سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. همه محصولات عرضه‌شده در این مجموعه دارای اصالت کالا هستند و افراد با خیال راحت می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند و از قابلیت پرداخت در محل برخوردار شوند. متنوع‌ترین و کامل‌ترین محصولات ورزشی در حامدیان اسپرت عرضه می‌شوند و افراد طیف انتخاب گسترده‌ای برای تجهیز باشگاه بدنسازی خانگی دارند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://hamediansport.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌ تلفن 09027292001 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : حامدیان اسپرت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز