پیش بینی قیمت بیت کوین با تحلیل تکنیکال

ژیوار

یکی از راه‌های رایج و محبوب بررسی و پیش بینی قیمت رمزارزهای مختلف، به خصوص بیت کوین، تحلیل تکنیکال است. این نوع تحلیل که بالغ بر سه قرن سابقه دارد، به شدت در بازار رمزارزها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، معامله گران ارزدیجیتال که به اطلاعات مربوط به نمودارها و داده‌های قیمتی، حجم معاملات، وضعیت کلی بازار دسترسی دارند، تحلیل تکنیکال را برای پیش بینی قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها به کار می‌برند. در واقع تحلیل تکنیکال را می‌توان تعیین یک استراتژی معاملاتی به منظور یک سرمایه گذاری و همچنین تعیین فرصت‌های معاملاتی دانست.

تحلیلگران تکنیکال با استفاده از روندهای آماری یک رمزارز، نوسانات قیمتی و حجم معاملات آن، به پیش بینی آینده قیمتی می‌پردازند. با توجه به اینکه پیش بینی قیمتی با تحلیل تکنیکال به مراتب دقیق‌تر از سایر روش‌ها است، این مورد در بازار بیت کوین اهمیت زیادی پیدا کرده است. بیت کوین به عنوان رمزارز برتر بازار همواره نوسان قیمتی دارد و به همین دلیل به کارگیری تحلیل تکنیکال برای پیش بینی قیمت نسبی آن در آینده اهمیت دارد. از این رو همواره برخی درگاه‌‌ها تحلیل تکنیکال این رمزارز را به روزرسانی کرده و در اختیار معامله گران قرار می‌دهند.

تحلیل بیت کوین ۹ مرداد

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۹ مرداد با شما همراه هستیم. قیمت بیت کوین مطابق انتظار روند صعودی خود را تا سقف مشخص شده ادامه داد. البته انتظار رشد بیشتری را برای بیت کوین داشتیم و حداقل می‌بایست از سقف قبلی خود کمی عبور می‌کرد که این اتفاق برای بیت کوین رخ نداد.

دریان سفر امید

در شرایط فعلی انتظار ریزش بیشتری را برای بیت کوین داریم و در طول روز جاری بیت کوین می‌تواند به سطح حمایتی خود نزدیک شود. واکنش بیت کوین به این سطح حمایتی روی شرایط آن در آینه تاثیر مستقیم خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز