5 نکته مهم برای سفر به کیش

تور کیش - کاماپرس
ژیوار

سفر به کیش می‌تواند یکی از هیجان‌ انگیزترین مسافرت‌ها باشد؛ چراکه این جزیره زیبا از نظر تفریحی، تجاری و تاریخی یکی از مقاصد اصلی گردشگری داخلی است و امکانات رفاهی و تفریحی که در آنجا برای گردشگران در نظر گرفته شده، نسبت به سایر نقاط ایران بی­نظیر است.

کاماپرس در این گزارش شرایط سفر با تور کیش و مزایا و معایب آن را بررسی کرده است.

بهترین زمان سفر به کیش

کیش از جمله مقاصد گردشگری است که در تمام طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، اما از نظر آب و هوایی، فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به کیش است. در زمستان، کیش دارای آب و هوای معتدلی است که می‌تواند برای یک سفر تفریحی ایده‌­آل باشد؛ هرچند که اوایل فصل بهار و اواخر فصل پاییز نیز زمان خوبی برای سفر با تور کیش است.

با وجود اینکه از اواسط بهار تا اواسط پاییز آب و هوای کیش بسیار گرم می‌­شود، اما به دلیل برگزاری جشنواره‌ها در فصل تابستان و ارزان‌تر بودن هزینه مسافرت و اقامت در این جزیره، افراد زیادی این بازه زمانی را برای سفر به کیش انتخاب می‌­کنند.

تور کیش - کاماپرس

دریان سفر امید

محبوب‌ترین غذاهای کیش

جزیره کیش بهترین رستوران‌ها و کافه‌های مدرن و سنتی ایرانی را در خود جای داده است و به همین دلیل پیدا کردن غذای مناسب و خوشمزه به هیچ وجه برای گردشگران سخت نخواهد بود. با وجود اینکه بیشتر غذاهای عرضه شده در رستوران‌های کشور در کیش نیز سرو می‌شوند، اما بهتر است در سفر به کیش غذاهای محلی و خاص این جزیره را نیز امتحان کرد.

از جمله غذاهای سنتی کیش می‌توان به سمک مشوی، مضروبه و مرگوگ اشاره کرد. سمک مشوی یک غذای ماهی بومی خلیج فارس است که به صورت سرخ شده عرضه می‌شود و بسیار خوشمزه است. مضروبه غذایی است که از ماهی، سبزیجات و سیر تهیه می‌شود و باب میل علاقه­‌مندان به غذاهای دریایی است. مرگوگ نیز یک نوع خورشت خوشمزه بومی کیش است که در برخی از رستوران‌های این جزیره سرو می­‌شود.

تور کیش- کاماپرس

بهترین تفریحات کیش

بسیاری از تفریحات از جمله تفریحات آبی و دریایی شامل دوچرخه‌ سواری، غواصی، پاراسل، جت اسکی و قایق سواری در تور کیش قابل استفاده است. گردشگران در تور کیش می‌توانند شنا کنند و آفتاب بگیرند یا به پارک‌های آبی این جزیره بروند و تفریحات خنک آبی را تجربه کنند.

اجاره  روزانه خودرو در کیش

سفر به کیش معمولا با هواپیما یا کشتی صورت می‌گیرد، ولی جابه­‌جایی به نقاط مختلف این جزیره می‌تواند یکی از دغدغه‌های تور کیش باشد؛ به همین دلیل استفاده از تاکسی، اصلی‌ترین روش جابه‌­جایی بین نقاط مختلف این جزیره است و معمولا به دلیل نزدیکی بسیاری از اماکن به یکدیگر می‌توان به صورت پیاده نیز به نقاط مختلف این جزیره رفت.

یکی دیگر از روش‌های حمل و نقل، کرایه خودرو در کیش است. کرایه خودرو می‌تواند علاوه بر راحتی در طول سفر، یک تفریح نیز محسوب شود؛ چراکه بیشتر خودروهای گرانقیمت و جدید جهان در این جزیره قابل کرایه است و گردشگران می‌توانند رانندگی با خودروهای لوکس را در این جزیره تجربه کنند.

تور کیش - کاماپرس

جزیره‌­ای مناسب برای خرید

سفر به کیش می‌تواند با هدف خرید نیز صورت گیرد. مجتمع‌های تجاری زیادی در این شهر مشغول فعالیت هستند و بیشتر برندهای جهانی در این جزیره عرضه می­‌شوند. در این جزیره می‌توان اجناس لوکس تا اجناس ارزان قیمت را تهیه و بر اساس بودجه خود خرید کرد. از جمله مهم‌ترین مراکز خرید کیش می‌توان به مرجان، سارینا، مروارید، مریم، زیتون، دامون، پردیس 1 و 2، پانیذ و ونوس اشاره کرد که معمولا در تمام طول سال مملو از گردشگرانی هستند که کیش را برای خرید انتخاب کرده‌اند.

خرید تور کیش از «لحظه آخر»

وبسایت لحظه آخر فعالیت خود در حوزه گردشگری را از سال 1391 آغاز کرد و امروزه به مرجعی برای اطلاعات گردشگری، خرید تور و رزرو هتل تبدیل شده است. در این سایت امکان خرید تور به صورت اقساطی نیز مهیا شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز