قیمت داکت اسپیلت بانه چقدر است؟

داکت اسپیلت - کاماپرس
ژیوار

اگر تصمیم به خرید داکت اسپلیت داشته و سری به بازار یا فروشگاه های اینترنتی زده باشید،  متوجه اختلاف قیمت داکت اسپلیت در تهران با قیمت انواع مدل ها و برندهای داکت اسپلیت در بانه شده اید. واقعیت این است که قیمت داکت اسپلیت های شهر بانه تا حد زیادی پایین تر از مراکز فروش این محصول در سطح کشور است. البته این همچنین قیمت ها بستگی به برند و مارک تولیدکننده نیز دارد. مثلا قیمت داکت اسپلیت هایسنس با قیمت داکت اسپلیت اجنرال یا قیمت داکت اسپلیت سامسونگ متفاوت است.قیمت داکت اسپلیت ها از لحاظ تنوع ظرفیت نیز متنوع است، بطوری که داکت اسپلیت ها از ظرفیت ۱۸ هزار  بی تی یو تا 54 هزار بی تی یو از نظر ظرفیت و از نظر فناوری به دو دسته ی اینورتر دار و معمولی و در دو نوع کاستی و کانالی دسته بندی می شوند. اما با تمام اوصاف نمایندگی های سطح کشور قیمت بالاتری را در یک محصول با مدل و برند مشخص، در مقایسه با داکت اسپلیت مشابه در بانه به شما عرضه می کنند. اما دلیل این امر چیست؟

قیمت داکت اسپلیت هایسنس بانه چقدر است؟

در بانه قیمت ها مناسب است، مثلا می توانید ارزانترین داکت اسپلیت هایسنس از بانه با قیمتی حداقل ۲۰ درصد پایین تر از فروشگاه های سطح کشور خریداری کنید.

یکی از برندهای پرفروش بازار هایسنس است، البته قیمت داکت اسپلیت هایسنس برای مدل های گوناگون بر اساس ظرفیت و فناوری متفاوت است.

البته در یک مقاله نمی توان به طور دقیق به قیمت انواع داکت اسپلیت اشاره کرد. طبیعی است از آنجایی که در بازار قیمت ها ممکن است کم یا زیاد شود، لیست قیمتی نیز می تواند دچار تغییر شود لذا برای آگاهی از آخرین قیمت ها به صورت آنلاین به فروشگاه های اینترنتی معتبر عرضه کننده این محصول، مثل فروشگاه اینترنتی با سابقه ی نوین مارکت مراجعه فرمایید.

تاثیر نوع داکت اسپلیت در قیمت داکت اسپلیت هایسنس بانه

داکت اسپلیت هایسنس در دو نوع کاستی و کانالی تولید می شوند. داکت اسپلیت کاستی هایسنس یک سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع هوا است که برتری های خاص خود را دارا می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن در سقف های کاذب استفاده کرد. در این سیستم، کندانسور خارجی مانند کولر گازی های اسپلیت دیواری در خارج از محیط قرار می گیرد و پنل آن نیز به وسیله لوله رابط مسی به دستگاه خارجی یا کندانسور وصل می شود. یکی از ویژگی های برجسته این سیستم، چرخش 4 جهت باد در محیط است که باعث می شود دمای یکنواختی در اتاق به دست آید و از برخورد مستقیم هوای سرد به یک نقطه جلوگیری شود.

دریان سفر امید

داکت اسپیلت - کاماپرس

داکت اسپلیت کانالی هایسنس یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان است و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است. این سیستم مانند اسپلیت و کولر گازی دیواری هایسنس از دو واحد تشکیل شده است: واحد خارجی (کندانسور و کمپرسور) و واحد داخلی (هواساز که در سقف کاذب نصب می شود) و این دو واحد به یکدیگر از طریق لوله های مسی متصل می شوند. واحد داخلی از طریق کانال های مخصوص، هوای سرد و گرم را به فضاهای مستقل انتقال می دهد. داکت اسپلیت ها اغلب به صورت سرد و گرم عمل می کنند و در صورت نیاز می توان از کویل آب گرم نیز استفاده کرد. یکی از مزایای دیگر این دستگاه، اشغال فضای بسیار کم به دلیل نصب داخل سقف است. با توجه به این موضوع قیمت داکت اسپلیت هایسنس بانه کاستی پایین تر از داکت اسپلیت ها کانالی است.

داکت اسپیلت - کاماپرس

تاثیر انرژی مصرفی در قیمت داکت اسپلیت هایسنس بانه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در قیمت داکت اسپلیت های هایسنس میزان مصرف انرژی آن ها می باشد. از آنجایی که با استفاده از برچسب انرژی می توانید کارایی و کیفیت عملکرد دستگاه را بر اساس میزان مصرف انرژی تعیین نمایید. ابتدا باید داکت اسپلیت مناسب محلی که قصد نصب آن را دارید مشخص کرده و سپس بر این اساس خرید خود را نهایی کنید.

فاکتور تاثیر گذار بعدی فناوری به کار رفته در داکت اسپلیت هایسنس است. داکت اسپلیت های هایسنس دارای ۲ فناوری دارای اینورتر و بدون اینورتر هستند که تاثیر مستقیم بر افزایش یا کاهش انرژی مصرفی داکت اسپلیت داشته و در قیمت محصول نیز تاثیر بسزایی دارد. البته در نهایت عامل اصلی در تایین میزان مصرف انرژی را می توانید روی برچسب انرژی قرار داده شده روی داکت اسپلیت هایسنس مد نظر خود مشخص کنید.

نکته ای که در اینجا می توان به آن اشاره کرد، احتمال تقلب و مشکلاتی است که ممکن است بعد از خرید داکت اسپلیت از فروشگاه های نامعتبر برای خریدار ایجاد شود. به عنوان مثال استفاده از برچسب های انرژی تقلبی کاری است که توسط خیلی از فروشندگان نامعتبر انجام می شود و به دلیل قیمت پایین داکت اسپلیت مشتریان را جذب می کند.

تشخیص صحت و درست بودن اطلاعات روی برچسب انرژی با داکت اسپلیتی که خریداری کرده اید نیاز به تجربه و بهره بردن از تخصص و نظر کارشناس است. در صورتی که در این زمینه کارشناس نیستید بهترین راه برای در امان ماندن از مشکلات مربوط به خرید کالای تقلبی و فیک،  خرید داکت اسپلیت هایسنس بانه از فروشگاه های معتبر مثل فروشگاه اینترنتی نوین مارکت است.

خرید داکت اسپلیت هایسنس بانه از نوین مارکت

اما خرید داکت اسپلیت از فروشگاه معتبر نوین مارکت چه ویژگی هایی دارد؟

خرید داکت اسپلیت هایسنس بانه با ارزانترین قیمت، ارسال رایگان به سراسر ایران و گارانتی محصول به مدت 5 سال از ویژگی های خرید از نوین مارکت است.

اگر به دنبال خرید داکت اسپلیت با کیفیت و قیمت مناسب هستید، فروشگاه نوین مارکت با حذف واسطه ها، کمترین قیمت در کل بازار را برای داکت اسپلیت هایسنس بانه ارائه می دهید. این بدان معناست که شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید، بدون نیاز به مقایسه و جستجو در فروشگاه های دیگر و صرف هزینه و زمان بیشتر.

یکی از چالش های خرید اضافه شدن هزینه سفر به بانه یا هزینه ارسال داکت اسپلیت از بانه است. خیلی از فروشگاه های معتبر قیمت داکت اسپلیت بانه را با قیمت پایین عرضه می کنند اما وقتی هزینه ارسال به قیمت تمام شده اضافه می شود، متوجه می شوید که خرید داکت اسپلیت از بانه با نمایندگی تهران اختلاف چندانی ندارد و ممکن است از این خرید صرفه نظر کنید.

اما در فروشگاه نوین مارکت ارسال رایگان به سراسر ایران برای سفارشات داکت اسپلیت هایسنس بانه ارائه می شود. این به شما امکان می دهد که به راحتی محصول خود را در محل مورد نظرتان دریافت کنید، بدون نگرانی از هزینه ارسال.

با خرید از فروشگاه نوین مارکت، از مزایای گارانتی 5 ساله روی تمام مدل های داکت اسپلیت هایسنس برخوردار خواهید شد. این گارانتی شامل 2 سال تعویض موتور در صورت خرابی و 3 سال خدمات رایگان پس از فروش می باشد. به این ترتیب، شما با اطمینان کامل می توانید از داکت اسپلیت هایسنس بانه خود استفاده کنید و در صورت وجود هرگونه مشکل از خدمات پس از فروش نوین مارکت استفاده کنید.

منبع : novinmarket.com

شماره تماس: 09185940103

انتهای پیام

مرتبط با : نوین مارکت
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز