لزوم و اهمیت نصب آرام بند بر روی انواع درب

آرام بند درب - کاماپرس
ژیوار

آرام بند محصولی ضروری و کاربردی بوده که بر روی انواع درب نصب‌شده و باعث افزایش ایمنی می‌شود. استفاده از آرام بند باعث می‌شود تا درب پس از باز شدن به‌آرامی و بدون ایجاد صدای بلند بسته‌شده و مانع از آسیب رسیدن به دست در اثر کوبیده شدن درب شود. انتخاب نادرست اندازه آرام بند باعث کاهش عملکرد صحیح این محصول می‌شود. این محصول قابلیت نصب بر روی انواع درب اعم از ساده و اتوماتیک را دارد.

آرام‌بندها چه قیمتی دارند؟

قیمت آرام بند بسته به برند و مدل‌های مختلف آن متفاوت است. افراد می‌توانند بسته به نیاز و نوع درب نسبت به خرید آرام بند اقدام کنند. مدت‌زمان گارانتی موجود بر روی آرام بند نشان از کیفیت محصول داشته و در قیمت نهایی آن تأثیر می‌گذارد.

انواع آرام بند

آرام‌بندها عملکرد مشابه و یکسانی دارند و تنها تفاوت آن در مدل نصب، تعداد توقف و اتوماتیک بودن آن است. بعضی از مدل‌های آرام بند در بالای درب قرارگرفته که به دلیل خرابی کمتر برای استفاده در اماکن عمومی کاربرد داشته و برخی دیگر در دو طرف درب نصب می‌شوند.

هم‌چنین انواع آرام بند به‌صورت تک زمانه، دو  و سه ‌زمانه نیز در بازار وجود دارد که افراد می‌توانند با توجه به اولویت خود آن را انتخاب کنند. تفاوت این نوع از آرام‌بندها در تعداد توقف آن هنگام بسته شدن درب است. آرام بند تک زمانه درب را بدون ایجاد هیچ‌گونه توقفی می‌بندد. درحالی‌که آرام بند دو زمانه درب را با دو توقف بسته و قابلیت تنظیم سرعت را دارد. در هنگام بسته شدن، آرام بند سه زمانه فشاری بر روی درب وارد کرده و آن را به‌طور کامل می‌بندد.

آرام بند - کاماپرس

دریان سفر امید

چرا از آرام بند استفاده کنیم؟

آرام بند به‌خوبی از انگشت و دست محافظت کرده و مانع از کوبیده شدن درب می‌شود. استفاده از آرام بند باعث می‌شود تا نیرو و سرعت بسته شدن درب تا حد مشخصی کنترل‌شده و از آسیب به کودکان و سالمندان جلوگیری کند. با نصب آرام بند می‌توان اطمینان داشت که در به‌صورت کامل بسته‌شده و ایمنی محل موردنظر تضمین می‌شود. از دیگر مزایا خرید و استفاده از آرام بند جلوگیری از صدای بد اثر شدت بسته شدن درب است. هم‌چنین نصب آرام بند به حفظ دما محیط نیز کمک می‌کند.

نشانه‌های زمان تعمیر آرام بند

هر وسیله مکانیکی نیاز به نگهداری مداوم داشته و پس از مدتی نیاز به تعمیر دارد. موارد مختلفی نشان‌دهنده وجود خرابی و آسیب در آرام بند درب است. عواملی مانند افتادگی و شکستگی درب و پارگی چارچوب مانع از ایجاد عملکرد مناسب در آرام بند می‌شود. درصورتی‌که درب به‌صورت کامل بسته نشده و یا به‌سرعت به هم کوبیده می‌شود، آرام بند آن نیاز به تعمیر دارد. هم‌چنین نشت روغن هیدرولیک از آرام بند نیز از دیگر نشانه‌های خرابی این محصول به شمار می‌رود.

آرام بند درب - کاماپرس

خرید انواع آرام بند از آسام

افراد برای خرید مدل‌های مختلف آرام بند در برندهای مختلف می‌توانند به وب‌سایت آسام مراجعه کنند. آسام انواع سیستم‌های حفاظتی و ابزارهای مکانیکی را با بهترین قیمت عرضه کرده و در سریع‌ترین زمان برای مشتریان ارسال می‌کند.

افراد می‌توانند برای خرید انواع آرام بند و کسب اطلاعات بیشتر به سایت این فروشگاه به آدرس https://www.2bk.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دوبیکا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز