لینکدین متهم به دستکاری در تعداد بازدیدها شد

شکایت آگهی‌دهندگان از لینکدین
ژیوار

لینکدین پذیرفته که با پرداخت 6.625 میلیون دلار شکایت جمعی مطرح‌شده‌ علیه این پلتفرم را رفع‌ورجوع کند. توافق اولیه پنجشنبه در دادگاه فدرال سن‌خوزه صورت گرفت و نهایی شدن آن به تأیید قاضی این پرونده نیاز دارد.

به گزارش کاماپرس، لینکدین موافقت کرده تا دو سال ممیزانی خارج از این شرکت را برای بازبینی معیارهای تبلیغاتش استخدام کند. آگهی‌دهندگان، لینکدین و مایکروسافت را متهم کرده بودند که شاخص‌های تبلیغات‌شان را برای شمارش «بازدیدهای» تبلیغات ویدیویی از اپلیکیشن‌های کاربران این پلتفرم دستکاری می‌کنند تا تعداد بازدیدها بالاتر از حد نشان داده شود.

بیشتر بخوانید:

توافق هفته گذشته با آگهی‌دهندگانی از آمریکاست که بین ژانویه 2015 تا مه 2023 به لینکدین آگهی داده‌اند. لینکدین در بیانیه‌ای اعلام کرده که این توافق «به تعهد ما بر درستی محصولات تبلیغاتی‌مان تأکید دارد و پلتفرمی قابل‌اعتماد را به اعضا و مشتریان ارائه می‌کند.»

شکایت آگهی‌دهندگان از لینکدین

دریان سفر امید

 

قاضی پرونده زمستان گذشته پرونده را بسته اعلام کرد ولی آگهی‌دهندگان درخواست فرجام‌خواهی کرده بودند تا بیشتر درباره‌ آن بحث کنند. وکیل آگهی‌دهندگان خواهان غرامتی 1.656.250 دلاری یا 25 درصد میزان توافق برای هزینه‌های دادرسی است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز