5 شغلی که به زودی با هوش مصنوعی از بین می روند

تأثیر هوش مصنوعی بر صنایع گوناگون
ژیوار

هوش مصنوعی تقریباً بر عملکرد تمام صنایع تأثیر خواهد گذاشت. بازیابی سریع‌تر داده‌ها و تصمیم‌گیری دو مورد از شیوه‌های مهم کمک هوش مصنوعی برای توسعه کسب‌وکارهاست.

کاماپرس در این گزارش، صنایع و مشاغلی که هوش مصنوعی می‌تواند بر آنها تأثیرگذار باشد را معرفی می‌کند.

  1. آموزش. هوش مصنوعی احتمالاً در تمام سطوح آموزش را  متحول خواهد کرد. دانش‌آموزان محتوا و تمرینات آموزشی را متناسب با نیازهای خاص‌شان دریافت خواهند کرد. هوش مصنوعی استراتژی‌های آموزشی بهینه را نیز براساس شیوه‌های یادگیری فردی دانش‌آموزان تعریف خواهد کرد.
  2. خدمات درمانی. هوش مصنوعی می‌تواند برای پزشکان و دستیاران پزشک‌ در تشخیص بیماری تبدیل به ابزار استانداردی شود. جوامع می‌توانند توقع داشته باشند میزان دقت تشخیص پزشکی افزایش یابد.
  3. مالی. پردازش زبان‌های طبیعی – از زیرشاخه‌های هوش مصنوعی – که با یادگیری ماشین ترکیب شده به بانک‌ها و مشاورین مالی و همچنین بات‌های مکالمه ظریف اجازه خواهد داد به‌شکل مؤثری در محدوده‌ای از تعاملات معمول با مشتریان درگیر شوند؛ تعاملاتی همچون نظارت بر پیش‌بینی رفتار مشتری، کشف کلاهبرداری، برنامه‌ریزی مالی، سیاست‌های بیمه‌ای و خدمات مشتری.

تأثیر هوش مصنوعی بر صنایع گوناگون

دریان سفر امید
  1. حقوق. می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا پنج‌سال آینده شاهد سقوط شرکت‌های کوچک و متوسط باشیم، چراکه کارکردن گروه‌های کوچک یک تا سه‌نفره انسانی با سیستم‌های هوش مصنوعی کاری را انجام می‌دهند که در گذشته نیاز به 10 تا 20 وکیل داشت و این‌کار طبیعتاً سریع‌تر و با هزینه کمتر انجام خواهد شد. براساس توسعه چندسال اخیر هوش مصنوعی، تا سال 2028 تعداد وکلای انسانی در ایالات متحده ممکن است تا 25درصد یا بیشتر کاهش یابد.
  2. حمل‌ونقل. در آینده نزدیک شاهد خودروهای خودران بیشتری با استفاده‌های شخصی و تجاری خواهیم بود. از خودروهایی که بسیاری از ما برای رفتن سرکار از آنها استفاده می‌کنیم تا کامیون‌هایی که بارها را در بزرگراه‌ها حمل می‌کنند، تا فضاپیماهایی که انسان‌ها و محموله‌ها را به ماه می‌برند، حمل‌ونقل با خودروهای خودران احتمالاً دراماتیک‌ترین لحظه ما برای رسیدن به عصر هوش مصنوعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز