این انیمیشن تمام رکوردهای سال را درو کرد

انیمیشن Inside Out-کاماپرس
ژیوار

انیمیشن Inside Out ۲  طی 6 هفته اکران صدرنشین جدول پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ شد. حتی رکورد فروش برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های جهان را شکست و در ردیف سیزدهمین اثر سینمایی پرفروش تاریخ قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، انیمیشن Inside Out ۲ که به پراحساس‌ترین انیمیشن تاریخ معروف شده، روز قبل پس از ۴۰ روز اکران در سراسر جهان، به ۱.۴۶میلیارد دلار فروش دست پیدا کرد و در صدر جدول انیمیشن‌های پرفروش تاریخ قرار گرفت.

این انیمیشن همین چند روز ۶۰۱ میلیون دلار داخل آمریکا و ۸۶۱ میلیون دلار در سطح بین‌المللی فروش داشت و در این میان، مجموع فروش جهانی خود را به ۱.۴۶میلیارد دلار رساند. قبل از آنهم «یخ‌زده ۲» با فروش  ۱.۴۶میلیارد دلار در صدر جدول قرار گرفته بود که حالا جای خود را به انیمیشن Inside Out ۲ داده است.

انیمیشن Inside Out-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

فراتر از فیلم سینمایی باربی

این انیمیشن از فیلم سینمایی باربی که ۱.۴۴۶میلیارد دلار فروخته بود، فراتر رفته و سیزدهمین فیلم پرفروش همه دوران شده است. در میان رکوردهای فراوان باید یادآوری کرد که این فیلم نسبت به همه انیمیشن‌های طول تاریخ، در کمترین زمان به مرز فروش یک‌ میلیارد دلار رسید. در واقع این موفقیت را طی ۱۹ روز به دست آورد. این انیمیشن همچنین پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ تا به امروز و تنها فیلمی است که امسال به کلوب میلیارد دلاری‌ها پیوسته است.

در همین حین پیش‌بینی می‌شود که Inside Out ۲ در دو هفته آینده بتواند هفتمین فیلم دومیلیاردی تاریخ شود، این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند این انیمیشن در یک ماه آینده می‌تواند در ردیف سه فیلم پرفروش تاریخ سینما قرار بگیرد.

انیمیشن Inside Out ۲ با چه قدر بودجه ساخته شد؟

به نقل از دنیای اقتصاد، این انیمیشن با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

در این فیلم ذهن رایلی در سن نوجوانی مرور می‌شود که احساسات آشنای شادی، غم و خشم او را هدایت و مدیریت می‌کند. با‌این‌حال وقتی او به کمپ تابستانی می‌رود، احساسات جدیدی را که شامل اضطراب، حسادت، خجالت و نوستالژی با هم است، تجربه می‌کند.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز