نکات مهم برای خرید تور آنکارا سفارت آمریکا

ژیوار

یکی از دلایل خرید تور آنکارا و سفر به پایتخت ترکیه، داشتن وقت سفارت کشورهایی مانند آمریکا برای دریافت ویزا و سایر خدمات مربوط به مسافرت به این کشور و روادید آن است. سفارت آمریکا در آنکارا یکی به دلیل نزدیکی به ایران و هزینه کمتر مسافرت، یکی از اصلی‌ترین سفارتخانه‌های این کشور برای مراجعه ایرانیان است.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی شرایط خرید بهترین تور آنکارا سفارت آمریکا به ارائه نکاتی در این زمینه پرداخته است.

سفارت آمریکا در آنکارا؛ محل مراجعه اکثر مسافران ایرانی

به دلیل عدم ارتباط دیپلماتیک ایران با آمریکا و نبود سفارت این کشور در تهران، ایرانیان برای سفر به آمریکا، دریافت ویزا، مصاحبه حضوری و ثبت مشخصات بیومتریک خود نیاز به سفر به یکی از کشورهای همسایه که سفارتخانه آمریکا در آنجا دایر است، دارند. بنا به دلایل مختلف، سفارت آمریکا در آنکارا بیش از سایر سفارتخانه‌های دیگر کشورهای همسایه، محل مراجعه ایرانیان است که دلیل این موضوع را باید در نزدیکی این سفارتخانه به ایران، امکان مسافرت آسان و بدون روادید به ترکیه و ارزان‌تر بودن تور آنکارا جست­وجو کرد.

اقامت و سایر هزینه‌های سفر به ترکیه نیز بسیار ارزانتر از سایر کشورهای همسایه است. معمولا در تورهایی که به منظور حضور در سفارت آمریکا در آنکارا برگزار می‌شود، از هتل‌های نزدیک سفارت استفاده می‌شود که این موضوع، هزینه حمل و نقل را پایین می‌آورد. همچنین به دلیل مراجعه دائمی ایرانیان به سفارت آمریکا، کارکنان این سفارتخانه در این شهر آشنایی کاملی با زبان فارسی دارند و این موضوع نیز یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

سفارت آمریکا در آنکارا

دریان سفر امید

مدارک لازم برای خرید تور آمریکا در شهر آنکارا

سفر به ترکیه یکی از آسان‌ترین نوع سفر به کشورهای خارجی برای ایرانیان است. برای سفر به آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه نیاز به دریافت ویزا نیست. برای سفر به آنکارا فقط به یک پاسپورت معتبر با حداقل هفت ماه اعتبار نیاز است و بقیه موارد شامل خروجی و روادید را می‌توان به صورت اتوماتیک‌ توسط شرکت ارائه دهنده تور دریافت کرد.

هزینه سفر به آنکارا برای وقت سفارت

هزینه تور آنکارا به عوامل خاصی بستگی دارد و معمولا متغیر است. برای نمونه در این تورها معمولا از هتل‌هایی استفاده می‌شود که نزدیک سفارت آمریکا قرار دارند و هزینه هر شب اقامت در هر کدام از آنها نیز متفاوت است.

علاوه بر این، مدت زمان تور نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. به دلیل اینکه هر نوع درخواست از سفارت می‌تواند در زمان خاصی انجام شود، می‌بایست بر اساس نوع درخواست خود و مدت زمان مورد نیاز نسبت به خرید تور آنکارا سفارت آمریکا اقدام کرد. به این ترتیب می‌توان هزینه کلی تور را بر اساس نوع هتل و مدت زمان اقامت از آژانس گردشگری مورد نظر استعلام کرد.

معمولا تور آنکارا به صورت سه شب و چهار روز و دو شب و سه روز به متقاضیان ارائه می‌‌شود.

نکاتی برای استفاده هرچه بهتر از تورهای آنکارا سفارت آمریکا

اگرچه دریافت وقت سفارت آمریکا علت اصلی خرید این نوع از تور آنکارا است، ولی متقاضیان می‌توانند از تمام وقت خود در این تور به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. آنان برای این منظور باید از آژانس‌هایی تور بخرند که علاوه بر خدمات مربوط به کارهای سفارتی، برنامه‌های گشت شهری و توریستی را نیز به مسافران ارائه می­دهند.

آنکارا یک شهر گردشگرپذیر با موزه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و سایر جاذبه‌های گردشگری است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به سفارت آمریکا در آنکارا می‌توان به برج آتا کوله، آکواریوم آکوا وگا، مرکز خرید کاروم و مقبره آنیت کبیر اشاره کرد.

خرید بهترین تور آنکارا از «سفریار»

سفریار، مجری مستقیم برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی به بیش از 60 مقصد گردشگری در جهان است. این مجموعه گردشگری فعالیت خود را از سال 1400 با حضور بیش از 40 فعال باتجربه حوزه گردشگری آغاز کرده است و هم اکنون نمایندگی فروش بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بین المللی را در اختیار دارد.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین تور می‌توانند به وبسایت safaryaar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02137463000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفریار
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز