معرفی بهترین چای سازهای ایرانی و خارجی

چای ساز - کاماپرس
ژیوار

برای انتخاب بهترین چای ساز ایرانی یا خارجی می‌توان به برخی از موارد از جمله جنس بدنه، قابلیت‌ها و ابعاد و وزن محصول توجه کرد. اغلب چای سازهای پرطرفدار قابلیت تنظیم دما داشته و علاوه بر جوشاندن می‌توانند چای را گرم نگه دارند. این محصولات سیستم‌های ایمنی خودکاری دارند که در صورت تمام شدن آب کتری وارد عمل شده و آن را خاموش می‌کنند. همچنین جنس بدنه در چای سازهای پرفروش استیل ضدزنگ است.  چای سازهایی که بدنه پیرکس دارند، طرفداران مخصوص خود را دارند.

از بهترین مارک‌های چای ساز ایرانی می‌توان به میگل، پارس خزر و دسینی اشاره کرد. گوسونیک، فلر و بوش نیز برندهای خارجی هستند که سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه به بررسی مدل‌های پرطرفدار این 6 برند می‌پردازیم.

معرفی جدیدترین برندهای چای ساز ایرانی و خارجی

چای ساز ایرانی مارک میگل

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید چای ساز ایرانی برند میگل است. محصولات متنوع این برند از جمله چای سازهای باکیفیت آن به تازگی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. از جمله این چای سازهای جذاب می‌توان به مدل GTS070 اشاره کرد. این محصول با ابعاد 200 در 280 در 380 میلی‌متری طراحی شده و امکان چرخش 360 درجه را فراهم می‌کند. همچنین این چای ساز قابلیت تنظیم دما داشته و همراه با نشانگر سطح آب عرضه می‌شود.

ظرفیت قوری و کتری در این مدل به ترتیب 1 و 2.5 لیتر در نظر گرفته شده و محدوده توان مصرفی آن 1500 تا 2000 وات است. این محصول 2.25 کیلوگرمی، محل مخصوصی برای نگهداری کابل دارد. از ویژگی‌های چای ساز میگل  می‌توان به امکان خاموشی خودکار آن در صورت اتمام آب اشاره کرد. طول سیم این محصول 50 سانتی متر است و فیلتر تفاله‌گیر چای نیز همراه با آن عرضه می‌شود.

چای ساز - کاماپرس

دریان سفر امید

چای ساز ایرانی مارک پارس خزر

پارس خزر به عنوان برندی مطمئن و با تجربه جایگاه خود را در بین مصرف‌کنندگان ایرانی تثبیت کرده است. از جمله بهترین محصولات این برند چای سازهای آن است که با بهترین کیفیت ساخته شده‌اند. مدل TM 3000SP Pars Khazar Tea maker یکی از مدل‌های محبوب این برند بوده و با ابعاد 15 در 25 در 20 سانتی متری عرضه می‌شود. این محصول توان مصرفی 1500 تا 2000 واتی دارد و وزن آن 3 کیلوگرم است.

از جمله ویژگی‌های مهم  چای ساز پارس خزر می‌توان به نگه داشتن خودکار دما در حالت ملایم برای دم کشیدن بهتر، امکان چرخیدن کتری بر روی پایه و ارائه فیلتر فلزی اشاره کرد. 

چای ساز - کاماپرس

چای ساز ایرانی مارک دسینی

چای ساز ایرانی دیگری که می‌توان خریداری کرد از برند دسینی بوده و مدل 7007 آن طرفداران زیادی دارد. این محصول که امکان چرخش 360 درجه را فراهم می‌کند، جنس المنت استیل ضد زنگ داشته و صفحه گرم نگه دارنده کتری نیز در آن قرار گرفته است. حداکثر توان مصرفی در این محصول 2200 وات عنوان شده و در آن نشانگر ال ای دی نیز به چشم می‌خورد.

 چای ساز دسینی نیز از امکان خاموش شدن خودکار در هنگام اتمام آب کتری برخوردار است و علاوه بر جوشاندن، قابلیت گرم نگه داشتن را هم ارائه می‌دهد. ظرفیت قوری این محصول 1.2 لیتر و ظرفیت کتری آن 2 لیتر است. این چای ساز یک کیلو و 370 گرم وزن دارد و با لامپی که داخل کتری است، جلوه خاصی دارد. 

چای ساز - کاماپرس

چای ساز خارجی مارک بوش

یکی از معروف‌ترین برندهای خارجی لوازم خانگی در بازار ایران، بوش است. محصولات این برند دارای کیفیت بالایی بوده و اغلب قیمت بیشتری نیز دارند. از جمله محصولات پرفروش این برند باید به چای ساز مدل TTA5603 اشاره کرد. این چای ساز با امکان چرخش 360 درجه طراحی شده و ابعاد آن 235 در 165 در 370 میلی متر است. این محصول با سیستم خاموشی خودکار و محدوده توان مصرفی 1500 تا 2000 واتی، توانسته توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند.

از دیگر قابلیت‌های چای ساز بوش می‌توان به جداره داخلی استیل ضدزنگ همراه با المنت حرارتی پنهان، فیلتر ضدرسوب و قابل تعویض، امکان تنظیم دما برای گرم نگه داشتن یا جوشاندن و همچنین سیستم ایمنی برای مراقبت از دستگاه در صورت تمام شدن آب اشاره کرد. این محصول 1.7 کیلوگرمی دارای سیم 1 متری بوده و محدوده ظرفیت کتری و قوری در آن به ترتیب 1.5 تا 2 و 0.7 تا 1 لیتر است.

چای ساز - کاماپرس

چای ساز خارجی مارک فلر

برند خارجی محبوب فلر، کیفیت بسیار بالایی را در اختیار خریداران قرار داده و مدل TS 070 Feller Tea Maker آن طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند. این محصول با ابعاد 200 در 280 در 380 میلی متری طراحی شده و امکان چرخش 360 درجه را دارد. همچنین این چای ساز با جنس المنت استیل ضدزنگ عرضه شده و جنس بدنه کتری آن پیرکس است.

چای ساز فلر حداکثر توان مصرفی 1800 را ارائه می‌دهد و در آن نشانگر میزان آب نیز به چشم می‌خورد. همچنین این محصول، قوری یک لیتری شیشه‌ای و صافی جداشدنی با جنس استیل ضدزنگ دارد. علامت‌هایی مانند چراغ قرمز برای هنگام جوشیدن و چراغ آبی برای هنگام گرم نگه داشتن آب زیبایی ویژه‌ای به این محصول می‌دهد. طول سیم در این مدل 80 سانتی‌متر است. این چای ساز که یک کیلو و 890 گرم وزن دارد، از امکان خاموشی خودکار نیز برخوردار است.

چای ساز - کاماپرس

چای ساز خارجی مارک گوسونیک

و در نهایت یکی از بهترین برندهایی که برای خرید چای ساز می‌توان سراغ آن رفت، گوسونیک است. این برند محصولی با مدل Gst-769 را عرضه کرده که توان مصرفی 2000 واتی دارد و یک انتخاب فوق‌العاده است. این چای ساز با امکان تنظیم دما و گنجایش کتری 1.7 لیتری، دارای فیلتر از جنس استیل ضدزنگ است و قوری آن 1 لیتر ظرفیت دارد.

از دیگر قابلیت‌های مهم در چای ساز گوسونیک می‌توان به سیستم گرم نگهدارنده آن اشاره کرد. روی بدن این چای ساز نشانگر حجم آب وجود دارد.

چای ساز - کاماپرس

انتخاب بهترین چای ساز ایرانی و خارجی از ایمالز

وبسایت ایمالز به عنوان اولین وبسایت با قابلیت مقایسه قیمت در ایران، خدمات مختلف خود را در اختیار کاربران و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. این وبسایت معتبر علاوه بر بررسی کیفیت و قیمت کالاها، به بررسی سایت‌های اینترنتی فروشنده نیز پرداخته و ارزان‌ترین سایت برای خرید هر محصول را به کاربر معرفی می‌کند.

برای انتخاب بهترین چای ساز گزینه‌های زیادی پیش روی خریداران است که با کمک ایمالز می‌توانند راحت‌تر و البته بهتر از همیشه خرید کنند.

منبع: https://emalls.ir/Text/347557/

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز