رونمایی از دفتر پیشخوان دیجی سرویس با 6 خدمت جدید

ژیوار

دیجی‌سرویس با ارائه ۶ خدمت اصلی به صورت آنلاین و حضوری، در حوزه موبایل و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. با رونمایی از دفتر پیشخوان در پاساژ چارسو، این شرکت به ارائه خدمات گارانتی، بیمه، تعمیر موبایل و غیره می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس، پوریا تابعیان، مدیرعامل دیجی‌سرویس، درباره این خدمات گفت: دیجی‌سرویس با ارائه خدمات گارانتی در سامانه جدید خود، یعنی ۱۴٢۴، که چندین ماه است لانچ شده، این خدمات را به صورت دیجیتال در فضای آنلاین و حضوری با ۶ خدمت ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تابعیان اضافه کرد: شش خدمت جدید شامل مشاوره در خرید، تعمیر، تعویض و گارانتی، بیمه و خرید اقساطی می‌شود که از اصلی‌ترین خدمات دیجی‌سرویس است. این شرکت خدمات خود را در یک موقعیت مکانی جدید و در فضای دیجیتال عرضه می‌کند و خدماتی که حالا ارائه می‌دهد از حوزه موبایل فراتر رفته و شامل تلوزیون و سایر لوازم خانگی در آینده خواهد بود.

دریان سفر امید

جزییات خرید اقساطی با دیجی سرویس

او درباره خرید اقساطی گفت: دیجی‌ سرویس در حال حاضر با دیجی‌ پی در زمینه خرید اقساطی فعالیت دارد و در آینده نزدیک با سایر پلتفرم‌ها همکاری خواهد کرد. کاربران برای خرید اقساطی می‌توانند از سایت‌های بالون، دیجی‌پی، تارا و تالی استفاده کنند. تارا و تالی اعتبار خرد تا ۵ میلیون تومان به مشتری می‌دهند.

به گفته وی برای خرید اقساطی از دیجی‌پی، کاربر نیاز به چک صیادی و حساب فعال در بانک تجارت دارد. برای خرید اقساطی از بالون، فیش حقوقی، جواز کسب یا گواهی اشتغال به کار و یک برگ چک صیادی لازم است.

چگونه موبایل را بیمه کنیم؟

بیمه‌ای که دیجی‌سرویس برای تلفن همراه ارائه می‌دهد، بیمه ایران است. با بیمه ایران موبایل یک سال بیمه می‌شود و مواردی مانند ضربه‌خوردگی، نفوذ مایعات، آتش‌سوزی، نوسانات الکتریکی و غیره تحت پوشش آن قرار می‌گیرد. دزدی هنوز تحت پوشش بیمه ایران برای موبایل نیست. کاربر برای انجام این بیمه ٢ و نیم درصد از قیمت موبایل و ١٠ درصد مالیات پرداخت می‌کند تا بیمه به موبایل تعلق بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی سرویسدیجی کالا
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز