رونمایی قدرتمندترین مینی پی سی تاریخ ؛ به زودی

ژیوار

کمپانی وان نت بوک ( One-Netbook) در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه دیگری با نام تجاری اونکس پلیر (ONEXPLAYER M1) است.

به گزارش کاماپرس، اونکس پلیر ام ۱ که اندکی پس از عرضه یک دستگاه گیمینگ جدید ONEXFLY وارد بازار شد؛ یک مینی کامپیوتر قدرتمند است که دارای ویژگی‌های زیادی، از جمله اتصال OCuLink برای افزودن یک eGPU سازگار بوده و قدرتمندترین مینی پی سی تاریخ لقب گرفته است.

مینی پی سی یا مینی‌ کامپیوتر،‌ کامپیوترهایی کوچک با قابلیت‌هایی مثل یک دستگاه بزرگ است که جای کمتری اشغال می‌کند و انواع مختلفی دارند. مثلا بسیاری از شرکت‌هایی که فضای کمی دارند از مینی پی سی استفاده می‌کنند. اما مینی پی سی گیمینگ‌ها یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای علاقمندان به بازی کامپیوتری است و وان نت بوک هم در ساختن این نوع پی سی‌ها بسیار مشهور است.

وان نت بوک چند روز پس از انتشار نسخه ارتقا یافته دستگاه بازی ONEXFLY خود، یک دستگاه دیگر ONEXPLAYER را معرفی کرد. این شرکت معمولاً از نام تجاری ONEXPLAYER خود برای عرضه دستگاه‌های متمرکز بر بازی استفاده می‌کند. علاوه بر این، دستگاه‌های غیربازی را به نام خود می‌فروشد، مانند One-Netbook 5 (که معادل 1169.99 دلار در آمازون قیمت دارد).

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

طبق این گزارش، ONEXPLAYER M1 خطوط بین برندهای ONEXPLAYER و One-Netbook شرکت را محو می‌کند. به طور خلاصه، ONEXPLAYER M1 نمونه‌ای جدیدی از ONEXGPU eGPU است که سال گذشته وارد بازار شد. با این حال، این دستگاه در واقع یک کامپیوتر کوچک است که دارای پردازنده Intel Core Ultra 9 185H است.

علاوه بر این، One-Netbook ONEXPLAYER M1 با حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5-5600 و 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی، به علاوه بلوتوث 5.2 و اتصال Wi-Fi 6E به بازار ارائه می‌شود.

علاوه بر این، مینی پی سی دارای پورت‌های زیر است:

  • جک 1×3.5 میلی متری
  • 1x DisplayPort
  • 2x HDMI
  • 1 عدد اسلات کارت MicroSD (MicroSD 4.0)
  • 1x OCuLink (PCIe 4.0 x4)
  • 1x RJ45 LAN
  • 1x USB 2.0 Type-A
  • 1x USB 3.2 Type-A
  • 2x USB 4 Type-C

از سوی دیگر، این دستگاه دارای دکمه‌های RGB و Turbo است که به ترتیب نور RGB و حالت عملکرد مینی کامپیوتر را فعال می‌کنند. در حال حاضر، اونکس پلیر ام ۱ فقط در ژاپن در دسترس است، جایی که قیمت آن از 142310 ین (908 دلار) با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی آغاز می‌شود. به عنوان مرجع، این مینی رایانه شخصی را تقریباً به اندازه ONEXPLAYER X1 Mini در ژاپن گران می‌کند که قیمت آن در سطح جهانی از 799 دلار شروع شد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز