5 شرکت نفت و گازی که با حقوق بالای 50 میلیون تومان استخدام دارند

استخدام_کاماپرس
ژیوار

شرکت‌های نفت و گازی از جمله مشاغلی هستند که علاوه بر حقوق بالا، مزایای خوبی هم برای کارکنان خود در نظر می‌گیرند؛ بنابراین افراد زیادی مایل‌اند که در این مجموعه‌ها مشغول به کار شوند.

کاماپرس در این گزارش 5 آگهی استخدام شرکت نفت و گازی که در مرداد استخدام دارند را بررسی می‌کند.

خبر فوری: 

بیشتر بخوانید:

شرکت بین‌المللی پترو پالایش ابوالفارس

شرکت بین‌المللی پترو پالایش ابوالفارس برای سمت مدیریت مهندسی نیاز به نیروی کار دارد. روز و ساعت کاری این شرکت هر روز از ساعت 7.45 تا 16.30 است.

دریان سفر امید

مزایا و تسهیلات این شرکت برای کارکنان شامل وام، پاداش، بیمه تکمیلی درمان، اقامتگاه تفریحی، کمک‌هزینه دوره آموزشی، بن خرید، ناهار، میان وعده، صبحانه، سهام تشویقی و بسته‌های مناسبتی است. 20 سال سابقه کاری مدیریتی برای این شغل مدنظر است. جنسیت تفاوتی ندارد و سطح زبان انگلیسی باید بالای 90 درصد باشد. حقوق این پوزیشن بین 70 تا 100 میلیون تومان است.

شرکت توسعه راهبردی انرژی هانی

این شرکت برای مرداد ماه قصد دارد مدیر فروش استخدام کند. مزایا و تسهیلات این شغل پاداش و پورسانت و کمک‌هزینه دوره آموزشی بوده و برای پذیرش نیاز به 7 سال سابقه کار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی دارد.

سازمانی فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی

این سازمان نیاز به یک نفر کارشناس ارشد خرید مهندسی دارد. ساختمان مرکزی این شرکت در محله فرمانیه تهران است. وام و بیمه و پاداش از مزایای این شرکت بوده و فرد متقاضی به 8 سال سابقه کاری در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیاز دارد. حقوق این سمت 40 تا 60 میلیون تومان است.

استخدام_کاماپرس

شرکت نفت و گازی نهادین آرمان

این شرکت در تهران جاده مخصوص برای سمت دستیاری مدیرعامل یک نفر نیروی آقا استخدام می‌کند. مزایای این سمت پاداش، بیمه و ناهار و صبحانه است. 5 سال سابقه کاری در حوزه کارشناسی مهندسی صنایع یا مهندسی مکانیک، کارشناسی ارشد مدیریت، بازرگانی، کسب‌وکار موردنیاز است. سن 24 تا 40 سال از شروط این شغل بوده و حقوق پرداختی 45 تا 60 میلیون تومان است.

شرکت پتروشیمی مهر

شرکت پتروشیمی مهر برای پوزیشن Senior Front End Developer نیرو استخدام می‌کند. محل کار در عسلویه است و شرایط کار یک هفته در میان است. 5 سال سابقه کار در حوزه مرتبط و سن 28 تا 40 سال موردنیاز است. جنسیت تفاوتی ندارد. حقوق پرداختی 40 تا 60 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز