5 دلیل قانع کننده برای ماجراجویی در جزیره بالی

شاخص
ژیوار

جزیره بالی اندونزی را می‌توان سرزمین رمز و راز دانست. برای علاقه‌مندان به ماجراجویی، سفر به جزیره‌هایی از این دست می‌تواند لذتی چندبرابری نسبت به سفرهای لوکس و لاکچری داشته‌ باشد. شهر اوبود به‌عنوان قلب تپنده فرهنگ و هنر جزیره بالی، با فضای آرام و مناظر خیره‌کننده می‌تواند بهشت دوستداران هنر و طبیعت باشد. لذتِ بازدید مناظر زیبا و بکر، معابد و بازارهای محلی، در کنار شالیزارهای پلکانی، شهر اوبود را به بهشت‌ گرمسیری برای گردشگران تور بالی تبدیل کرده‌ است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پنج دلیل برای خرید تور بالی و بازدید از شهر اوبود پرداخته است.

شالیزارهای پلکانی و طبیعت بکر

شالیزار تگالالانگ (Tegalalang) بهترین جا برای ثبت عکس‌های هنری و زیباست. ترکیب طبیعت سرسبز، زمین‌های پلکانی، عطر شالیزاهای برنج و هوای مطبوع این منطقه می‌تواند معجزه کند. بازار محصولات هنری و فروش انواع سازه‌های سرامیکی، نقاشی‌های جذاب و لباس‌های سنتی و صنایع دستی در حاشیه مزارع و شالیزارها هم حسابی داغ است.

برای لمس طبیعت بکر شهر اوبود هم بهتر است سری به جنگل میمون‌ها زد. این تجربه بامزه می‌تواند باب دل خانواده‌هایی باشد که فرزند کوچک دارند. این جنگل دیدنی، پر از میمون‌های کوچک و دم‌دراز است و گردشگران تور بالی در دنیای بدون قفس می‌توانند آزادانه و از نزدیک با این موجودات دوست‌داشتنی ارتباط برقرار کنند.

تور بالی - کاماپرس

معابد و مراسم‌های مذهبی

تاریخ جزیره بالی یا جزیره خدایان با معابد و فرهنگ بی‌نظیر عجین‌ شده‌است. ‌معبد پورا تامان ساراسواتی را می‌توان محبوب‌ترین مکان مذهبی این جزیره در نظر گرفت. وجود برکه‌های نیلوفر در کنار معماری بی‌نظیر، این سازه را در عین جذابیت مذهبی، تبدیل به منطقه‌ای توریستی کرده ‌است. در واقع بازدید از حداقل یکی از معابد شهر بالی، پای ثابت تمام تورهای گردشگری به مقصد بالی است و گردشگران تور بالی نباید آن‌را تحت هیچ شرایطی از دست بدهند.

دریان سفر امید

بازار هنری

خرید سوغاتی و یادگاری، یکی از جذابیت‌های سفر به جزیره‌ بالی است. حتی گرشگرانی هم که قصد خرید ندارند، با وجود جواهرات دست‌ساز، آثار هنری کم‌نظیر و صنایع دستی نمی‌توانند این بازار را دست خالی ترک کنند. بازدید از این بازار طی هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 6 عصر برای گردشگران تور بالی امکان‌پذیر است. فروشندگان محلی معمولا در این بازار منصف هستد و می‌توان با قیمت‌های معقول، اشیای ارزشمند زیادی را از آنجا خریداری کرد.

3

طعم بی‌نظیر و خاص غذاهای محلی

تجربه طعم‌های جدید و متفاوت، فرصت بی‌نظیری است که در سفر به شهر اوبود و دیگر شهرهای جزیره بالی می‌توان از آن استفاده کرد. غذاهایی نظیر بابی گولینگ، مارتاباک، ناسی گورنگ و باکسو یا همان کوفته اندونزی معمولا به مذاق گردشگران تور بالی خوش می‌آید و تجربه دلچسبی را برایشان رقم می‌زند. گادو-گادو هم یکی از غذاهای رژیمی و سالم جزیره بالی محسوب می‌شود که ترکیبی از سبزیجات و مرغ آب‌پز در کنار تخم‌مرغ عسلی است.

4

پارک آبی واتربوم

برای گردشگران علاقه‌­مند به ورزش‌ها و تفریحات آبی، گشت‌وگذار یک روزه در دل این پارک آبی به‌شدت توصیه می‌شود. این مجموعه با وجود سرسره‌های پیچ‌ در پیچ و تفریحات متنوع از جمله سقوط آزاد و موج‌سواری، در آسیا بی‌رقیب است. پارک آبی واتربوم در سطح جهانی نیز شناخته‌شده‌ و سومین پارک آبی برتر دنیا محسوب می‌شود. این پارک آبی در کنار جذابیتی که برای کودکان دارد، آدرنالین خون افراد بزرگسال را هم بالا می‌برد.

هتل‌های مناسب اقامت در تور بالی

گزینه‌های اقامتی در تور بالی با وجود هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره کم نیست. هتل‌های Grand Hyatt، Conrad، Sofitel و Jumirah Bali چهار هتل معروف این جزیره است که همگی در منطقه نواسا دوآ واقع شده‌اند که جزو مناطق لوکس و تفریحی جزیره بالی محسوب می‌شود. این هتل‌ها در کنار دسترسی آسان به ساحل نواسا دوآ، همگی دارای استخر اختصاصی هستند و اقامت چندروزه در جزیره بالی را برای گردشگران، به یاد ماندنی‌تر می‌کنند.

تور بالی - کاماپرس

خرید تور بالی با «ناخدای سفر»

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با مجوز سمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای برگزاری تورهای آسیایی و اروپایی باشد. این مجموعه تمامی امور مربوط به اخذ ویزا، تهیه بلیط و رزرو هتل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت ممکن انجام می­دهد.

علاقه‌مندان سفر به جزیره بالی اندونزی و شهر اوبود برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط رزرو و قیمت‌های تور بالی می‌توانند به وبسایت https://nakhodasafar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188984780 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ناخدای سفر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز