آغاز خرید قسطی در تکنولایف ؛ از موبایل تا طلا و لوازم خانگی

تکنولایف - کاماپرس
ژیوار

با همکاری تکنولایف و تارا «سرویس BNPL الان بخر بعدا پرداخت کن» در تکنولایف پیاده‌سازی شد.

به گزارش کاماپرس، تکنولایف اعلام کرده براساس این همکاری با فعال شدن سرویس تارا در فروشگاه اینترنتی تکنولایف، کاربران سازمانی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و غیر سازمانی تا سقف ۵ میلیون تومان از تارا اعتبار دریافت کرده و می‌توانند از تکنولایف خرید کنند و در فواصل زمانی مشخص شده بازپرداخت انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی تکنولایف، 11 گروه کالایی و بیش از ۴۶ هزار کالا، از دسته دیجیتال تا دسته لوازم خانگی، طلا تا ابزارآلات موجود در تکنولایف در دسترس کاربران برای خرید اعتباری قرار گرفت.

سرویس اعتباری تارا بدین صورت در تکنولایف پیاده شده که هر کاربر می‌تواند بدون ضامن و یا چک، اعتبار دریافت کرده و بدون پرداخت هیچ پولی در لحظه، خرید اعتباری کالا انجام داده و بازپرداخت اعتبار دریافت شده را در اقساط مشخص انجام دهد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

غالب محصولات عرضه شده در تکنولایف از قابلیت ارسال فوری برخوردار هستند چرا که عمده کالاهای این فروشگاه اینترنتی در انبارهای مجموعه تکنولایف موجود است. با بازدید از سایت تکنولایف، کاربران می‌توانند خرید اقساطی از تکنولایف را به راحتی تجربه کنند و با شماره‌گیری تلفن ۱۵۷۳ می‌توانند از جزئیات خدمات تارا ۳۶۰ مطلع شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : تاراتکنولایف
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز