جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در محدوده میدان آزادی

آپارتمان۹۰ متری-کاماپرس
ژیوار

قیمت آپارتمان‌ ۹۰ متری در محدوده میدان آزادی تحت تأثیر عوامل مختلفی مثل سال ساخت، کیفیت ساخت، امکانات ساختمان (مانند آسانسور، پارکینگ، انباری)، طبقه آپارتمان، نورگیر بودن، فاصله تا مترو و مراکز خرید، قرارگیری در خیابان اصلی و همچنین وضعیت سند (رهنی یا آزاد) قرار می‌گیرد. بر اساس گزارش‌های موجود در سال ۱۴۰۳، قیمت هر متر مربع آپارتمان در این منطقه بین ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان متغیر است. بنابراین یک آپارتمان ۹۰ متری در محدوده خیابان آزادی می‌تواند بین 6 میلیارد تومان تا حدود ۱۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شود.

کاماپرس در این گزارش چند آگهی فروش واحدهای آپارتمان ۹۰ متری در خیابان آزادی را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان‌ 90 متری با قیمت 5 تا 7 میلیارد تومان

یک آپارتمان دو خواب ۹۰ متری ساخت سال ۹۵ در خیابان استاد معین با امکاناتی مثل انباری، بالکن، پارکینگ و سند تک‌برگ به قیمت 5 میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه سوم از پنج طبقه قرار دارد و آسانسور هم دارد. هر متر از این واحد ۶۰ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. 

قیمت یک واحد دو خوابه ساخت سال ۹۶ واقع در محدوده دکتر هوشیار و نزدیک به مترو و BRT، پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است. این واحد در طبقه ششم از هفت طبقه قرار دارد و آسانسور و بالکن هم دارد.  هر متر از این واحد به قیمت ۶۴ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد همراه با پارکینگ سندی، انباری سندی و سند تک برگ به فروش می‌رسد. 

دریان سفر امید

یک واحد ۹۰ متری دو خوابه  فول‌امکانات بازسازی شده و ساخت سال ۸۶ در محدوده دانشگاه شریف با قیمت 6 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم از چهار طبقه قرار دارد. از امکانات این واحد می‌توان به انباری، پارکینگ، آسانسور، سالن پرده‌خور و خوش‌نقشه بودن واحد اشاره کرد.

آپارتمان۹۰ متری-کاماپرس

آپارتمان‌ 90 متری در محدوده آزادی بالای 7 میلیارد

قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری نوساز دو خوابه واقع در محدوده دکتر هوشیار 7 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. هر متر از این واحد به قیمت ۸۴ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه سوم از پنج طبقه قرار دارد و آسانسور هم دارد. این واحد پارکینگ دارد اما انباری ندارد.

یک واحد نوساز دو خوابه در محدوده طرشت به قیمت ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. هر متر از این واحد ۱۰۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. آپارتمانی که  این واحد در آن قرار دارد ۵ طبقه دو واحدی است و این واحد در طبقه چهارم از پنج طبقه قرار دارد و دارای آسانسور نیز هست. پارکینگ و انباری از دیگر امکانات این واحد هستند.

قیمت یک واحد نوساز دو خوابه در محدوده طرشت 8 میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان است. هر متر از این واحد به قیمت ۹۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه چهارم از پنج طبقه قرار دارد و دسترسی عالی به مترو طرشت دارد. از دیگر امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. 

برای دریافت قیمت‌های دقیق‌تر و دیدن واحدهای بیشتر شما می‌توانید با مشاوران املاک واقع در منطقه در تماس باشید تا بهتر شما را راهنمایی کنند.

انتهای ‌پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز