کدام یک از سواحل آنتالیا برای شما مناسب است؟

آنتالیا - کاماپرس
ژیوار

شهر آنتالیا در جنوب غربی ترکیه و در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده و به لحاظ موقعیت جغرافیایی، آب و هوای ملایم و دلپذیر شهرت دارد. این منطقه به دلیل وجود هتل‌‌های بسیار، مراکز خرید با قیمت مناسب، فعالیت‌‌های آبی منحصر به فرد و سایر امکانات گردشگری، از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین مقاصد تفریحی و ساحلی در سطح جهان شناخته می‌شود که هر ساله مسافران بسیاری از سراسر دنیا با تور آنتالیا به این شهر ساحلی سفر می‌‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هفت تا از بهترین سواحل تور آنتالیا ‌پرداخته است.

آنتالیا - کاماپرس

ساحل تکیرووا

این ساحل ماسه‌‌ای و سنگی با دو دماغه سنگی احاطه شده است. در ابتدا و انتهای این ساحل تفریحات خصوصی بسیاری وجود دارد، اما در قسمت میانی این ساحل یک روستا قرار گرفته که مسکونی بوده و ورود به سواحل آن نیز رایگان است. این ساحل برای افراد کم سن و سال مناسب است؛ چراکه بخش‌های کم عمق و آرام آن بسیار زیاد است. در تور آنتالیا می‌توان از این ساحل لذت برد.

ساحل کنیاتی

کنیاتی یکی از بهترین سواحل آنتالیا است که طرفداران زیادی دارد و در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. افرادی که در مرکز شهر آنتالیا اقامت دارند، ‌می‌توانند با طی کردن مسافت کوتاهی به این ساحل برسند. همچنین گردشگران در تور آنتالیا نیز می‌توانند از این ساحل استفاده کنند. در این ساحل ماسه‌های بسیاری وجود دارد، اما به دلیل داشتن آب‌ تمیز می‌توان در آن شنا کرد.

دریان سفر امید

ساحل کلئوپاترا

شن‌های طلایی رنگ این ساحل بسیار زیبا است و در انتهای آن یک تپه سنگی وجود دارد. روی این تپه سنگی، قله تاریخی آنتالیا واقع شده که بسیاری از افراد برای مشاهده این قله به این ساحل می‌روند. برای تماشای مناظر ساحلی و جاذبه‌های تاریخی در تور آنتالیا می‌‌توان از تله کابین موجود در این ساحل استفاده کرد.

ساحل بلدیبی

یکی دیگر از بهترین سواحل در آنتالیا، ساحل بلدیبی است که دورنمای خیره‌کننده‌ای دارد. بسیاری از افراد، این ساحل را به عنوان زیباترین ساحل تور آنتالیا می ‌شناسند؛ چراکه کوه‌‌های پشت این ساحل، زیبایی آن را دو چندان کرده است. در میان کوه‌‌های اطراف این ساحل جنگل‌های انبوهی از کاج قرار گرفته و در قسمت‌های ماسه‌ای این ساحل املاک خصوصی بسیاری به چشم می‌خورد که در تور آنتالیا قابل مشاهده است.

ساحل لارا

این ساحل در جنوب شرقی شهر آنتالیا واقع شده و تفریحات ساحلی و آبی بسیاری دارد؛ به همین دلیل افراد زیادی به این ساحل می‌‌روند. در این ساحل نیز مانند ساحل تکیرووا، قسمت‌های کم عمق بسیاری برای کودکان وجود دارد که شیب نسبتا ملایمی دارند. کافه‌ها و رستوران‌های مختلف اطراف آن نیز باعث شده که بتوان یک روز عالی را با تور آنتالیا در این ساحل تجربه کرد.

ساحل چیرالی

یکی از بهترین سواحل آنتالیا در 80 کیلومتری این شهر قرار دارد که بسیاری از شهرهای آرام ساحلی را در خود جای داده است. البته امکانات مدرن رفاهی و گردشگری در آن کمتر از سایر سواحل است، اما به دلیل آرامش خود طرفداران بسیاری دارد. از امکانات مهم این ساحل می‌‌توان به وجود انواع مسافرخانه و بوتیک هتل اشاره کرد. اگر در تور آنتالیا به دنبال ساحل خلوت برای شنا کردن می‌گردید، چیرالی بهترین گزینه است.

ساحل بلک

این ساحل در 40 کیلومتری شرق آنتالیا و جنوب منطقه بلک قرار دارد. رنگ شن‌‌های این ساحل خاکستری بوده و به همین دلیل آن را با نام ساحل سیاه می‌‌شناسند. امکانات بسیار متعددی در این ساحل وجود دارد که باعث شده مسافران زیادی در تور آنتالیا به این منطقه بروند. در ابتدا و انتهای این ساحل زمین بازی گلف وجود دارد. همچنین با توجه به اینکه عمق آب این ساحل کم است، کودکان یا شناگران مبتدی نیز می‌توانند به راحتی در آن شنا کنند.

رزرو تور آنتالیا از مشهد با «هرمس ۷۲۴»

آژانس مسافرتی هرمس ۷۲۴ مجری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی است. در این آژانس‌ این امکان فراهم شده که مسافران بسته‌ تور سفارشی خود را درخواست داده و خدمات کاملا مطابق با خواسته‌ خود را دریافت کنند. هرمس به جز ارائه خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی، امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را هم دارد.

متقاضیان مشهدی برای خرید “تور آنتالیا از مشهد” می‌توانند به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02126211000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز