گلایه از فیلترینگ توسط مدیرعامل همراه اول

ژیوار

مدیرعامل همراه اول در مجمع عمومی سالانه این شرکت از روند فیلترینگ انتقاد کرد و گفت: حداقل دو سوم کاربران اینترنت همراه اول از فیلترشکن استفاده می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، مهدی اخوان بهابادی در رابطه با تاثیر فیلترینگ بر شبکه این اپراتور، عنوان کرد: اثر اول بر روی کیفیت است، در این میان بخش بزرگی از گلایه مشترکان درباره اینترنت، به پیاده‌سازی سامانه‌های فیلترینگ مربوط می‌شود که گاهی دقیق عمل نمی‌کنند و در حال پایش هستند. این مساله به شدت بر کاهش کیفیت اثر گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

وی اثر دیگر فیلترینگ را بر فراگیر شدن فیلترشکن‌ها عنوان کرد و اضافه کرد: در شبکه همراه اول حداقل دو سوم کاربران اینترنت از فیلترشکن استفاده می‌کنند که این مساله هم مشکل امنیتی ایجاد کرده و هم زیرساخت‌های شبکه را اشغال می‌کند.

دریان سفر امید

وی با انتقاد از روند فعلی فیلترینگ با تاکید بر اینکه این یک بازی دو سر باخت است که برنده آن تنها فروشندگان فیلترشکنند، گفت: چراکه چند برابر پولی که مشترکان صرف خرید دیتا می‌کنند، باید برای خرید فیلترشکن هزینه کنند.

به نقل از پیوست، مدیرعامل همراه اول ابزار امیدواری کرد که دولت جدید بر اساس وعده‌ای که در رقابت‌های انتخاباتی داده شده، در روند فیلترینگ تجدید نظر کند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه اول
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز