واردات آزاد شد ؛ این 3 خودرو محبوب ایرانی بدون مشتری شدند

ژیوار

نوسانات بازار خودرو طی چند روز گذشته تحت تاثیر قیمت دلار و همچنین واردات خودرو دچار تحولات گسترده‌ای شده است. در این میان 3 خودروی محبوب ایرانی که تا پیش از این بسیار پرطرفدار بودند، بدون مشتری مانده‌اند.

به گزارش کاماپرس، سورن پلاس با موتور XU7P، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و موتور TU5P و دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک آپشنال طی هفته گذشته بیشترین کاهش قیمت را در بازار تجربه کردند.

سورن پلاس هفته گذشته حدود ۶۴۰ میلیون تومان قیمت داشت و این هفته افتی ۲۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و حدود ۶۱۵ میلیون تومان فروش رفت.

پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و موتور TU5P افت قیمتی نزدیک به ۳۰ میلیون تومانی داشت و با قیمتی حدود ۹۰۰ میلیون تومان به فروش رسید.

همچنین دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک آپشنال نیز همانند پژو ۲۰۷ کاهش قیمت حول و حوش ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و یک میلیارد تومان شد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

قیمت سایر خودروهای پرتقاضا نیز کاهش پیدا کرد. کارشناسان می‌گویند تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی نقش مهمی در این کاهش قیمت داشته است، علاوه بر آن نوسان نرخ ارز و انتشار خبر تصویب آیین نامه اجرایی برای واردات خودروهای دست دوم خارجی نیز در این زمینه تاثیرگذار بوده است.

البته فعالان بازار معتقدند که حضور خودروهای کارکرده خارجی در بازه زمانی کوتاه در بازار خودرو قابل مشاهده نخواهد بود.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز