معرفی بهترین بازارهای عطر دبی / عطر دست ساز از کجا بخریم؟

دبی_کاماپرس
ژیوار

بسیاری از عطرهای شیرین و دلپذیر عربی معروف و شناخته شده هستند و گاهی در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. در این میان بسیاری از گردشگران و مسافران دبی علاوه بر سفر برای بازدید از جاذبه‌ها و تفریحات تمام نشدنی این شهر، برای خرید عطر عربی و تهیه عطرهای دست‌ساز و شناخته شده آن خود را به دبی می‌رسانند.

برای ساخت عطرهای عربی بیشتر از مشک، یاس، عنبر و عود استفاده می‌شود و در این میان فرهنگ عرب نقش مهمی در توسعه این دسته از عطرها دارد. کاماپرس در این گزارش، چند فروشگاه خرید عطر عربی دست ساز و عطرهای اورجینال را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازارهای عطر دبی

طیف الامارات در دبی

خانه عطری در دبی به نام طیف الامارات است که همیشه مورد بازدید مردم محلی و گردشگران قرار می‌گیرد، این فروشگاه به دلیل فروش انواع عطرها شناخته‌شده است. در این فروشگاه شما می‌توانید علاوه بر عطرهای دست ساز عربی به عطرهای اورجینال جهانی هم دسترسی داشته باشید. طیف الامارات با بیش از ۲۰ فروشگاه فقط در دبی، برای این شهر شیخ‌نشین بسیار شناخته‌شده است.

هنگام جستجوی عطر در دبی، از دیدن عطر فروشی‌های لوکس مانند طیف الامارات که فروشگاه‌های زیادی در دبی دارد غافل نشوید. شما در این فروشگاه از طیف وسیعی از گزینه‌های مختلف عطر، شگفت‌زده خواهید شد.

دریان سفر امید

طیف الامارت به داشتن بسیاری از مطلوب‌ترین رایحه‌ها معروف است، بهترین عطرهای عود در دبی با واقعی‌ترین و تسکین‌دهنده‌ترین رایحه‌ها ساخته می‌شوند که اغلب دست‌ساز هستند. آن‌ها با همه‌چیز از عطر لوکس گرفته تا روغن بخور و عربی سروکار دارند. خرید عطر از امارات و فروشگاه طیف الامارات برای شما تجربه جالبی خواهد بود.

بازار عطر دبی

بازار عطر دبی یک بازارچه ۴۰ ساله است که از قدیم با فروش انواع عطرهای دست‌ساز و ادکلن‌های شرکتی در میان مردم این شهر و مسافران محبوب و مشهور بوده است. حتی در این بازار می‌توانید عطرهایی ساخته‌شده از طلا یا عطرهای جامد را از نزدیک ببینید و بو کنید. در سفر به دبی برای خرید عطر رفتن به این بازار را فراموش نکنید.

عطرهای موجود در بازار عطر دبی از همه نوع هستند، حتی در این بازار اگر دلتان بخواهد عطر اختصاصی خودتان را داشته باشید می‌توانید به این بازار بروید و بوهای موردعلاقه خود را به مغازه‌دار بگویید تا ترکیبی از عطرهای دست‌ساز را به شما بدهد.

بازارهای محلی عطر در دبی

  • بازار نایف یکی از قدیمی‌ترین بازارهای محلی و عمده‌فروشی در دبی است. در این بازار می‌توانید عطرهای با قیمت ارزان‌تر را تهیه کنید.
  • بازار الکرامه این بازار به‌عنوان مکانی برای خرید عطر و ادویه‌جات شناخته می‌شود و مکان مناسبی برای خرید عطر و ادکلن است.
  • دبی مال مرکز خریدی است که در آنجا می‌توانید انواع فروشگاه‌های عطر و ادکلن را پیدا کنید. در این مرکز بزرگ یکی از شعبه‌های طیف الامارات هم وجود دارد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : مستر دبیمقتدر سیر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز