5 تفریح رایگان در تور دبی پرواز امارات

ژیوار

تعداد تفریحاتی که به طور رایگان می­توان در دبی تجربه کرد، کم نیست؛ حتی بسیاری از جاذبه­های گردشگری مهم این شهر را می‌توان بدون پرداخت هزینه تماشا کرد.

کاماپرس در این گزارش پنج تفریح رایگان و جذاب در تور دبی پرواز امارات را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده است.

خیابان السرکال برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر

یکی از تفریحات رایگانی که در تور دبی پرواز امارات باید تجربه کرد، گردش در خیابان السرکال است. این خیابان حدود 20 گالری را در 100 هزار متر جای داده و یکی از زیباترین دیدنی‌های دبی به حساب می‌آید. همچنین خیابان السرکال آثار هنری خاص و زیبایی را در معرض نمایش می‌گذارد و در آن آثار متنوعی از هنرمندان سراسر جهان به چشم می‌خورد.

گشت و گذار در این خیابان همانند گشتی رایگان در دل یک موزه هنری بوده و در آن آثار تجسمی بسیار زیبایی در معرض نمایش گذاشته شده‌ است. السرکال در بخش غربی دبی و منطقه صنعتی القوز در خیابان هفدهم قرار دارد و بهترین زمان برای بازدید از این خیابان 10 صبح تا 7 عصر است.

دریان سفر امید

تماشای فواره موزیکال دبی

بزرگ‌ترین آبنمای موزیکال جهان در دبی واقع شده و به راحتی بدون پرداخت هزینه می‌توان آن را تماشا کرد. این آبنمای حیرت انگیز فواره‌هایی زیبا داشته و در آن ‏‌‎رقص قطرات آب همراه با نوای موسیقی طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. برای بازدید از این آبنما باید به خیابان شیخ محمد بن راشد رفته و در نزدیکی برج خلیفه دریاچه مصنوعی را پیدا کرد.

همچنین امکان قدم زدن در اطراف این فواره و اطراف برج خلیفه نیز وجود دارد. این فضا بسیار زیبا و جذاب بوده و اگر مسافران خوش شانس باشند، در آن مراسم‌های مختلفی مانند آتش بازی ممکن است برپا شود. ‏‎‌

دبی کریک، نهری بزرگ و حیرت آور در دبی

در میان شهر دبی، نهری به نام دبی کریک قرار گرفته که بخش‌های دیره و بور را از هم جدا می‌کند. این رودخانه بزرگ و زیبا که طول آن به 14 کیلومتر می‌رسد، امکان قدم زدنی دل انگیز در اطراف رود را در اختیار علاقه مندان قرار داده و مسیری دلنشین برای پیاده روی دارد.

همچنین بر روی این رود قایق‌های زیبایی در حال گذر هستند و در هنگام غروب آفتاب و شب بهترین زمان برای بازدید آن است. برخی از مراکز خرید بزرگ مانند سیتی سنتر دیره نیز در نزدیکی این رودخانه قرار دارند و به راحتی امکان دسترسی به آن‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مسجد جمیرا، معماری زیبای اسلامی در دبی

از دیگر جاذبه‌های گردشگری در تور دبی پرواز امارات می­توان به مسجد جمیرا اشاره کرد. این مسجد به عنوان یکی از نمادهای شهر دبی شناخته شده است و اهمیت زیادی دارد. معماری مسجد جمیرا از معماری مصر و سوریه الهام گرفته و به همین جهت می‌توان فرهنگ اصیل مردم عرب زبان را در آن دید.

بهترین زمان برای دیدن این مسجد، مواقعی است که نماز یومیه در حال برگزاری نباشد. همچنین رعایت پوشش در این مسجد الزامی است. این مسجد در انتهای جاده ساحل جمیرا قرار دارد و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب میزبان علاقه­مندان است.

در تور دبی نمی‌توان دبی مال را از دست داد

دبی مال به عنوان یکی از مشهورترین دیدنی‌های این شهر و بزرگ‌ترین مرکز خرید در جهان دارای بخش‌های بسیار زیادی است. این مرکز خرید تنها به داشتن فروشگاه‌ها و برندهای معروف جهانی اهمیت ندارد، بلکه در آن بخش‌های مهم دیگری مانند آکواریوم دبی مال قرار گرفته که بزرگ‌ترین آکواریوم معلق جهان است.

برای بازدید از این آکواریوم و بخش‌های مخلتف آن در تور دبی پرواز امارات باید هزینه ورودی پرداخت کرد؛ با این حال می‌توان بخشی از آن را که در معرض دید عموم قرار گرفته، به طور رایگان تماشا کرد.

سفر به دبی با «هورامان گشت»

هورامان گشت، مجموعه‌ای فعال در زمینه ارائه انواع تورهای خارجی و داخلی بدون واسطه و به طور مستقیم است. این مجموعه بیش از 10 سال سابقه فعالیت دارد و تور دبی پرواز امارات از جمله پرطرفدارترین تورهای تابستانی آن به حساب می‌آید.

علاقه­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای این مجموعه می‌توانند به وبسایت www.bestgasht.com  مراجعه کنند یا با شماره تلفن 0215796000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز