بهترین یخچال ایستکول در بازار

یخچال ایستکول - کاماپرس
ژیوار

تنوع برندها و مدل‌های یخچال موجود در بازار باعث شده که افراد در انتخاب محصول دچار سردرگمی شوند. یخچال ایستکول مدل TM-642-80 یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات موجود در بازار است.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های این یخچال را بررسی کرده است.

طراحی و ابعاد یخچال TM-642-80

یخچال ایستکول مدل TM-642-80 جزو محصولات ساده، کم‌مصرف و در عین حال باکیفیت ساخت بسیار بالا است که به خوبی می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف کند. این یخچال در اصل محصول شرکت صنعتی تکران مبرد است که در سال 1356 تاسیس شده و عملکردهای آن فرارتر از انتظار است. ابعاد 44×54×89 سانتی متری و وزن 22 کیلوگرمی این محصول باعث شده که به یکی از گزینه‌های بسیار کاربردی در مکان‌هایی با محدودیت فضا تبدیل شود. ابعاد کوچک این یخچال باعث شده که یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فضاهایی مانند محیط‌های اداری، اتاق خواب، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی باشد.

در سمت راست کنار فریزر، ولوم تنظیم دما تعبیه شده است که افراد از این طریق به راحتی می‌توانند برودت تولیدشده توسط یخچال را کنترل کنند.

دریان سفر امید

در یخچال

این محصول به صورت تک در طراحی شده است و فریزر بعد از باز کردن در اصلی یخچال قابل دسترسی است. در این یخچال به سمت راست باز می‌شود و به همین جهت افراد قبل از انتخاب مکان مناسب برای آن باید این ویژگی را مد نظر قرار دهند.

طراحی داخلی یخچال

ظرفیت داخلی این یخچال 80 لیتر است و یک فریزر با ظرفیت 9 لیتر نیز دارد. سه طبقه مختلف درون در این یخچال تعبیه شده که برای نگهداری بطری‌های کوچک و بزرگ ایده‌آل است. همچنین در فضای داخلی یخچال جا تخم‌مرغی و سه طبقه با قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد. طبقه‌های این یخچال از شیشه‌های مقاوم ساخته شده‌ و در صورتی که مواد غذایی با حجم بالا در این طبقات قرار گیرد، دچار شکستگی یا ترک خوردگی نمی‌شوند. مقاومت بالای طبقات این یخچال باعث می‌شود که در طول زمان به خوبی دوام بیاورند و دیرتر فرسوده شوند. همچنین یک کشو در این یخچال برای نگهداری مواد غذایی تعبیه شده است.

ویژگی­‌های فنی یخچال ایستکول مدل TM-642-80

یکی از نکاتی که بسیاری از افراد در هنگام خرید یخچال و فریزر مد نظر قرار می‌دهند، رده مصرف انرژی یا گرید انرژی دستگاه است. با توجه به اینکه یخچال و فریزر به صورت مداوم روشن هستند، باید در نظر داشت که مصرف انرژی، یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب بهترین مدل است. رده مصرف انرژی یخچال ایستکول A است و به همین جهت جزو کم مصرف‌ترین محصولات شناخته می‌شود.

 

تجهیزات سرمایشی یخچال ایستکول

در این یخچال از گاز نوع R600 استفاده شده است؛ با این حال، این محصول قابلیت نوفراست یا همان سیستم ضدبرفک ندارد. نداشتن سیستم ضدبرفک به عنوان یکی از معایب این محصول شناخته می‌شود، با این وجود تعداد قابلیت‌های مثبت این یخچال باعث می‌شود که نداشتن سیستم ضد برفک چندان مهم نباشد.

قیمت یخچال ایستکول

یخچال ایستکول مدل TM-642-80 به قیمت هشت میلیون و 199 هزار تومان به فروش می‎‌رسد که با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن بسیار مقرون به صرفه است.

خرید یخچال ایستکول از «لوازم خونگی»

فروشگاه لوازم خونگی فعالیت خود را در زمینه پخش و فروش متنوع‌ترین محصولات خانگی از سال 1365 آغاز کرد و در نهایت در سال 1395 فعالیت خود را به صورت فروش اینترنتی از طریق سایت گسترش داد. همه محصولات عرضه‌شده توسط این فروشگاه اصلی بوده و به پایین‌ترین قیمت موجود در بازار عرضه می‌شوند و دارای پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم سلامت محصول هستند. افراد می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به خرید محصول کنند و به راحتی آن را در منزل تحویل بگیرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­های 02166706005 و 09196356005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز