اسپرسوساز اسمگ بهترین انتخاب برای دوستداران قهوه

ژیوار

نوشیدن قهوه به یک کار ثابت و روتین در زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده و انرژی لازم را در طول روز برای آنان تامین می‌کند؛ با این حال، تهیه قهوه خوش عطر و باکیفیت نیاز به یک دستگاه اسپرسوساز حرفه‌ای دارد. دستگاه اسپرسوساز اسمگ، ساخت ایتالیا است که با ویژگی‌های مدرن خود بهترین و خوش‌عطرترین قهوه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان آماده می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های اسپرسوساز اسمگ مدل BCC02 پرداخته است.

طراحی ظاهری

محصولات شرکت اسمگ علاوه بر کارایی فوق‌العاده، ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارند که در نگاه اول توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند. این محصول با ظاهر جمع‌وجور و طراحی مدرن، فضای بسیار کمی در آشپزخانه اشغال می‌کند و به همین دلیل برای افرادی که محدودیت فضا دارند، انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شود. کاربران به راحتی می‌توانند این اسپرسوساز را در هر فضایی قرار دهند.

جنس بدنه قهوه ساز اسمگ از آلومینیوم برس‌خورده و همچنین پلاستیک باکیفیت است. بدنه این محصول طوری طراحی شده که رد اثر انگشت بر آن باقی نمی‌ماند و همیشه جلوه زیبا و جذاب خود را حفظ می‌کند. رنگ سفید زیبای این محصول باعث می‌شود که در آشپزخانه خودنمایی و توجه همگان را جلب کند. در قسمت جلویی این اسپرسوساز دهانه خروجی قهوه قرار گرفته که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع در مرکز است. کنترل پنل برای انجام تنظیمات نیز در قسمت بالایی دستگاه اسپرسوساز اسمگ قرار گرفته است.

دریان سفر امید

ویژگی‌های فنی

این قهوه ساز دارای توان 1350 وات و 19 بار فشار بخار است. مخزن داخلی این دستگاه 1.4 لیتر ظرفیت دارد و گنجایش آسیاب آن 150 گرم است. این محصول به سیستم خاموشی خودکار مجهز است و بعد از 20 دقیقه به طور اتوماتیک خاموش می‌شود. منو لمسی این اسپرسوساز، تنظیم این دستگاه را آسان کرده و احساس خوبی به کاربران می‌دهد.

قابلیت‌های اسپرسوساز اسمگ

این اسپرسوساز قادر است نوشیدنی‌هایی مانند اسپرسو، اسپرسو سبک، ریسترتو، قهوه سنگین و قهوه سیاه را فقط با فشار یک دکمه دم و در سریع‌ترین زمان آماده کند. این اسپرسوساز اسمگ دارای دسته نازل بخار است و عملکرد بخار آن در منوی ثانویه قرار دارد. این محصول به صورت اتوماتیک همه مراحل دم‌آوری قهوه را انجام می‌دهد.

یکی از مزیت‌های این دستگاه، قابلیت تنظیم اندازه آسیاب از ریز تا درشت است و به همین جهت افراد متناسب با ذائقه خود می‌توانند قهوه ملایم‌تر یا قوی‌تری از آن دریافت کنند.آسیاب ریزتر برای تهیه اسپرسو انتخاب بهتری است. قابلیت آسیاب داخلی دستگاه اسپرسوساز اسمگ، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن است، زیرا نیازی به تهیه آسیاب جداگانه برای قهوه ندارد. همچنین وجود آسیاب در خود این دستگاه باعث صرفه‌جویی در اشغال فضای آشپزخانه می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه، آسیاب کردن دانه‌های قهوه با صدای بسیار کمتر از اسپرسوسازهای برندهای مشابه است. فرآیند دم‌آوری قهوه اسپرسوساز اسمگ بسیار سریع است و نیازی به انتظار طولانی و خسته‌کننده برای آماده شدن قهوه نیست. زمانی که دستگاه روشن می‌شود، عملکردهای خودکار آن به سرعت دهانه قهوه را پاک‌سازی می‌کنند تا مواد یا بوی باقی‌مانده از چرخه دم‌آوری قبلی از بین برود. این قابلیت به میزان زیادی باعث افزایش کیفیت قهوه تهیه‌شده توسط این دستگاه می‌شود. کل فرآیند آسیاب تا دم‌آوری قهوه 30 ثانیه طول می‌کشد. این دستگاه با 19 بار فشار پمپ و سیستم گرمایشی ترموبلاک عملکرد فوق حرفه‌ای از خود به نمایش می‌گذارد.

در پنل تنظیمات این دستگاه نمادهای هشداری وجود دارد که زمان پر کردن مجدد مخزن آب را نشان می­دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های این اسپرسوساز، قابلیت برنامه‌ریزی به صورت محدود است. برای مثال، کاربران می‌توانند حجم آب توزیع‌شده برای هر نوشیدنی را سفارشی‌سازی کنند. پاکت تفاله دستگاه به اندازه هشت پاکت قهوه گنجایش دارد و بعد از پر شدن صرفا باید آن را تخلیه و آب‌کشی کرد.

اسپرسوساز اسمگ مدل BCC02 به قیمت 48 میلیون و 999 هزار تومان در سایت لوازم خونگی به فروش می‌رسد. متقاضیان برای تهیه این اسپرسوساز می‌توانند به سایت به آدرس https://lavazemkhonegi.com مراجعه کنند.

خرید اسپرسوساز اسمگ از «لوازم خونگی»

فروشگاه لوازم خونگی فعالیت خود در زمینه عرضه و فروش متنوع‌ترین لوازم خانگی را در سال 1365 آغاز کرد و در سال 1395 فعالیت خود را به صورت فروش اینترنتی از طریق وبسایت گسترش داد. این مجموعه متنوع‌ترین و بهترین مدل‌ها و برندهای لوازم خانگی را عرضه می‌کند و افراد به راحتی می‌توانند از طریق سایت، سفارش خود را ثبت کرده و در منزل تحویل بگیرند. همه محصولات عرضه‌شده در این مجموعه دارای اصالت کالا، پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم سلامت هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com/ مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­‌های 02166706005 و 09196356005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز