خرید آپارتمان 110 متری در گلسار رشت چقدر بودجه می‌خواهد؟

ژیوار

گلسار محله‌ای است که با ورود به رشت، حتماً اسم آن به گوش شما می‌خورد و ممکن است در موارد زیادی، گذرتان به این محله بیفتد. معروف‌ترین رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها، ادارات کل، سازمان‌ها و همچنین نمایندگی‌ برندهای مطرح مثل درسا، سفیر، هاکوپیان و… در گلسار قرار دارند. شادابی و جنب‌وجوش شبانه روزی در خیابان‌ گلسار، به خاطر حضور شهروندانی است که برای تفریح، رستوران گردی و خرید به این منطقه می‌آیند. به دلیل شرایط منطقه‌ای خاص، قیمت خانه در این محل از مناطق دیگر رشت گران‌تر است.

کاماپرس در این گزارش قیمت خرید آپارتمان 110 متری در گلسار رشت را بررسی می‌کند.

خرید آپارتمان ۱۱۰ متری در گلسار رشت

این واحد در کوچه نهم استاد معین واقع‌شده است. ساخت سال 1399 و دو خوابه است. این واحد در طبقه سوم از ساختمان 5 طبقه قرار دارد. آسانسور و پارکینگ و انباری دارد. قیمت این ملک متری 60 میلیون و 909 هزار تومان و قیمت کل آن 6 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

قیمت آپارتمان 110 متری دوخوابه در رشت

این واحد ساخت سال 1403 و دو خوابه است. ملک در طبقه دوم با پارکینگ و انباری و آسانسور بوده که با قیمت متری 60 میلیون تومان به مبلغ 6 میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت آپارتمان نوساز در گلسار رشت

این واحد در طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه واقع‌شده است. دو خواب با کف پارکت چوب و کابینت نئوکلاسیک با پارکینگ اختصاصی است. قیمت این ملک متری 75 میلیون تومان بوده که می‌توان آن را به قیمت 8 میلیارد و 250 میلیون تومان خریداری کرد.

یک آپارتمان 100 متری دیگر در بلوار سمیه مجتمع کاکتوس رشت، ساخت سال‌های پیش از 1370، 6 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد آسانسور و انباری نداشته اما پارکینگ دارد. قیمت ملک متری 54 میلیون 545 هزار تومان است.

قیمت آپارتمان در بلوار دیلمان رشت

این ملک در بلوار دیلمان با فول امکانات و پارکینگ اختصاصی متری 37 میلیون و 727 هزار تومان فروخته می‌شود. ملک پارکینگ و انباری و آسانسور دارد و می‌توانید به قیمت 4 میلیارد و 150 میلیون تومان آنرا خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز