پرفروش‌ترین گوشی‌ پوکو در بازار + قیمت تیرماه 1403

ژیوار

برند پوکو که به داشتن نمایشگر سریع و سخت‌افزار قوی مشهور است، امروزه جایگاه خود را در بازار موبایل تثبیت کرده است. این مدل از برند تلفن‌های همراه رنج قیمتی معقولی دارند و با توجه به عملکرد سخت‌افزاری و باتری برای افراد مختلف به ویژه گیمرها مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو در بازار را با جست‌وجو در سايت تکنولایف معرفی می‌کند.

X6 PRO 5G، انتخابي خاص برای گیمرها

این نمونه از محصولات پوکو از سری موبایل‌های هوشمند قدرتمند است که با ترکیب تراشه قدرتمند 8300 اولترا و صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی پوکو فروش می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های مدل X6 PRO 5G می‌توان به حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی و باتری 5000 میلی‌آمپر آن اشاره کرد. دوربین سه گانه 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسلی اين گوشي در شرایط نوری مناسب، کیفیت بالایی را ارائه می‌کند؛ اما در شرایط نوری ضعیف، کیفیت تصاویر کاهش می‌یابد. این مدل گوشی با قیمت 18 میلیون و 599 هزار تومان بین گیمرها پرطرفدار است. همچنین این مدل گوشی پوکو با حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز به فروش می‌رسد که قیمت آن حدود 16 میلیون و 500 هزار تومان است.

پوکو- کاماپرس

C65، گوشی پرفروش و اقتصادی

اگر به دنبال موبایلی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستید و تنها برای انجام کارهای روزمره خود به موبایل نیاز دارید، گوشی C65 پوکو مناسب شما است. این گوشی که یکی از اقتصادی‌ترین مدل‌های موبایل هوشمند است، با قیمت حدود 8 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این سری گوشی پوکو با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم داخلی 6 گیگابایتی نيز قابل دسترس است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

سایز صفحه نمایش این مدل 6.74 اینچ و دارای دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل و 0.08 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری این تلفن همراه 5000 میلی آمپر در ساعت است. این محصول میان‌رده، برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند کارهای روزانه خود را با آرامش خاطر انجام دهند.

گوشی پوکو

C40، پرفروش ‌ترین گوشی‌ پوکو

پوکو C40 از ارزان‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو است که با قیمت حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان در بازار موجود است.

حافظه داخلی این گوشی  64 گیگابایت است و دارای یک رم 4 گیگابایتی نیز است. ظرفیت باتری این محصول 6000 میلی آمپر در ساعت است. این گوشی با صفحه نمایش 6.71 اینچی و دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسل در دسترس کاربران است. در این مدل تمرکز بیشتری روی باتری گوشی قرار دارد، و به همین دلیل این مدل مناسب کسانی است که الویت‌شان، طول عمر باتری است.

گوشی پوکو

پوکو X4 pro 5G، پرفروش ‌ترین گوشی‌ پوکو با صفحه نمایش سوپرامولد

کیفیت ساخت، طراحی کم نقص و اقتصادی بودن قیمت گوشی موجب شده تا نظرات مثبتی نسبت به این محصول وجود داشته باشد. این گوشی همراه با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی در دسترس است. از دیگر نکات مثبت این محصول صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی آن است که برای گیمینگ و فعالیت‌های این چنینی نیز مناسب است. دوربین این مدل سه گانه 108 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی است و کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. در تولید مدل X4 5G سعی شده تا این محصول در تمامی زمینه‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشد و نسبت به قیمت، از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است. این محصول با قیمت حدودی 12میلیون تومان جزو پرفروش ترین گوشی‌های پوکو محسوب می‌شود.

گوشی پوکو

‌‎پوکو F5، محصول قدرتمند و پرفروش

در ساخت موبایل F5 فناوری ساخت عالی و سبکی به کار رفته است و در اغلب زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارد. حافظه داخلی این گوشی 256 گیگابایت است و صفحه 6.67 اینچی این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مدل دارای دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است. دوربین این دستگاه در برابر گرد و خاک و آب نیز مقاوم است؛ اما کیفیت آن در شب‌ها چندان خوب نیست. بنابراین اگر قصد عکاسی در شب را دارید، این مدل گوشی مناسب نیست. باتری این محصول 5000 میلی آمپر در ساعت است. باید گفت که مجموع این ویژگی‌ها این محصول را تبدیل به گوشی قدرتمندی می‌کند که قابلیت‌هایی بهتر از یک میان‌رده را داراست. این گوشی با قیمت حدود20 میلیون تومان از پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو است.

گوشی پوکو

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالااعتبارکالا
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز