5 شرکت بزرگ نفت و گازی که تیر و مرداد استخدام دارند

استخدام-شرکت-نفت-گاز-کاماپرس
ژیوار

معمولا شرکت‌های نفت و گازی علاوه بر حقوق بالا، مزایای خوبی هم برای کارکنان خود در نظر می‌گیرند. بنابراین بسیاری از افراد تمایل دارند در این مجموعه‌ها مشغول به کارشوند.

کاماپرس در این گزارش سعی کرده تا آگهی استخدام 5 شرکت نفت و گازی که در تیر و مرداد استخدام دارند را بررسی کند.

استخدام اپراتور فنی در اصفهان

شرکت تولیدی و ماشین سازی پیشتازان گاز کربنیک اردستان به دنبال واجدین شرایط برای چند موقعیت شغلی متفاوت می‌گردد. یکی از پوزیشن‌های مورد نیاز این مجموعه اپراتور فنی واحد تولید با سن بین 23 تا 40  در محدود شهر اصفهان است. ساعت کاری این مجموعه به صورت 12 ساعت چرخشی در نظر گرفته شده است . این مجموعه در حین کار برای کارمندان خود دوره‌های رایگان آموزشی برگزار می‌کند. حقوق دریافتی این مجموعه به صورت توافقی و بالاتر از حقوق قانون وزارت کار، به همراه بیمه و پاداش تعیین شده  است.

استخدام-شرکت-نفت-گاز-کاماپرس

استخدام مهندس مکانیک

شرکت نصب نیروی ایران در زمینه صنایع نیروگاهی، نفت و گاز به چند نیروی متخصص نیاز دارد. این مجموعه برای تکمیل کادر خود در شهر قدس تهران برای جذب یک مهندس مکانیک با گرایش ساخت و تولید و مسلط به طراحی و نقشه‌کشی صنعتی اعلام نیاز کرده است. این پوزیش شغلی باید شنبه تا چهارشنبه به صورت تمام وقت در شرکت حضور داشته باشد. در آگهی این شرکت مزایایی همچون بیمه، بیمه تکمیلی و ناهار قید شده ولی حقوق به صورت توافقی در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

استخدام کارشناس بازرگانی با 14 میلیون حقوق ثابت

شرکت رهشتاب که در حوزه  محصولات و مشتقات نفتی و مواد شیمیایی و واردات و صادرات فعالیت می‌کند، برای مرداد ماه نیرو استخدام می کند. این مجموعه به یک کارشناس بازرگانی خانم نیاز دارد. برای این پوزیشن کاری، نیاز است، افراد به صورت تمام وقت در مجموعه حضور داشته باشند. حقوق دریافتی برای این کار 14 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

استخدام دستیار معاون راهبردی در یک مجموعه پتروشیمی

مجتمع طراحی و تولیدی مصنوعات فلزی سنگین نفت و گاز و پتروشیمی، به 17 متخصص در تهران نیاز دارد. یکی از این پوزیشن‌های کاری دستیار معاون راهبری پروژه ها و اجرا در تهران است. از وظایف این نیرو مطالعه کلیه Specها، مدارک و مستندات فنی پروژه‌ها خواهد بود، در کنار وظایف متعدد که برای این جایگاه در نظر گرفته شده، همکاری با واحد فروش جهت تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مناقصه مرتبط با پروژه هم از وظایف دستیار معاون خواهد بود. چنین نیرویی باید به صورت تمام وقت در مجموعه مرزداران تهران حضور داشته باشد و از مزایای این کار علاوه بر بیمه و حقوق خوب، کمک هزینه کلاس‌های آموزشی خواهد بود.

استخدام کارشناس فروش برای یک شرکت پتروشیمی

شرکت نفت و گاز و پتروشیمی دوسنا، در موقعیت‌های مختلف شغلی به دنبال جذب نیرو برای مجموعه اصفهان است. یکی از نیروهای مورد نیاز این شرکت کارشناس فروش در محدود میدان آرژانتین تهران اعلام شده که فرد مورد نظر باید حداقل مدرک کارشناسی با گرایش‌های رشته‌ی برق، مکانیک، مدیریت و بازرگانی را داشته باشد. همچنین نیاز است، با دارا بودن سابقه کار در مجموعه‌های پتروشیمی و نفت، تجربه بازاریابی و فروش را هم داشته باشد. برای این موقعیت شغلی، به نیرو باید به صورت تمام وقت در مجموعه حضور داشته باشد. از مزایای این پوزیشن، می‌توان به بیمه، وام‌های متعدد، ناهار و میان وعده و هدایای مناسبتی اشاره  کرد. این شرکت حقوق تعیین شده برای چنین نیرویی را در آگهی اعلام نکرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز