فوری / جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک رفاه

ژیوار

كارفرمایان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان‌ها، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و خدماتی که مشتری بانک رفاه کارگران بوده و نیازمند دریافت وام هستند، امکان درخواست برای وام طرح «کارگشا» را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، کارفرمایانی که حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک رفاه کارگران می‌پردازند، امکان درخواست طرح تسهیلاتی «کارگشا» را دارند. همچنین این افراد باید واریز حق بیمه کارفرمایی را از طریق درگاه بانک رفاه کارگران انجام بدهند، می‌توانند برای این وام تقاضا بدهند. ضمنا باید واریز حق بیمه کارفرمایی نیز از طریق همین حساب بانک رفاه پرداخت شود تا امکان درخواست برای تسهیلات مذکور را داشته باشند.

علاوه بر کارفرمایان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و همچنین بیمارستان‌های خصوصی در صورتی که حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک رفاه پرداخت کنند، امکان درخواست وام طرح کارگشا را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

سقف این وام 300 میلیون تومان اعلام شده و بدون سود است. البته وام گیرندگان بعد از دریافت باید کارمزد چهار درصدی را بپردازند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 24 ماه اعلام شده است. میزان اقساط تسهیلات با توجه به سقف وام، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط 13 میلیون و 27 هزار و 477 تومان است. کل سود تسهیلات نیز به 12 میلیون و 659 هزار و 440 تومان می‌رسد.

وام کارگشا چه مزایایی دارد؟

این طرح به دلیل داشتن بهره مندی هر ماهه از تسهیلات ویژه به منظور تامین سرمایه در گردش، امکان استفاده کارکنان تحت پوشش از آن و تامین مالی آسان سرمایه در گردش بدون نیاز به ایجاد میانگین چند ماهه مورد توجه است. از دیگر مزایای طرح مذکور می‌توان به اعطای تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان به کارکنان تحت پوشش و امکان پرداخت حق بیمه بدون محدودیت برای دارندگان کارت‌های بانک رفاه کارگران اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز