5 شغل نیمه وقت در تهران با حقوق بالای 15 میلیون تومان

استخدام-نیمه-وقت-کاماپرس
ژیوار

این روزها بیشتر افراد برای کسب درآمد بیشتر چند کار نیمه وقت را همزمان با هم انجام می‌دهند تا به درآمد بیشتری برسند. البته این مشاغل بسته به نوع تخصص با دریافتی‌های متفاوتی رو به رو است.

کاماپرس در این گزارش 5 شغل نیمه وقت در تهران را با حقوق بالای 15 میلیون تومان مورد بررسی قرار داده که شامل پوزیشن‌های کاری متفاوت می‌شود.

شغل نیمه وقت با حقوق 20 میلیون تومان

یک شرکت تولیدی بازرگانی واقع در شهرک صنعتی صفادشت به یک نفر مدیر مالی خانم با حداقل مدرک کارشناسی ارشد حسابداری نیازمند دارد. این پوزیش کاری به صورت پاره وقت و ۳روز درهفته در نظر گرفته شده است. البته برای بخش مالی آن می‌توان در دفتر تهران حضور داشت. برای این جایگاه شغلی 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

حقوق 40 میلیون برای شغل نیمه وقت در یک مرکز ترک اعتیاد

برای یک کلینیک درمان اعتیاد، به پزشک عمومی نیاز است. این پزشک باید به صورت پاره وقت، روزانه حدود 4 ساعت در این کلینیک حضور داشته باشد. برای روند کار در این مجموعه، بهتر است از ساعت یک تا پنچ عصر این پزشک، در کلینیک حاضر باشد، اما به طور کلی ساعت کاری قابل تغییر است. برای این پوزیشن شغلی ماهیانه 40 میلیون تومان واریز می‌شود.

استخدام_نیمه-وقت-کاماپرس

دریان سفر امید

فروشنده تلفنی با حقوق 15 میلیون و پورسانت

یک دپارتمان آموزشی کنکور در زمینه‌ی فروش، به یک فروشنده تلفنی به صورت شغل نیمه وقت نیاز دارد. برای این شغل به فن بیان قوی و توانایی بالا برای فروش محصولات نیاز است. حقوق ثابت این مجموعه 15 میلیون است و پورسانت محدودی در نظر گرفته شده، اما این فروشنده فاقد بیمه خواهد بود و بعد از دو سال کار در این مجموعه، فرد شامل بیمه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از ماهی 30 میلیون تا ساعتی 200 هزار تومان برای برنامه نویسی

یک مجموعه استارت آپی شامل جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و فناوری در حال فعالیت هستند، به نیروی برنامه نویس نیاز دارند. نیروی مدنظر این مرکز به دو صورت حضوری و پروژه‌ای و یا حضوری و ساعتی امکان کار دارد. داشتن سابقه کار، تحصیل در رشته مرتبط و سرعت عمل یک امتیاز خوب برای جذب در این پوزیشن محسوب می‌شود. برای دریافت دستمزد به صورت ساعتی، بین 150 تا 200 هزار تومان و برای کار پروژه‌ای در دو ماه 60 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

18 میلیون تومان برای شغل نیمه وقت به عنوان حسابدار

یک برند داخلی لباس، برای جذب حسابدار آگهی داده است. حسابدار این شکرت باید تمامی امور حسابداری و مالیاتی شرکت به همراه امور مرتبط با بیمه تامین اجتماعی را انجام دهد. همچنین نیاز است تا مدیریت، پرداخت‌ها، تنخواه‌‌ها، ثبت اسناد مالی و ثبت نام‌های لازم مالیاتی را انجام دهد. داشتن مدرک تحصیلی حسابداری یک مزیت خوب برای این کار به حساب می‌آید. برای چنین پوزیشن نیمه وقتی 18 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز