گزارش عملکرد ۱۴۰۲ گروه اسنپ منتشر شد

گزارس-عملکرد-اسنپ-کاماپرس
ژیوار

گزارش عملکرد جامع اسنپ با نام «مسیر همراهی» که مربوط به سال 1402 است منتشر شد.

به گزارش کاماپرس، این گزارش شامل عملکرد زیر مجموعه‌های گروه اسنپ شامل اسنپ‌‌خودرو، اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، سوپرمارکت اسنپ‌‎، اسنپ‌پی، اسنپ‌تریپ، اسنپ‎شاپ و اسنپ‌دکتر می‌شود که به صورت داده‌های عددی و آماری در دسترس قرار گرفته است.

طبق داده‌های این جدول که اسنپ منتشر کرده؛ در مجموع بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان اسنپ به بخش مسئولیت اجتماعی خود اختصاص داده است. بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان ارزش کل معافیت از کمیسیون کاربران راننده، بیش از ۴۲۶ میلیون تومان ارزش کل تخفیف‌های ویژه‌ کاربران مسافر و بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان ارزش کل طرح‌های نیکوکاری‌کلاب در سال گذشته بوده است.

گزارش-عملکرد-اسنپ

همچنین تا پایان ۱۴۰۲، تعداد ۱۳ هزار و ۷۷۴ کاربر راننده نوع معلولیت خود را در سوپر اپ اسنپ ثبت کردند. این تعداد در بخش کاربران مسافر شامل ۴۵ هزار و ۵۲۸ نفر می‌شود.

دریان سفر امید

پذیرش مسئولیت هک اسنپ فود

در بخش دیگر این گزارش به ماجرای هک سال قبل اشاره دارد که اسنپ‌فود ضمن پذیرش مسئولیت این موضوع در مذاکره‌‌ای موفقیت‌آمیز با این گروه هکری از انتشار اطلاعات کاربران جلوگیری کرد و اسنپ توضیح می‌دهد: اولین دوره‌ برنامه باگ بانتی یا مسابقات فتح پرچم (CTF) گروه اسنپ نیز ۳ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که هدف آن به چالش کشیدن مهارت‌های علاقه‌مندان حوزه‌ امنیت سایبری، کشف رویکردهای نوآورانه برای حل مسئله و ارتباط‌سازی بود.

گزارش-عملکرد-اسنپ

در بخش دیگر این گزارش درمورد سوپر اسنپ اشاره می‌شود که این مجموعه‌ ۷ هزار و ۵۲۶ نفری به نیازهای روزمره‌ بیش از ۷۲ میلیون کاربر پاسخ می‌دهند. این سوپراپ در سال گذشته ۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۳۴۹ مرتبه توسط کاربران باز شده است.

البته سهم اسنپ در بازار تاکسی کشور هم حدود 92 درصد بود که تعداد کل حساب‌های کاربری مسافران آن به ۷۲ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۳۴۳ عدد و تعداد کل کاربران راننده‌ آن به ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۰۹ نفر رسیده است. با این وجود رکورد روزانه‌ سفرهای اسنپ‌خودرو در سال گذشته با فعالیت در ۳۲۳ شهر بزرگ و کوچک مربوط به تاریخ ۱۶ اسفند با ثبت پنج میلیون و ۵۳ هزار و ۶۰۴ سفر است.

گزارش-عملکرد-اسنپ

در این بخش از گزارش درآمد رانندگاه اسنپ محاسبه شده که بررسی‌های باشگاه رانندگان اسنپ‎ خودرو نشان می‌دهد که میانگین درآمد ماهانه‌ کاربران راننده در حالت تمام‌وقت ۱۹ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۶۱۳ تومان و در حالت پاره‌وقت هشت میلیون و ۴۴ هزار و ۲۸۵ تومان است. سرویس اسنپ باکس هم توانسته با مجموع بیش از ۱۱۲ میلیون سفر به رشد سالانه ‎ ۴۲درصد نسبت به سال گذشته دست پیدا کند.

گزارش-سالانه-اسنپ

کباب و پیتزا در صدر

طبق این گزارش در سال گذشته کاربران اسنپ‌فود به بیش از ۲۰ میلیون رسید، این کاربران بیش از ۱۱ میلیون کد تخفیف در سفارش‌های خود استفاده کردند. طبق این جدول؛ محبوب‎ترین سرویس اسنپ‌‎فود بخش پروتئین با کسب ۴/۴ امتیاز از ۵ است و همینطور کباب، پیتزا و ساندویچ ۳ غذای محبوب اسنپ‌فود در سال گذشته هستند.

گزارش-سالانه-اسنپ

بیش از ۲۱ میلیون کاربر در ۱۲۷ شهر سراسر ایران از امکان خرید سوپرمارکت‌های آنلاین استفاده می‌کنند. سهم سوپرمارکت اسنپ از فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی به ۶۴ درصد رسیده که طبق این جدول خرید تنقلاب بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است.

گزارش-اسنپ

۲ میلیون تومان اعتبار کاربران

افراد واجد سرویس الان بخر، بعدا پرداخت کن، ماهانه حداقل ۲ میلیون تومان اعتبار دارند و سقف این اعتبار در ۱۴۰۲ از ۱۰ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت. اسنپ‌پی با سه میلیون و ۵۷۰ هزار کاربرِ کل، در کنار سرویس اعتباری ماهانه و اقساطی، امکان خرید بیمه‎ آنلاین، پرداخت مستقیم و خرید حضوری را به کاربران خود ارائه می‌‎دهد.

سرویس پرداخت مستقیم اسنپ‎پی جزو سرویس‌هایی است که در ۱۴۰۲ شروع به کار کرد که طبق جدول آماری بیشترین مخاطب آن خدمات سالن زیبایی با حدود44 درصد و مد و پوشاک با حدود 22 درصد است.

گزارش-اسنپ-کاماپرس

 

طبق آمار ارائه شده در سرویس هتلی، رشد ۱۶ درصدی کاربران فعال، رشد ۲۳/۵ درصدی فروش و رشد ۱۰۵ درصدی فروش بلیت اتوبوس نسبت به ۱۴۰۱ تنها بخشی از دستاوردهای این شرکت در بازار گردشگری ایران است که بر اساس آمار بیشترین استفاده برای سفر به دبی، استانبول و وان به ترتیب با آمار حدود 38، 26 و 7 درصد بوده است.

گزارش-اسنپ

 

اسنپ دکتر به ارائه‎ خدماتی همچون مشاوره‌ آنلاین پزشکی و روانشناسی، سفارش آنلاین دارو، امکان خرید محصولات بهداشتی، آرایشی و کالاهای پزشکی موجود در داروخانه و همینطور درخواست ویزیت پزشک و پرستار در منزل و انجام آزمایش در منزل می‌پردازد. طبق آمار ارائه شده سفارش آنلاین دارو محبوب‌ترین سرویس‌ اسنپ‌دکتر در ۱۴۰۲ بوده و تخصص زنان و زایمان بیشترین درخواست مشاوره‌ پزشکی را داشته و ۲ هزار و ۱۲۰ پزشک فعال در حوزه‌‎های عمومی، تخصصی و فوق تخصص در اسنپ‎ دکتر به ارائه خدمت می‌پرداختند.

گزارش-سالانه-اسنپ

انتهای پیام

 

مرتبط با : اسنپ
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز