معروف ترین هتل ها در تور سریلانکا کدامند؟

ژیوار

هتل‌های معروف زیادی در تور سریلانکا پیشنهاد شده‌اند که علاوه بر ارائه انواع خدمات رفاهی و تفریحی می‌توانند اقامتی خاص را برای مسافران به همراه داشته باشند. این هتل‌ها اغلب خدمات اسپا، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، رستوران و کافی شاپ را عرضه کرده و اتاق‌هایی با ویوی دریا یا جنگل و کوهستان را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همچنین هتل‌های محبوب سریلانکا سیستم تهویه بسیار مطبوعی داشته و با کارکنان خوش برخورد خود مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش معروف‌ترین هتل‌های سریلانکا را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

هتل سینامون بی بنتوتا در تور سریلانکا

هتل 5 ستاره سینمامون بی بنتوتا یکی از هتل‌های پرطرفدار در بین خانواده‌ها و زوج‌های جوان است که در موقعیتی رویایی و فوق‌العاده‌ای هم  قرار دارند. این هتل، اتاق‌هایی مشرف به سواحل دریای آبی و تمیز دارد و در آن می‌توان با صدای پرندگان بیدار شد. همچنین طراحی داخلی این هتل بسیار شیک است و در آن فضایی آرامش‌بخش وجود دارد.

در تور سریلانکا با رزرو این هتل می‌توان از خدمات رفاهی و تفریحی متعددی مانند باشگاه بدن‌سازی، خدمات ماساژ، اسپا، سونا، اتاق بخار و رستوران و کافی‌شاپ استفاده کرد.

دریان سفر امید

هتل هریتانس آهونگالا در تور سریلانکا

هتل جذاب هریتانس آهونگالا یکی از هتل‌های 5 ستاره و لوکس در تور سریلانکا است که خدمات رفاهی و تفریحی قابل توجهی را ارائه می‌دهد. این هتل با واحدهای اقامتی مجهز به سیستم تهویه و تلویزیون و تجهیزات مختلف چای و قهوه، توجه مسافران را جلب می‌کند و در آن دسترسی رایگان به اینترنت فراهم شده است. همچنین استفاده از پارکینگ این هتل نیز رایگان در نظر گرفته می‌شود.

از دیگر خدمات مهم هتل هریتانس آهونگالا باید به رستوران و کافی شاپ، زمین گلف، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، سالن ماساژ، مینی بار و ارائه خدمات خشکشویی اشاره کرد.

هتل کینگزبری کلمبو در تور سریلانکا

این هتل که در دل شهر کلمبو قرار گرفته دسترسی بسیار مناسبی نسبت به جاذبه‌های گردشگری کلمبو داشته و تا فرودگاه بین‌المللی باندارانایک 33 کیلومتر فاصله دارد. از جمله ویژگی‌های مهم هتل کینگزبری می‌توان به اتاق‌هایی با چشم انداز بندر و پارک ساحلی گله آن اشاره کرد. همچنین این هتل لوکس‌ترین رستوران‌ها را در خود جای داده و در آن می‌توان انواع غذاهای چینی، ژاپنی، اروپایی و دریایی را سفارش داد.

از جمله امکانات مهم هتل کینگزبری کلمبو باید سونا و اسپا، اجرای موسیقی‌های زنده، خدمات ویژه معلولین، خدمات پرستاری کودک، مینی بار رایگان، اینترنت رایگان و باشگاه بدن سازی را در نظر گرفت. همچنین این مجموعه خدمات خشکشویی و لباسشویی داشته و در آن هم استخر روباز و هم استخر سرپوشیده در اختیار مسافران قرار دارند.

هتل ایرلز ریجنسی کندی در تور سریلانکا

هتل دیگری که در تور سریلانکا پیشنهاد می‌شود، هتل ایرلز ریجنسی کندی است. این هتل امکانات متعدد زیادی داشته و منظره‌ای از کوهستان را در شهر کندی نمایان می‌کند. همچنین این هتل با ماشین تنها 10 دقیقه تا بزرگ‌ترین باغ گیاه شناسی در دنیا فاصله داشته و به معبد دندان نیز بسیار نزدیک است.

از جمله خدمات مهمی که در هتل ایرلز ریجنسی عرضه می‌شود باید به رستوران‌های معروف آن اشاره کرد که بهترین غذاهای آسیایی و اروپایی را سرو می‌کنند. همچنین در این هتل می‌توان از استخر روباز، زمین تنیس، سالن بدمینتون، خدمات اجاره دوچرخه، خدمات خشکشویی و لباسشویی، محوطه بازی برای کودکان و میز پینگ پنگ و بیلیارد استفاده کرد و از انواع تفریحات دیگر در داخل هتل لذت برد.

سفری خاص به سریلانکا با «آریاک سفر»

آژانس مسافرتی آریاک سفر یکی از بهترین و باتجربه‌ترین مجموعه‌ها در ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی بوده و سابقه آن در این زمینه به 20 سال می‌رسد. این آژانس علاوه بر انواع تورهای مسافرتی ویژه، خدماتی مانند اخذ ویزا، رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما را انجام داده و بهترین قیمت را پیشنهاد می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات آریاک سفر و به خصوص اطلاع از شرایط تورهای تابستانی این مجموعه می‌توانید از سایت آن با آدرس www.aryaktravel.com دیدن کرده و یا با شماره تلفن 02157816 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان