بهترین مراکز خرید مسکو در تور روسیه

تور مسکو - کاماپرس
ژیوار

بهترین مراکز خرید مسکو که در تور روسیه می‌توان تجربه کرد، با تنوع بالایی در اختیار مسافران قرار گرفته‌اند و می‌توان آن‌ها را در بخش‌های مختلف شهر پیدا کرد. این مراکز خرید اغلب برندهای معروف جهانی را عرضه کرده و امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارند. همچنین این مراکز علاوه بر ارائه پوشاک و کیف و کفش، امکان خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و زیورآلات، خوردنی‌های خوشمزه روسی و لوازم خانگی یا لوازم برقی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین مراکز خرید مسکو در تور روسیه را معرفی کرده و یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

مرکز خرید آویا پارک در شمال مسکو

مرکز خرید آویا پارک (Aviapark) در شمال شهر مسکو واقع شده و محل آن بلوار خودینسکی است. این مرکز خرید پرطرفدار در تور روسیه با طراحی فوق العاده‌ای در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و یکی از زیباترین مراکز خرید مسکو به حساب می‌آید. برندهای معتبر و معروف جهانی در آویا پارک عرضه شده‌اند و در آن بیش از 80 رستوران با 30 مرکز بازی و سرگرمی قرار دارند. همچنین در این مرکز خرید 20 سینمای مختلف نیز برای دیدن فیلم‌های جدید جهانی ساخته شده است.

مجتمع تجاری نوینسکی در تور روسیه

مجتمع تجاری نوینسکی (Novinsky) یک مجتمع تجاری لوکس و زیبا بوده و در آن تنوع بالایی از کالاهای لوکس در معرض فروش قرار گرفته‌اند. این مجتمع در سال 2004 افتتاح شده و زمینی با وسعت 11 هزار متر مربع دارد. همچنین این مرکز خرید امکان رقابت بین برندهای معروف جهانی در زمینه‌های پوشاک و محصولات آرایشی را فراهم کرده و امکانات رفاهی و تفریحی متعددی نیز در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

دریان سفر امید

این مرکز خرید در بلوار نوینسکی ساخته شده و به سفارت آمریکا نزدیک است. در این مجتمع علاوه بر 6 رستوران بین المللی بزرگ، مراکز بازی و نگهداری از کودک نیز در نظر گرفته شده‌اند و در آن می‌توان سالن‌های نمایش و کنسرت را دید.

تجربه‌ای متفاوت از مرکز خرید با کراکاس سیتی مال

مرکز خرید کراکاس سیتی مال (Crocus City Mall) یکی از مراکز خرید منحصر به فرد مسکو است که در منطقه کراسنوگورسک قرار گرفته و طراحی زیبایی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. این مرکز خرید دلنشین دارای محوطه‌ای با فضای سبز بوده و در آن آبنماهای باشکوهی ساخته شده است. کراکاس سیتی مال برای طرفداران برندهای لوکس بهترین انتخاب بوده و در آن رستوران‌های بین‌المللی متعددی وجود دارند. این مرکز خرید فضایی آرام داشته و در آن می‌توان روزی خاطره‌انگیز را تجربه کرد.

مجتمع تجاری مگا مال در مسکو

مجتمع تجاری مگا مال (MEGA) مجموعه‌های بزرگی از فروشگاه‌ها و برندهای چندملیتی را در خود جای داده و در آن گردشگران بسیاری را می‌توان دید. این مرکز خرید علاوه بر کیفیت و تنوع بالا در محصولات، قیمت‌های مناسبی نیز عرضه کرده و در آن می‌توان هدایای خاص، پوشاک جذاب و لوازم لوکس را تهیه کرد. ازدحام جمعیت در این مجتمع زیاد بوده و یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در تور روسیه در نظر گرفته می‌شود.

مرکز خرید متروپلیس در تور روسیه

مرکز خرید متروپلیس (Metropolis) از جمله مهم‌ترین مراکز خرید مسکو در تور روسیه است که در آن می‌توان کالاهایی لوکس و گران قیمت را پیدا کرد. این مرکز خرید جذاب امکانات رفاهی و تفریحی متعددی عرضه کرده و دسترسی به آن نیز بسیار آسان است. در این مجتمع یک هایپر مارکت بسیار بزرگ برای خرید خوردنی‌های جذاب روسی وجود داشته و همچنین می‌توان لوازم خانگی خود را از آن خریداری کرد.

برای رسیدن به متروپلیس می‌توان سوار خط سبز متروی مسکو شد و به راحتی به مرکز خرید مورد نظر رسید. بسیاری از گردشگران برای تجربه خریدی خاص سراغ این گزینه می‌روند.

سفر به روسیه با «آریاک سفر»

آریاک سفر مجموعه‌ای با تجربه و مطمئن در زمینه عرضه انواع تورهای داخلی و خارجی بوده و بهترین برنامه سفرهای تابستانی در سال 1403 را در نظر گرفته است. علاوه بر کیفیت خدمات بالا، این مجموعه قیمت‌های باصرفه را ارائه کرده و همه ساله مسافران زیادی را به مقصد خود می‌رساند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفرهای تابستانی آریاک سفر، به خصوص روسیه و مسکو، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.aryaktravel.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02157816 در ارتباط باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان