تجربه گردشی متفاوت در ترکیه با تور مارماریس

ژیوار

تور مارماریس تجربه‌ای متفاوت در یکی از شهرهای بندری جنوب غربی ترکیه است که در کنار دریا قرار گرفته و در آن می‌توان از منظره رشته کوه‌های زیبا لذت برد. در این شهر سواحل مختلفی وجود دارد که از جمله آنان می‌توان به ساحل کیزکومو، ساحل تورونج و ساحل ایچملر اشاره کرد. علاوه بر این سواحل تمیز، بازدید از بخش‌های کهن و قدیمی و پاساژگردی را هم باید در مارماریس تجربه کرد.

کاماپرس در این گزارش بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور مارماریس را معرفی و هر یک را به‌طور جداگانه بررسی می‌کند.

تور مارماریس و سواحلی آرام و آبی

همانطور که گفته شد، یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری در تور مارماریس سواحل زیبای آن هستند. در این شهر 5 مایل سواحل زیبا با آب‌های تمیز وجود دارد که از مارماریس مرکزی تا ایسملر جریان دارند. همچنین علاوه بر تفریحات آبی متعدد، می‌توان به رستوران‌های ساحلی فوق العاده رفت و یا در کنار ساحل حمام آفتابی گرفت: از جمله نزدیک‌ترین سواحل به مرکز شهر مارماریس می‌توان به سواحل کلئوپاتر، ایسملر و ساحل مرکزی نیز اشاره کرد.

تفرجگاه ایچملر، بهترین گزینه برای استراحت

یکی از مکان‌های دنج و باصفای مارماریس تفرجگاه ایچملر است. در این تفرجگاه نه‌تنها می‌توان انواع تفریحات آبی را تجربه کرد، بلکه می‌توان در کنار ساحل، حمام آفتاب گرفت و یا حتی از ماساژی بی‌نظیر لذت برد. از سوی دیگر، ایچملر بهترین انتخاب برای شب‌گردی‌های عاشقانه و خریدهای دونفره و خانوادگی است.

این منطقه با مرکز مارماریس فاصله زیادی ندارد و می‌توان همه روزه به آنجا سری زد. هرچند که کافه‌های شبانه این منطقه طرفداران زیادی دارد؛ اما نمی‌توان از قایق سواری، جت اسکی و آفرود سواری در ایچملر هم چشم پوشید.

دریان سفر امید

بازدید از شهر دالیان در تور مارماریس

از مهم‌ترین بخش‌های مارماریس که نباید آن را از دست داد می‌توان به شهر دالیان اشاره کرد. این شهر بخش‌های جذاب زیادی از جمله رودخانه دالیان، کارتاکارتاس، ساحل ایزتوزو، حمام گل و شهر باستانی کائونوس را در خود جای داده است. این منطقه برای علاقه‌مندان به طبیعت، به تاریخ، به تفریحات مختلف و بازی‌های هیجان‌انگیز انتخابی مناسب بوده و می‌توان گفت مجموعه‌ای کامل از هر آنچه یک گردشگر می‌خواهد به حساب می‌آید.

گونوسک به عنوان منطقه‌ای عالی برای گذراندن تابستان

گونوسک در کنار تنگه فیک و ساحل بهشت، بهترین دیدنی‌ها در تور مارماریس به حساب می‌آیند که آب و هوایی فوق العاده دارند. این منطقه جنگلی ساحلی انتخاب اکثر مسافران تابستانی به این شهر بوده و در آن می‌توان دریایی شفاف و تمیز، پوشش جنگلی جذاب و دیدنی و در عین حال تفریحات هیجان انگیز یا آرامش بخش مختلف را تجربه کرد.

بازدید از قلعه و موزه تاریخی مارماریس

از جمله مهم‌ترین دیدنی‌ها در تور مارماریس قلعه باستانی و موزه تاریخی آن است. قدمت قلعه این شهر به سال 1440 قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد که توسط یونانی‌ها به عنوان پایگاهی نظامی بنا شده بود. از سال 1991 این قلعه به عنوان موزه باستانی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت و روی تپه‌های پشت مارینا می‌توان آن را پیدا کرد.

قلعه مارماریس 7 بخش مختلف دارد و دو بخش آن برای بازدید عموم ارائه شده است. بقیه قسمت‌های این موزه به عنوان سالن باستان شناسی، گالری‌های هنری و البته انباری به کار می‌روند. این قلعه همه روزه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 7 بعد از ظهر باز بوده و در زمستان‌ها تا ساعت 5 و 30 دقیقه بعد از ظهر فعال است.

رزرو تور مارماریس با مجموعه «آریاک سفر»

آژانس مسافرتی آریاک سفر، مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه خدمات مسافرتی مختلف است که علاوه بر عرضه تورهای متنوع، خدمات دیگری مانند اخذ ویزا، رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل را نیز انجام می‌دهد. همچنین این مجموعه تورهای مختلفی برای کشور ترکیه در نظر گرفته و یکی از بهترین تجربه‌هایی که در تابستان 1403 طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند، سفر به مارماریس است.

آریاک سفر به عنوان مجموعه‌ای با تجربه در ارائه انواع تورهای خارجی و داخلی، گزینه‌های جذابی برای تور مارماریس پیشنهاد می‌دهد که قیمت منصفانه‌ای دارند و خدمات با کیفیت را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای تابستانی می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.aryaktravel.com دیدن کرده و یا با شماره تماس 02157816 در ارتباط باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز