جواد خیابانی چطور روی اعصاب مخاطب اسکی می رود؟

ژیوار

بازی‌های جام ملت‌های اروپا جمعه شب با حواشی بسیاری برگزار شد؛ مسابقات مرحله یک چهارم نهایی برگزار و به این ترتیب تکلیف مرحله نیمه نهایی کاملا مشخص شد. با این حال مساله جالبی که درباره این بازی‌ها حاشیه ساز شد، شاهکارهای جدید جواد خیابانی بود که با واکنش مخاطبان روبرو شد.

به گزارش کاماپرس، این مسابقات به صورت زنده از شبکه سوم با گزارشگری جواد خیابانی پخش شد. سال‌های بسیاری است که استفاده از مطالب نامربوط جواد خیابانی در حین گزارشگری حاشیه‌ساز می‌شود و این مجری کهنه کار را در معرض انتقاد مخاطبان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

اما در این بازی به نظر مخاطبان، موضوع شدت بیشتری داشت که برخی در فضای مجازی با شوخی و جدی هم به آن پرداختند و محل بحث تماشاچیان ایرانی شد.

به طور مثال، خیابانی علاوه بر اینکه اسم داور را اشتباه به کار برد، بارها جام جهانی 2014 را به سال 2016 برد، همچنین هنگام گل اول اسپانیا برای لحظاتی گزارشگری نکرد و مشخص بود حواسش جمع بازی نیست. در پایان بازی هم در مورد بازیکنان داخلی گفت: «بازی کردن را از ستاره‌های آلمان و اسپانیا بیاموزند.»

دریان سفر امید

به نقل از دنیای اقتصاد، البته یکی دیگر از کارهای خیابان در لحظات پایانی بازی بود که داور سوت پایان را زد و خیابانی به اشتباه با تماشاچیان خداحافظی کرد. در حالی که آلمان حمله کرد، کارواخال هم اخراج شد و این گزارشگر کهنه کار بعد از این اتفاقات، دوباره به روی آنتن برگشت.

یک بازی غیر قابل پیش‌بینی

البته بازی نیز بسیار غیرقابل پیش بینی بود. قبل از شروع بازی و همان اول، دور از ذهن نبود که بازی بین آلمان و اسپانیا غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود. در هر دقیقه اتفاق جدید پیش می‌رفت، دقایقی اسپانیا و دقایقی دیگر آلمان بخت را برای خود می‌کرد. البته در شروع نیمه اول هیجان بازی کم‌تر بود و در شروع نیمه دوم، با گل اسپانیا هیجان اوج گرفت. بعد از این گل، آلمان در تلاش بود تا بالاخره در دقایق پایانی به گل مساوی دست پیدا کردند. با اینکه تماشاچیان منتظر پنالتی بودند، بازی وارد وقت اضافی شد و در حالی که میکل مرینو در دقیقه ۱۱۹ گل زد و همانجا کار تمام شد.

خداحافظی پرتغال

در بازی دوم جمعه شب، تیم پرتغال به تساوی بدون گل در برابر تیم فرانسه دست پیدا کرد و کار به ضربات پنالتی رسید. از مجموع 10 ضربه به سمت دروازه، 9 ضربه آن گل شد و فقط یکی از آن ضربه‌ها به تیر خورد. با این حساب تیم پرتغال مجبور به خداحافظی از جام شد و در حالی که کریستیانو رونالدو هم نتوانست به تیمش کمک کند و تیم مقابل، یعنی فرانسه هم در حالی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد که هنوز حتی یک گل هم در جریان بازی نزده است.

فوتبال-جام-ملتها-کاماپرس

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان