ورود بدون ویزای شهروندان ۸ کشور به عراق

ژیوار

از خرابه‌های بابل تا بازارهای شلوغ بغداد همه و همه عراق را به گنجینه‌ای از شگفتی‌های باستانی تبدیل کرده‌اند. این کشور در راستای بهبود صنعت توریسم خود اخیرا از ورود بدون ویزای ۸ کشور استقبال کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تی تی دبلیو، عراق به‌عنوان مهد بسیاری از اولین تمدن‌ها از جمله بابلی‌ها و آشوری‌ها شناخته می‌شود و همچنین میزبان پنج میراث جهانی یونسکو است و همین جاذبه‌ها آن را به یکی از نقاط گردشگری مهم خاورمیانه تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

حالا مقامات عراق برای حفظ جایگاه این کشور در صنعت گردشگری جهان دست به اقدامات جدیدی زده‌اند که انتظار می‌رود تاثیر چشمگیری در آینده بر جای بگذارد.

دریان سفر امید

یکی از آن‌ها تجدید توافقنامه گردشگری ۱۹۸۱ میان عراق و یونان است که علاوه بر تقویت روابط دو جانبه افزایش مبادلات توریستی را به همراه خواهد داشت.

با این‌حال افزودن ۸ کشور جدید بحرین، کویت، لبنان، عمان، قطر، عربستان سعودی ترکیه و امارات، به لیست کشورهای ورود بدون ویزا توجه‌های بیشتری را به خود جلب کرد.

به گفته دولتمردان عراق، طرح‌هایی نیز برای ساخت یک اقامتگاه گردشگری و یک مجتمع مسکونی در شهر بصره تصویب شده تا رکورد ۷ میلیون مسافر در سال گذشته را افزایش دهد.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز