تجربه بهترین رستوران های توکیو در تور ژاپن

تور ژاپن - کاماپرس
ژیوار

یکی از عجیب‌ترین تجربه‌هایی که در تور ژاپن انتظار مسافران را می‌کشد، تجربه انواع غذاهای ژاپنی است. این غذاها برای علاقه مندان به تست کردن طعم‌های جدید، دنیایی خارق العاده را می‌سازند. علاوه بر تنوع بسیار بالایی که غذاهای سنتی ژاپن دارند، رستوران‌های این کشور نیز با تعداد قابل توجهی فعالیت می‌کنند و کیفیت خدمات بالایی را ارائه می‌دهند.

بی شک یکی از بهترین شهرها برای تجربه کردن رستوران‌های حرفه‌ای با سرآشپزهای معروف و شناخته شده شهر توکیو است. در توکیو می‌توان رستوران‌های سنتی و بومی مختلفی پیدا کرد و در فضایی دنج و آرام از منوهای خلاقانه آن‌ها لذت برد. در این شهر تعداد رستوران‌های فست فود و کافه‌های جذاب نیز کم نیست و از این جهت برای افرادی که از نظر مزاجی حساس هستند می‌توان نوید پیدا کردن غذاهای مناسب‌تر با ذائقه ایرانی را داد.

کاماپرس در این گزارش بهترین رستوران‌های توکیو در تور ژاپن را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

رستوران Maz تجربه‌ای متفاوت در تور ژاپن

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های توکیو که در تور ژاپن نباید آن را از دست داد رستوران ماز است. این رستوران ژاپنی غذاهای خلاقانه‌ای را ارائه می‌دهد و به شکل عجیبی 80 درصد مواد اولیه استفاده شده در آن محلی و مربوط به خود ژاپن هستند. سرآشپز سانتیاگو و ویرجیلیو منوی این رستوران را طراحی کرده‌اند و به همین جهت می‌توان خاص‌ترین غذاهای بومی را در آن پیدا کرد.

دریان سفر امید

در تور ژاپن رستوران Den را از دست ندهید

رستوران دن غذاهای مدرن کایسکی را با طعمی منحصر به فرد عرضه می‌کند و سرآشپز معروف آن Zaiyu Hasegawa شناخته شده و معروف است. این رستوران غذاهای خلاقانه متعددی دارد که از آن جمله می‌توان به مرغ سوخاری دنتاکی و بال مرغ ترد پر شده با برنج چسبناک اشاره کرد. با وجود خلاقیت‌های زیاد این رستوران، تمرکز اصلی آن بر روش‌های آشپزی سنتی ژاپنی بوده و در آن غذاها طعمی جادویی پیدا می‌کنند.

رستوران Tempura Kondo در تور ژاپن

این رستوران یک رستوران ستاره دار میشلین بوده و در هنر تمپورا به اوج خلاقیت و تخصص رسیده است. در طول 50 سال این رستوران منوی خود را با کمک سرآشپز Kondo Fumio تکمیل کرده و در آن تمپوراهایی سبک با تقویت طعم واقعی مواد ارائه می‌شوند. خمیر نازکی که روغن زیادی جذب نمی‌کند از مهم‌ترین ویژگی‌های این غذاهاست و باعث شده رستوران کوندو بسیار معروف شود.

تمرکز اصلی این رستوران بر استفاده از ترکیبات سبزیجات مختلف در تمپوراها است و سعی دارد این غذا را به عنوان غذایی مستقل در وعده‌های غذایی سنتی ژاپن جای دهد.

رستوران Sumibi Yakiniku Nakahara در ژاپن

رستوران جذاب دیگری که در تور ژاپن پیشنهاد می‌شود رستورانی با نام سومیبی یاکینیکو ناکاهارا است که سرآشپز معروف آن ناکاهارا می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای مسافران رقم بزند. این سرآشپز با تخصصی بالا در طبخ گوشت واگیو معروف شده و در منوی رستوران او انواع غذاهای مختلف حضور دارند. گوشت‌های استفاده شده در این رستوران با دقت و برش‌های مناسب تهیه شده‌اند و به طور کامل می‌پزند.

از غذاهایی که میل کردن آن در این رستوران و در تور ژاپن توصیه شده می‌توان به ساندوی واگیو کاتسو اشاره کرد که نوعی ساندویچ استیک خوشمزه بوده و سرآشپز رستوران آن را ابداع کرده است.

تور ژاپن و تجربه سوشی در رستوران Higashiazabu Amamoto

رستوران هیگاشیازابو آماموتو یکی از رستوران‌های معروف در ارائه سوشی‌های خوشمزه است که اعتبار زیادی در بین مردم بومی دارد. سرآشپز این رستوران ماسامیچی آماموتو بوده و تخصص او در سوشی قابل تحسین است. در این رستوران می‌توان تکنیک‌های آشپزی سرآشپز را دید و در عین حال مواد اولیه با کیفیت غذاها را از نزدیک لمس کرد.

از غذاهای دیگری که این رستوران با بهترین روش ممکن آن‌ها را طبخ می‌کند باید بوتان ابی، آناگو کبابی و ساوارا نیگیری را در نظر گرفت.

رستوران Savoy Tomato & Cheese برای عاشقان فست فود

اگر در تور ژاپن به دنبال یک فست فودی خوب بودید، جای نگرانی نیست. رستوران ساووی یک فست فود معروف در توکیو است که ترکیبی عالی از اندازه، بافت و مواد مناسب را عرضه می‌کند و در توکیو طرفداران زیادی دارد. این رستوران انواع پیتزا مانند پیتزا مارینارا، پیتزا مارگاریتا و پیتزا بیانکا را در منوی خود قرار داده و علاوه بر کیفیت غذای بالا، از نظر بهداشتی نیز رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

سفری شگفت انگیز به ژاپن با نهال گشت

نهال گشت مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی بوده و علاوه بر تنوع بالای خدمات خود، دارای بهترین قیمت نیز هست. این مجموعه جذاب بهترین پیشنهادها را برای سفرهای تابستانی در نظر گرفته و یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های آن تور ژاپن است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفر به ژاپن در تابستان 1403 می‌توانید از سایت نهال گشت با آدرسwww.nahalgasht.com  دیدن کرده و یا با شماره گیری 0219100811 مشورت‌های لازم را دریافت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز