جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در جنت‌ آباد چند؟

ژیوار

خرید ملک علاوه بر استفاده‌‌ی شخصی، همواره راهی مناسب برای سرمایه‌گذاری نیز به حساب می‌آید، به همین خاطر در تهران، انتخاب منطقه برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک یک تصمیم حساس است و باید به موارد مختلف توجه داشته باشید. در این سال‌ها، غرب تهران فرصت خوبی برای خرید ملک است؛ چرا که بازار فعالی دارد و معاملات مسکن به نسبت زیادی در آن‌ها انجام می‌شود.

کاماپرس در این گزارش قیمت آپارتمان 70 متری در جنت آباد به عنوان یکی از مناطق پرتقاضا در غرب تهران را بررسی می‌کند

*یک خانه 70 متری در جنت آباد با پانزده سال سن، 5 میلیارد و نیم قیمت خورده است. این خانه طبقه چهارم و دارای پارکینگ و انباری است. این واحد به شکل کامل بازسازی شده و نورگیر خوبی هم دارد.

*اما در همین منطقه وقتی سن بنا به زیر ده سال می‌رسد، یک خانه 70 متری 6 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت گذاشته می‌شود. طبق آگهی‌ که درباره‌ این آپارتمان آمده است، صفرتاصد آن دیزاین شده و خریدار نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارد. این ساختمان تک واحدی و دارای آسانسور است و نور خوبی هم دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

*یک واحد 70 متری دوخوابه‌‌ نوساز که دارای کلیه‌ امکانات است و به‌اصطلاح کلید نخورده است، در جنت‌آباد، 8 میلیارد تومان قیمت گذاشته شده است. در آگهی گفته شده که نور ساختمان بسیار خوب است.

*واحد نوسازِ دیگری هم در جنت‌آباد برای فروش گذاشته شده است که آن هم نوساز و کلید نخورده است. قیمت این آپارتمان 8 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شده است، در آگهی این ملک آمده است، واحد دارای کابینت‌های گلاس، کف سرامیک‌ و دارای سرویس ایرانی و فرنگی است.

*آپارتمان دیگری با همین متراژ که در سال 88 ساخته شده است، 6 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت خورده است. به نظر می‌رسد دلیل افزایش قیمت این ملک، آن است که دو اتاق خواب و سالنِ آن کاملا نورگیر است و بالکن هم دارد. اتفاقی که معمولا در واحدهای زیر 90 متر کم‌تر رخ می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز