بهترین زمان برای رزرو تور سریلانکا

تور سریلانکا - کاماپرس
ژیوار

سریلانکا طبیعتی ناب با ترکیبی از دریا، کوهستان، جنگل و باغ‌های استوایی دارد که با آب‌وهوای معتدل و مناظر طبیعی فراوان، به مروارید اقیانوس هند شناخته می‌شود. به همین خاطر در لیست سرزنده‌ترین و متنوع‌ترین مقاصد گردشگری آسیا قرار دارد. اگر قصد سفری دلپذیر و فوق‌العاده را دارید تور سریلانکا را نباید از دست دهید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی معرفی جاذبه‌های طبیعی سریلانکا، بهترین زمان برای رزرو تور سریلانکا و همچنین مزایای خرید این تور می‌پردازد.

تور سریلانکا - کاماپرس

معرفی جاذبه‌های طبیعی تور سریلانکا

خلیج آروگام: این خلیج از جاذبه‌های طبیعی تور سریلانکا بوده که با زیبایی خاص خود گردشگران بسیاری را از سراسر جهان مجذوب خود می‌کند. این منطقه برای انواع تفریحات آبی مانند قایق‌سواری و موج‌سواری مناسب است. آبشارهای طبیعی از اطراف این خلیج شروع و تا ساحل آروگام کشیده می‌شوند. از تجربه‌های منحصربه‌فرد این ساحل می‌توان به نوشیدن آب نارگیل تازه، عکاسی با گل‌های یاس و آفتاب گرفتن اشاره کرد.

سیگیریا و پولونارووا: یک تپه سنگی با قله‌ی تند و شکلی مربع در ارتفاعات مرکزی سریلانکا بوده که به‌عنوان تخت‌های آسمانی نیز شناخته می‌شود. این اثر هنرمندانه از قرن‌ها پیش به‌صورت دستی از کوه برش خورده و یک قلعه بزرگ و  شگفت‌انگیز را به وجود آورده است. این قلعه به‌عنوان یکی از زیباترین و مهیج‌ترین جاذبه‌های طبیعی در سریلانکا شناخته می‌شود‌.

دریان سفر امید

نوارا الیا: یک منطقه طبیعی استثنایی در قلب سریلانکا بوده که به‌عنوان دره یخچال نیز شناخته می‌شود. این منطقه دارای باغ‌ها و مزارع چای است. از بهترین اماکن دیدنی نوارا الیا می‌توان به  پارک ویکتوریا، بازار بیل، دشت ماه، آبشار رامبودا و آبشار سنت کلر اشاره کرد.

ترینکومالی: این منطقه به دلیل جنگل‌های اختصاصی خود و ویژگی‌های زیست‌محیطی منحصربه‌فرد، جایگاه ویژه‌ای در گردشگری طبیعت دارد. پارک ملی وودز بیند، که در این منطقه واقع‌شده دارای تنوع گیاهی و جانوری فراوانی است و از مهم‌ترین مقاصد گردشگری است.

پارک ملی اوداوالاوی: این پارک محل زندگی گونه‌های مختلف جانوری مانند گرگ‌، فیل‌، پلنگ‌ و پرندگان است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پارک، وجود دیوارهای کوه‌های رسوبی رنگارنگ بوده که طی سال‌ها به دلیل فرآیندهای طبیعی به وجود آمده‌اند.

بهترین زمان برای رزرو تور سریلانکا

برای رزرو تور سریلانکا یا به‌طورکلی سفرهای کمتر از 30 روز به این کشور، لازم نیست زمان زیادی قبل از سفر اقدام به رزرو تور کنید چراکه برای ارائه مدارک و اخذ ویزا، پروسه زمان‌بری پیش رویتان نخواهد بود. ویزا در تور سریلانکا به‌صورت فرودگاهی صادر می‌شود؛ بنابراین برای انجام کارهای سفر و اقدام لازم برای رزرو تور سریلانکا، ۲ هفته قبل از سفر، زمان مناسبی است.

مزایای خرید تور سریلانکا چیست؟

با انتخاب تور سریلانکا می‌توانید از جاذبه‌های متنوع فرهنگی، تاریخی، هنری و طبیعی آن بازدید کنید. به‌علاوه با مذاهب مختلف مسلمان، بودا و آیین هندو آشنا می‌شوید. بازدید از شگفت‌انگیزترین کشور آسیایی و مروارید اقیانوس هند، مشاهده طبیعت بکر آسیا، بازدید از جاذبه‌های گردشگری متنوع همچنین مشاهده فرهنگ غنی ازجمله رقاص‌های محلی، انواع ورزش‌های آبی و خرید سوغات‌های دستی و آسیایی و گشت‌های متنوع شهری همراه با تور لیتر تخصصی از دیگر مزایای خرید تور سریلانکا است. با خرید تور سریلانکا از یک مجری مستقیم تورهای سریلانکا از خدماتی در سفر برخوردار می‌شوید که فراتر از هزینه‌ی پرداختی شما خواهد بود.

رزرو تور سریلانکا در آژانس مسافرتی “هرمس ۷۲۴”

آژانس‌های مسافرتی هرمس ۷۲۴ به شکل تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به‌صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در گروه این آژانس‌ فراهم بوده که مسافرین بسته‌ی تور و سفر سفارشی خود را درخواست کرده و خدمات کاملاً مطابق با درخواستشان را دریافت کنند. هرمس ۷۲۴ به‌جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشور امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارند. این آژانس به‌عنوان مجری مستقیم تور سریلانکا، برای جلب رضایت مشتریان خود، امکان سفر به این کشور را با برگزاری تورهای لوکس و باکیفیت فراهم کرده است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته به شماره 02126211000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان