روکش دنا چرمی بخریم یا پارچه ای؟

ژیوار

بسیاری از افراد در انتخاب بین روکش چرمی و روکش پارچه‌ای مردد هستند. اگرچه هر کدام از انواع روکش دنا مزایا و معایب خاص خود را دارد اما این انتخاب بیشتر سلیقه‌ای است. البته در انتخاب روکش باید کیفیت، زیبایی، طول عمر و کارایی آن به طور کامل و در کنار هم بررسی شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای استفاده از روکش‌های چرمی و پارچه‌ای برای خودروی دنا پرداخته‌ایم.

مزایای استفاده از روکش چرمی دنا

روکش چرمی خودرو نسبت به روکش پارچه‌ای از ابهت و زیبایی بیشتری برخوردار است و این یکی از دلایل اصلی انتخاب این نوع روکش توسط بیشتر راننده‌ها است. روکش‌های چرم خوش دوخت هستند و به صورت بی نقص روی صندلی کشیده می‌شوند.

این نوع از روکش‌ها معمولا بوی خوبی دارند و خودرو را خوش بو نگه می‌دارند. علاوه بر این در بیشتر مواقع تمیز دیده می‌شوند و حتی در صورت ایجاد لکه و یا ریختن مایعات معمولا با یک دستمال نم بدون هیچ شوینده‌ای تمیز می‌شوند. به طوریکه در بدترین حالت نیز نیاز به باز شدن و شسشت و شوی کامل ندارند.

معایب استفاده از روکش چرمی دنا

روکش چرمی مزایای زیادی دارد اما اینطور نیست که روکش چرمی دنا معایبی نیز نداشته باشد. اصلی‌ترین معایب این نوع از روکش دنا را باید در گرم بودن در تابستان و سرد بودن در زمستان عنوان کرد که باعث تعرق در تابستان و برخی از اشکالات در زمستان می‌شود. علاوه بر این صندلی‌های چرمی در مقابل پاره شدن بیشتر آسیب می‌بینند و معمولا قابل تعمیر نیستند. به همین دلیل اگر صندلی چرمی شما خراب شد، به احتمال زیاد مجبور به تعویض آن هستید.

دریان سفر امید

مزایای استفاده از روکش پارچه‌ای دنا

روکش‌های پارچه‌ای پرفروش‌ترین روکش‌های بازار هستند. چراکه از تنوع بالایی در طرح، جنس و رنگ برخوردار بوده و قیمت پایین‌تری نیز دارند. تنوع بالا از مهم‌ترین مزایای این نوع از روکش دنا است. در دوخت روکش پارچه‌ای دنا معمولا از پارچه‌های مختلف استفاده می‌کنند که هر یک از این پارچه‌ها به خودی خود می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد. همچنین معمولا هر جنس و طرح مورد نظر شما از تنوع رنگ بالایی نیز برخوردار است که می‌توانید بر اساس سلیقه خود و یا هماهنگی با دکوراسیون داخلی خودرو رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

روکش پارچه‌ای معمولا قابل تعمیر است و حتی پارگی‌های جزئی به راحتی قابل رفع هستند. به همین دلیل ممکن است سال‌ها نیاز به روکش جدید نداشته باشید. این نوع از روکش‌ها به آسانی قابل باز شدن و شسته شدن هستند و برای این کار حتی ‌می‌توانید بدون دغدغه از ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید.

معایب استفاده از روکش پارچه‌ای دنا

از معایب روکش‌های پارچه‌ای می‌توان به مشکلاتی اشاره کرد که با رطوبت در این روکش‌ها ایجاد می‌‌شود. رطوبت علاوه بر پوسیده کردن این نوع از روکش دنا می‌تواند باعث تولید بوی نامطبوع در خودرو نیز شود. همچنین لکه‌ها، نور خورشید و تعرق بیش از حد می‌تواند باعث رنگ پریدگی و بد بو شدن روکش نیز بشود.

بسیاری از روکش‌های پارچه‌ای در اثر گذشت زمان حالت خود را روی صندلی از دست داده و به اصطلاح دفرمه می‌شوند. در این حالت نیز خودرو بسیار بدسلیقه دیده می‌‌شود.

روکش دنا

استفاده از روکش ترکیبی برای خودروی دنا

برخی از تولیدکننده‌های روکش دنا برای بهره مندی از مزایای هر دو نوع روکش و دور شدن از معایبشان نسبت به تولید روکش ترکیبی اقدام می‌کنند. این نوع از روکش‌ها از ترکیب چرم و پارچه ساخته می‌شوند و می‌توانند معایب یکدیگر را پوشش دهند.

نکته مثبت استفاده از این روکش‌ها، زیاتر بودن آنها‌ است. به طوریکه می‌توانند در ترکیب رنگ‌های بسیار خاص نیز تولید و روانه بازار شوند. معمولا در این روکش‌ها قسمت‌های بیرونی از چرم دوخته می‌شود و قسمت‌های داخلی و نشیمن جنسی از پارچه دارند.

خرید آنلاین روکش دنا از مارال کاور

«صنعت دوخت مارال» یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های روکش صندلی انواع خودرو در ایران است. این شرکت تولیدی روکش‌های صندلی را با با تنوع بالا طراحی و تولید کرده و به قیمت مناسب به فروش می‌رساند. صنعت دوخت مارال با تاسیس سایت «مارال کاور» اقدام به عرضه مستقیم و فروش آنلاین محصولات خود نیز کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین روکش صندلی مناسب خودروی خود به سایت maralcover.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02155526065 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنعت دوخت مارال
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز