ارزان ترین روکش تویوتا برای انواع مدل های این خودرو + قیمت

روکش تویوتا
ژیوار

 امروزه انواع مدل‌های خودروی تویوتا در کشور وجود دارد و شاید این خودرو از جمله خودروهایی باشد که پیدا کردن روکش صندلی با کیفیت و با قیمت مناسب برای آن چندان آسان نباشد. با این وجود برخی از تولیدکنندگان روکش ایرانی نسبت به تولید روکش تویوتا نیز اقدام می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت مارال کاور، روکش‌های با کیفیت و مناسب را برای مدل‌های مختلف تویوتا معرفی کرده است.

1 – روکش مخمل برای تویوتا یاریس هاچ بک

این نوع از روکش‌های مخمل که ویژه تویوتا یاریس هاچ بک دوخته و به بازار عرضه شده‌اند، یکی از ارزان‌ترین روکش صندلی تویوتا در ایران محسوب می‌شود. این مدل ارزان و با کیفیت روکش تویوتا اگرچه قیمت مناسبی دارد ولی یکی از زیباترین مدل‌های روکش برای این خودرو نیز هست و با دوخت با سلیقه‌ای که دارد می‌تواند کیفیت بخش داخلی خودروی شما را از نظر راحتی و زیبایی افزایش دهد.

پوشش مخمل باعث می‌شود که میزان تعرق با این روکش به حداقل برسد و به خصوص برای مسافرت و رانندگی در فصول گرم سال مناسب باشد. قسمت میانی این روکش برای اینکه تعرق بازهم به حداقل برسد از پارچه مخصوص دوخته شده است.

این روکش هم اکنون به قیمتی حدود 4 میلیون و 550 هزار تومان به فروش می‌رسد و دارای گارانتی یکساله است.

دریان سفر امید

2 – روکش صندلی کمری گرند

تویوتا کمری گرند یکی از مدل‌های پرفروش تویوتا در جهان است و برخی از افراد نیز این خودرو را در ایران خریداری کرده و از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که بخواهید نسبت به خرید روکش تویوتا کمری گرند اقدام کنید، توصیه اول از نظر زیبایی و قیمت می‌تواند روکش‌های چرم این مدل خودرو باشد.

این روکش‌ها با توجه به دکوراسیون داخلی این خودرو در رنگ‌های خاص به بازار عرضه شده است و چرم بودن روکش باعث می‌شود علاوه بر اینکه زیبایی بیشتری به داخل تویوتا کمری گرند شنا بدهد، نگهداری و تمیز کردن صندلی‌ها نیز کار آسانی باشد.

این روکش‌ها با گارانتی یک ساله به قیمتی حدود 4 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می‌رسد.

3 – روکش صندلی تویوتا پریوس

در ساخت این روکش تویوتا پریوس به دو نکته مهم توجه شده است. یکی از این نکات استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دیگری هماهنگی با دکوراسیون داخلی این خودرو است.

کیفیت مواد استفاده شده مانند رویی، آستر، چسب، نخ و لایی استفاده شده برای این روکش صندلی بسیار بالا است و به همین دلیل می‌تواند سالیان سال در خودروی شما به زیبایی روز اول دوام بیاورد. نگهداری و شست و شوی این روکش بسیار آسان بوده و دو رنگ بودن آن زیبایی خاصی به طرح روکش داده است.

این مدل روکش صندلی خودروی تویوتا پریوس به قیمتی حدود 5 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

روکش صندلی تویوتا پریوس

4 – روکش تمام چرم راوفور

این روکش تمام چرم نیز که مختص خودروی تویوتا راوفور دوخته شده است، از جمله زیباترین روکش‌های این خودرو با رنگ‌های خاص و طرح اختصاصی است. در واقع این نوع از روکش چرم تویوتا می‌تواند بر کلاس خودروی شما بیفزاید.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این روکش تویوتا می‌توان به راحتی نصب و امکان آسان تمیز کردن روکش اشاره کرد. این نوع از روکش‌ها به راحتی با دستمال خیس و یا در بدترین حالت با اسپری‌های مخصوص تمیز می‌شوند.

این روکش به قیمتی حدود 5 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

5 – روکش صندلی تویوتا هایلوکس

این مدل روکش تویوتا که مختص هایلوکس دوخته شده است از تنوع رنگ بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر برخوردار است. اگرچه این روکش به صورت چرم دوخته شده است اما در قسمت میانی و نشیمن آن از نوعی ترکیب چرم و پارچه استفاده شده است تا تعرق را به حداقل برساند.

این روکش دارای گارانتی یک ساله است و نصب آن به صورت رایگان انجام می‌شود. این مدل روکش صندلی تویوتا هایلوکس به قیمتی حدود 5 میلیون و 550 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید آنلاین روکش تویوتا از مارال کاور

«صنعت دوخت مارال» یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های روکش صندلی انواع خودرو در ایران است. این شرکت تولیدی روکش‌های صندلی را با با تنوع بالا طراحی و تولید کرده و به قیمت مناسب به فروش می‌رساند. صنعت دوخت مارال با تاسیس سایت «مارال کاور» اقدام به عرضه مستقیم و فروش آنلاین محصولات خود نیز کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین روکش صندلی مناسب خودروی خود به سایت maralcover.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02155526065 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنعت دوخت مارال
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز