مقایسه کیفیت آهن اصفهان و سایر کارخانه‌ ها؛ تیرآهن کدام برند را بخریم؟

تیرآهن اصفهان - کاماپرس
ژیوار

یکی از مقاطع استراتژیک فولادی کشور، تیرآهن است که برندهای مختلفی تامین کننده آن هستند. اما از بین تمامی برندهای تولیدکننده این مقطع آهنی استراتژیک در کشور، برند شرکت ذوب آهن اصفهان بخش قابل توجهی از بازار را تصرف کرده است. با توجه به کیفیت مناسب و تصرف بخش عمده بازار توسط برند ذوب آهن اصفهان، اطلاع رسانی قیمت روز آهن اصفهان همه روزه اتفاق می‌افتاد.

به گزارش کاماپرس، برند آهن اصفهان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تیرآهن و عرضه کنندگان آن است که این محصول را در سه نوع بال نیم، پهن و باریک با علامت اختصاری ای اس کو روانه بازار می‌کند. تمامی تولیدات ذوب آهن اصفهان با استانداردهای ملی و اروپا تولید شده و به لحاظ وزنی به جدول اشتال نزدیکی دارد. این مجموعه به منظور تولید تیرآهن سه مدل فولاد 37، 44 و 52 را مورد استفاده قرار می‌دهد. استفاده از فولادهای مناسب به همراه دقت زیاد در فرآیند تولید باعث افزایش کیفیت محصولات تولیدی این برند شده است. با این وجود تیرآهن برند ذوب آهن اصفهان چندان گران نیست و با قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌شود. بررسی قیمت روز آهن اصفهان و مقایسه آن با برندهای دیگر تاییدکننده این مورد است.

هم اکنون قیمت هر کیلوگرم تیرآهن اصفهان با طول 12 متری و سایز 12 با استاندارد آی پی ای از برند مذکور 36 هزار و 698 تومان است. نرخ هر شاخه تیرآهن برند آهن اصفهان به صورت شاخه‌ای با سایز 12 و وزن تقریبی 122 کیلوگرمی و طول 12 متری به 4 میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد. نرخ هر کیلوگرم تیرآهن سایز 14 این برند با طول 12 متری و استاندارد آی پی ای 32 هزار و 100 تومان است.

تیرآهن اصفهان - کاماپرس

دلیل استقبال صنعتگران از تیرآهن برند ذوب آهن اصفهان چیست؟

تیرآهن اصفهان نسبت به دیگر تیرآهن‌های تولیدی به دلیل کیفیت بالا، مقاومت زیاد در برابر خوردگی و پوسیدگی و قیمت مناسب و قابلیت استفاده در مصارف مختلف بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این تیرآهن با ویژگی‌های مقاومت زیاد، استحکام مناسب و انعطاف پذیری خوب در بین فعالان حوزه ساخت و ساز و صنایع فلزی شناخته می‌شود.

دریان سفر امید

همچنین تیرآهن‌های تولیدی برند آهن اصفهان به دلیل اینکه وزنی مطابق جدول وزنی دارند، بسیار مورد توجه فعالان صنایع مختلف قرار می‌گیرند. در واقع برای صنایعی که به وزن تیرآهن به کار برده شده در فرآیند تولیدات خود بسیار حساسیت دارند، تولیدی برند ذوب آهن اصفهان بهترین انتخاب است.

چگونه تیرآهن اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم؟

در حال حاضر نمونه‌های تقلبی این مدل تیرآهن در بازار فراوان هستند که با قیمتی مشابه اصل به فروش می‌رسند. افراد به منظور خرید اصل این مدل تیرآهن کافی است به نشان حک شده ایسکو روی آن توجه داشته باشند. این نشانه در هر دو متر تیرآهن برند مذکور حک شده است. هر تیرآهن تولیدی آهن اصفهان پلاکی دارد که حاوی اطلاعات دقیق محصول است و روی اصالت آن مهر تایید می‌زند.

موارد مذکور به راحتی باعث خرید اصل تیرآهن برند ذوب آهن اصفهان می‌شود. ولی با این حال برای اینکه خیال خریداران این محصولات آسوده باشد بهتر است به صورت مستقیم با اندازه مورد نظر از کارخانه یا فروشندگان معتبر خریداری شود.

از کدام درگاه تیرآهن برند ذوب آهن اصفهان را خریداری کنیم؟

افرادی که با توجه به ویژگی‌های مذکور مایل به مشاهده قیمت روز آهن اصفهان و خرید آن هستند بهتر است به درگاه آیرومارت مراجعه داشته باشند. این درگاه برند تجاری شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا است که درخصوص قیمت گذاری، خرید و فروش مقاطع آهنی و فولادی فعالیت دارد.

این مجموعه تمامی مقاطع تیرآهن برند ذوب آهن اصفهان را دارد و افراد به راحتی امکان خریدن هر یک از مقاطع را خواهند داشت. منتهی قبل از خرید لازم است قیمت دقیق و روز تیرآهن برند ذوب آهن اصفهان را مورد بررسی قرار بدهند.

افرادی که نسبت به کسب اطلاعات بیشتر درباره مقاطع مختلف تیرآهن مذکور بهتر است به درگاه اصلی آیرومارت به نشانی https://iromart.com/ مراجعه کرده یا با شماره 02145306 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیرومارت
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان