اپل موکا با چه قیمتی در بازار خودرو ایران عرضه می شود؟

ورود اوپل موکا به بازار خودرو ایران-کاماپرس
ژیوار

اپل موکا، ساب کامپکت آلمانی تازه‌ترین محصول پرشیا خودرو برای بازار وارداتی خواهد بود که قرار است به زودی روانه بازار خودرو ایران شود. این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، اوپل موکا از سری محصولات آلمانی-فرانسوی گروه استالانتیس است که پس از ادغام اپل در شرکت پژو سیتروئن تولید می‌شود. نسل جدید این کراس اوور کوچک روی پلتفرم مشترک پژو-سیتروئن معروف به CMP ساخته شده و به همین دلیل شباهت‌هایی با دیگر محصولات این گروه خودروسازی دارد.

از ویژگی‌های بارز اپل موکا می‌توان به طراحی اسپرت و جوان‌پسند آن اشاره کرد. رینگ‌های آلومینیومی و رنگ دو تونی بدنه، خطوط تیز و زاویه‌دار بدنه، چراغ‌های باریک جلو و عقب، همگی دست به دست هم داده‌اند تا اپل موکا را جذاب و خاص جلوه دهند.

در داخل کابین نیز طراحی خلاقانه و زیبایی وجود دارد. ترکیب خطوط شکسته و تزئینات قرمز رنگ، به داشبورد جلوه اسپرت بخشیده است. سیستم اطلاعاتی و نمایشگر دیجیتال لمسی بزرگ نیز به روزآمدی این کراس اوور کوچک را تضمین می‌کند. امکانات رفاهی از قبیل تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی‌ها و فرمان گرمکن در این خودرو تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مشخصات فنی اپل موکا

اپل موکل به یک پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ مجهز شده که 130 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت موکا در کمتر از 10 ثانیه خواهد بود.

از نظر ایمنی، اپل موکا به 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل آغاز حرکت در شیب مجهز شده است. سنسورهای پارک جلو و عقب نیز به دید راننده را در مانورهای سخت کمک می‌کنند.

به نقل از خودرو بانک، با توجه به برند معتبر آلمانی و طراحی جذاب، به نظر می‌رسد که اپل موکا در رده قیمتی خود به جایگاه ویژه‌ای در بازار دست یابد.

ورود اوپل موکا به بازار خودرو ایران-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پرشیا خودرو
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان