بهترین لپ تاپ لنوو برای تدریس آنلاین

ژیوار

لپ تاپ لنوو مناسب برای تدریس آنلاین را می‌توان با قیمتی در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان خریداری کرد. اغلب این محصولات رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی داشته و کیفیت تصویر فول اچ دی را در اختیار معلمان قرار می‌دهند. همچنین این لپ تاپ‌ها ظرفیت حافظه داخلی و رم به نسبت مناسبی داشته و اکثرا از سری پردازنده‌های ساده‌تری استفاده می‌کنند.

در ادامه ۵ لپ تاپ لنوو مناسب برای تدریس آنلاین را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم.

لپ تاپ لنوو با مدل  V15 G2 ITL_RE

این لپ تاپ لنوو با سایز صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. رزولوشن صفحه نمایش در این محصول ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و وضوح تصویر آن فول اچ دی است‌. همچنین این لپ تاپ لنوو پنل تصویر TN داشته و نرخ نوسازی تصویر آن ۶۰ هرتز در نظر گرفته می‌شود.

این لپ تاپ لنوو از ظرفیت و نوع باتری 2cell 38whr استفاده می‌کند و میزان حدودی شارژدهی آن ۱ تا ۳ ساعت است. این محصول با مدل پردازنده گرافیکی GeForce MX350عرضه شده و دارای حجم گرافیک اختصاصی ۲ گیگابایتی است.. همچنین نوع رم گرافیک این مدل GDDR5  در نظر گرفته می‌شود.

این لپ تاپ حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی داشته و از نوع حافظه رم DDR4استفاده می‌کند. همچنین این محصول قابلیت ارتقای رم تا ۱۲ گیگابایت را داشته و باس رم آن 3200MHz است. سری پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ core i3 بوده و فرکانس پردازنده آن نیز 3.0GHz up to 4.1GHz عنوان می‌شود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

 

لپ تاپ لنوو با مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8_AB

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی ۱۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ از باس رم 4800MHzاستفاده می‌کند و نوع حافظه رم آن LPDDR5است. همچنین این محصول مدل پردازنده گرافیکی UHDرا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صفحه نمایش این لپ تاپ با سایز ۱۵.۶ اینچی طراحی شده و وضوح تصویر فول اچ دی دارد. همچنین این محصول رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل داشته و نرخ نوسازی تصویر آن ۶۰ هرتز است. این لپ تاپ لنوو پنل تصویر TN دارد و شدت روشنایی آن ۳۰۰ نیت در نظر گرفته می‌شود.

این محصول با سری پردازنده core i3 عرضه شده و مدل پردازنده آن 1305U است. همچنین این محصول فرکانس پردازنده 1.6GHz up to 4.5GHzداشته و حافظه کش آن ۱۰ مگابایت عنوان می‌شود. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ لنوو 3cell 47whr به حساب می‌آید.

 

لپ تاپ لنوو با مدل Ideapad 1 154MN7_AX

این لپ تاپ لنوو با سری پردازنده Ryzen 5عرضه شده و در حدود ۲۲.۵ میلیون تومان قیمت دارد. این محصول دارای مدل پردازنده 7520Uبوده و فرکانس پردازنده آن  2.8Ghz up to 4.3GHzاست. این محصول حافظه کش ۴ مگابایتی دارد. علاوه بر آن، مدل پردازنده گرافیکی به کار رفته در این لپ تاپ نیز RADEONبه حساب می‌آید.

ابن محصول حافظه داخلی ۱ ترابایتی و رم ۸ گیگابایتی داشته و نوع حافظه رم آن LPDDR5است. همچنین این لپ تاپ لنوو باس رم 5500MHzداشته و قابلیت ارتقای رم آن وجود دارد. ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ لنوو 3cell 42whr عنوان می‌شود.

صفحه نمایش به کار رفته در این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی بوده و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. همچنین این لپ تاپ لنوو وضوح تصویر فول اچ دی را ارائه کرده و پنل تصویر آن TN  در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتزی داشته و شدت روشنایی آن ۲۲۰ نیت به حساب می‌آید.

لپ تاپ لنوو با مدل ThinkPad L 13_A

این لپ تاپ با سایز صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ لنوو برای معلم‌هایی که زیاد جابجا می‌شوند انتخاب مناسبی بوده و به طور کلی ۱.۳۹ کیلوگرم وزن دارد. رزولوشن صفحه نمایش این مدل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و کیفیت آن فول اچ دی است. همچنین نرخ نوسازی تصویر در این مدل ۶۰ هرتز بوده و پنل تصویر آن  IPSدر نظر گرفته می‌شود.

این لپ تاپ با مدل پردازنده گرافیکی UHD عرضه شده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب ۵۱۲ و ۸ گیگابایت است‌. این لپ تاپ نول حافظه رم DDR4داشته و از باس رم 3200MHz استفاده می‌کند‌. همچنین ظرفیت و نوع باتری این محصول 4cell 46whrبوده و بازدهی باتری آن ۳ تا ۵ ساعت است.

این لپ تاپ با سری پردازنده core i3 طراحی شده و مدل پردازنده آن 1115G4 در نظر گرفته می‌شود. همچنین فرکانس پردازنده در این محصول نیز 1.7GHz up to 3.0GHz است. این لپ تاپ لنوو حافظه کش ۶ مگابایتی داشته و توان مصرفی آن ۲۸ وات به حساب می‌آید.

لپ تاپ لنوو با مدل Ideapad Slim 3 15ABR8

این لپ تاپ لنوو دارای حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی ۲۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از نوع حافظه رم DDR4 استفاده کرده و باس رم 3200MHzدارد. همچنین این لپ تاپ لنوو از مدل پردازنده گرافیکی Radeon Graphicsاستفاده می‌کند.

این محصول صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی داشته و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. همچنین این لپ تاپ لنوو نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتزی داشته و پنل تصویر آن IPSدر نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ شدت روشنایی ۳۰۰ نیتی دارد. علاوه بر آن ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این محصول 3cell 47whrبوده و میزان حدودی شارژدهی آن را ۲ تا ۴ ساعت عنوان کرده‌اند.

این لپ تاپ لنوو از سری پردازنده  Ryzen 7استفاده کرده و دارای مدل پردازنده  7730Uاست. همچنین این محصول فرکانس پردازنده 2.0Ghz up to 4.5GHzرا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

خرید لپ تاپ از سایت سبیت

سبیت سایتی معتبر در زمینه ارائه خدمات گوناگون مربوط به قیمت روز لپ تاپ، گوشی، تبلت و محصولات الکترنیکی مختلف بوده و در طول سال‌های مختلف تجربه خود توانسته است اعتماد بخش زیادی از کاربران را جذب کند. این سایت علاوه بر پشتیبانی قوی، بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا، امکان استفاده از خدمات دیگری مانند دانستن قیمت روز لپ تاپ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان