بهترین روکش خودروهای جک برای رانندگان با سلیقه + قیمت

ژیوار

امروزه انواع مختلفی از خودروهای جک در کلاس‌های مختلف خودرویی به بازار ایران عرضه شده است. جک یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران است و طبیعی است که تقاضا برای خرید روکش خودروهای جک نیز بالا باشد.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت مارال کاور به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روکش صندلی خودرو، به معرفی بهترین روکش خودروهای جک برای دارندگان مدل‌های مختلف این ماشین پرداخته است.

1 – روکش صندلی جک جی 3

خودروی جک جی 3 به دلیل قیمت پایین‌تر و قرار گرفتن در رده خودروهای سدان و هاچبک همواره مورد علاقه اقشار مختلف بوده است. این خودرو یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های جک در ایران است و طبیعی است که شما نیاز به تعویض روکش صندلی این خودرو داشته باشید.

این مدل از روکش خودروهای جک یکی از بهترین و مناسب‌ترین روکش‌ها برای جی 3 است. یکی از دلایل زیبایی این روکش، استفاده از پارچه مخمل است. البته برای کاهش تعرق در فصول گرک سال محل نشیمن و پشتی صندلی از پارچه‌ای دوخته شده است که میزان تعرق را تا حد زیادی کاهش دهد.

در دوخت این روکش صندلی از الگوی انحصاری صنعت دوخت مارال استفاده شده است. این روکش دارای گارانتی یک ساله است و یکی از مقاوم‌ترین روکش‌ها در برابر پوسیدگی محسوب می‌شود. اگر این روکش را درب کارخانه خریداری کنید علاوه بر تخفیف، به صورت رایگان برایتان نصب می‌شود.

دریان سفر امید

روکش صندلی جک جی 3 به قیمت 4 میلیون و 250 هزار تومان در سایت و در درب کارخانه مارال به فروش می‌رسد.

2 – روکش صندلی جک اس 5

جک اس 5 یکی از خودروهای اسپورت پرطرفدار در بازار ایران است و این خودروی چینی از جمله خودروهایی است که در بین قشر جوان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل تقاضا برای خرید روکش صندلی و سایر اکسسوری‌های این خودرو بسیار بالا است.

یکی از بهترین انواع روکش خودروهای جک، روکشی است که در دوخت آن از چرم استفاده شده است. روکش چرمی با وجود برخی از معایب، می‌تواند زیبایی خاصی به خودروی شما بدهد. البته شرکت مارال در این مدل از روکش صندلی خودروی جک، تلاش کرده است تا برخی از روش‌ها باعث کم شدن معایب روکش چرم شود.

برای نمونه دوخت اضافی پارچه‌هایی که باعث کاهش تعرق می‌شوند، علاوه بر زیباتر کردن روکش، باعث بهبود کیفیت آن نیز شده است. این روکش دارای دوخت بسیار ظریف و زیبایی است و همانند سایر محصولات مشابه دارای یک سال گارانتی است.

این روکش صندلی جک اس 5 در سایت مارال کاور به قیمتی حدود 4 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می‌رسد.

روکش صندلی جک اس 5

3 – روکش تمام چرم جک اس 3

علاقه‌مندان به روکش‌های تمام چرم نیز می‌توانند از این روکش خودروهای جک خریداری کرده و بر زیبایی ماشین خود بیفزایند. این روکش که مخصوص خودروهای جک اس 3 دوخته شده است، در چند رنگ از جمله طوسی و زرشکی به فروش می‌رسد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و هماهنگی با دیگر اکسسوری‌ها و فضای داخلی خودرو یکی از این دو رنگ را انتخاب کنید. این رنگ‌ها بر اساس تم کلی فضای داخلی جک انتخاب شده‌اند.

دوخت بسیار خوب این روکش خودروهای جک و انتخاب درست رنگ نخ برای دوخت باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر آن شده است. این مدل دارای روکش کنسول نیز هست که به صورت اشانتیون در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این روکش صندلی دارای گارانتی یک ساله است که پوسیدگی و رنگ پریدگی را در طول یک سال استفاده تحت ضمانت قرار می‌دهد. جنس چرم استفاده شده طوری است که این روکش جزو روکش‌های ضد تعریق و ضد سایش قرار می‌گیرد.

این مدل روکش خودروهای جک که مخصوص خودرو اس 3 طراحی شده است به قیمتی حدود 4 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

روکش تمام چرم جک اس 3

خرید آنلاین روکش خودروهای جک از مارال کاور

«صنعت دوخت مارال» یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های روکش صندلی انواع خودرو در ایران است. این شرکت تولیدی روکش‌های صندلی را با با تنوع بالا طراحی و تولید کرده و به قیمت مناسب به فروش می‌رساند. صنعت دوخت مارال با تاسیس سایت «مارال کاور» اقدام به عرضه مستقیم و فروش آنلاین محصولات خود نیز کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین روکش صندلی مناسب خودروی خود به سایت maralcover.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02155526065 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنعت دوخت مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان