می توان به آینده بیت کوین در کوتاه مدت امیدوار بود؟!

ژیوار

بیت کوین بعد از عبور از کانال 60 هزار دلاری، در فتح مرزهای قیمتی بالاتر همواره با نوساناتی مواجه بوده است. با این حال اخیرا بیت کوین توانسته مرز 67 هزار دلاری را به دست آورد. علت پیشروی بهتر و نوسانات کمتر بیت کوین طی روزهای اخیر به رشد استخراج کنندگان این رمزارز برمی‌گردد. رشد قیمتی احتمالا روی خرید بیت کوین بیشتر اثر خواهد گذاشت.

به گزارش کاماپرس، طبق آخرین اخبار و اطلاعات قیمت بیت کوین تحت تاثیر افزایش 5 تا 10 درصدی ماینرهای این رمزارز بالا رفته است. این رمزارز هفته گذشته یک روند معکوس را طی کرد و تا مرز 65 هزار دلاری عقب نشست اما به تدریج و با رشد ماینرها بار دیگر مرز 67 هزار دلاری را به دست آورد. علاوه بر بیت کوین، آلت کوین‌ها نیز رشد قیمتی زیادی را تجربه کردند اما نتوانستند مشابه بیت کوین ضرر روزهای گذشته را جبران کنند. احتمالا با تداوم این شرایط، میزان درخواست برای خرید بیت کوین بیشتر شود و بار دیگر رونق بازار این رمزارز رو به فزونی برود.

بیشتر بخوانید:

کارشناسان چه نظری درباره شرایط کنونی بیت کوین دارند؟

برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقدند که بیت کوین در مرز قیمتی کنونی تاب آوری نخواهد داشت و احتمالا یک اصلاح قیمتی را تجربه خواهد کرد. در این مورد باب لوکاس، تاجر و تحلیلگر رمزارزی، بیان کرده که بیت کوین به وضوح در مرحله نزولی چرخه روزانه خود قرار گرفته و این امکان را دارند تا قبل از شروع یک روند صعودی پایدار، به کانال 50 هزار دلاری بازگردد!

برخی دیگر از فعالان و تحلیلگران معتقدند که بیت کوین برای حفظ مرز قیمتی کنونی پشتوانه اساسی و خبر مهمی را دریافت نکرده است. در واقع این گروه معتقدند، به رغم پیش بینی‌های مثبتی که وجود دارد، بازار تازه بیت کوین به اخبار واقعی برای حرکت رو به جلو و رشد بیش از پیش نیازمند است.

دریان سفر امید

نظرات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا روی تغییر وضعیت بیت کوین موثر است؟

با وجود اینکه برجسته‌ترین نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ و جو بایدن، روی مسائل رمزارزی تاکید دارند، اما برنامه خاصی درباره چگونگی رفتار با ارزهای دیجیتال و نحوه گسترش یا توقف استفاده از آن ارائه نداده‌اند. بنابراین نمی‌توان صرفا به مباحث و وعده‌های این دو نامزد مورد نظر توجه داشت.

تنها دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه آمریکا، در هفته گذشته با استخراج کنندگان بیت کوین ملاقاتی داشت و طی این دیدار ایمیلی از وی فاش شد که نشان دهنده احتمال ملاقات اعضای هیئت رئیسه وی با اعضای جامعه کریپتو است. وی پس از این دیدار یا قبل از آن درباره نحوه رفتار خود با چگونگی افزایش دامنه استخراج‌ها و فعالیت‌های رمزارزی سخنی مطرح نکرده و دیدگاه وی درباره کریپتو چندان واضح نیست!

برخی معتقدند چه قیمت بیت کوین بالا برود، چه اصلاح داشته باشد، این رمزارز آینده دار است و احتمالا در روزهای آتی خرید بیت کوین رونق بیشتری پیدا خواهد کرد. به هر حال تداوم خرید بیت کوین یا فروش آن به عهده خود افراد است که با در نظر گرفتن نظرات کارشناسی و اطلاعات موجود این کار را انجام بدهند.

چرا سایت کیف پول من بهتر است؟

در صورتی که ساکن ایران هستید و قصد معامله هر نوع ارز دیجیتالی را دارید، بهتر است به درگاه مناسب برای این کار مراجعه کنید. کیف پول من یک درگاه امن و البته معتبر در زمینه معاملات رمزارزی است که زمینه خرید و فروش آسان بیت کوین با قیمت لحظه‌ای برپایه دلار و ریال را فراهم کرده است.

این درگاه گذشته از اینکه بستری مناسب برای معامله بیت کوین است، کیف پول مناسبی نیز برای نگهداری این رمزارز محسوب می‌شود. همچنین کیف پول من بستری مناسب برای معامله و نگهداری بالغ بر 2 هزار رمزارز مطرح دیگر بازار است.

افرادی که قصد استفاده از خدمات این درگاه به منظور نقل و انتقال راحت‌تر بیت کوین را دارند باید ابتدا در این بستر ثبت نام کرده و سپس با گذران احراز هویت، که بیشتر از 15 دقیقه زمان نمی‌برد، به معامله رمزارز مذکور یا هر ارز دیجیتال معتبر دیگری بپردازند.

علاقمندان به این درگاه بهتر است حتما به وبسایت اصلی آن به نشانی https://kifpool.me/ مراجعه کرده یا با شماره 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز