رهن کامل آپارتمان 30 تا 35 متری در تهران چقدر آب می خورد؟

رهن کامل آپارتمان 30 تا 35 متری در تهران چقدر آب میخورد-کاماپرس
ژیوار

بررسی فایل‌های ارائه شده برای رهن و اجاره آپارتمان در شهر تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد میکروآپارتمان با زیربنای 30 تا 35 متر، دست‌کم به 200 میلیون تومان بودجه نیاز است.

به گزارش کاماپرس، هم‌اکنون وضعیت بازار رهن و اجاره به شکلی است که اغلب موجران بر حسب نیاز مالی خود نرخ تعیین می‌کنند و قیمت‌ها کارشناسی شده نیست.

در شرایطی که نرخ‌های موجران دلبخواهی و بدون رعایت سقف افزایش اجاره بها است، مستاجران تلاش می‌کنند با موجر به توافق و در نهایت به تمدید قرارداد برسند تا در برخی هزینه‌ها مانند کمیسیون بنگاه و جابه‌جایی صرفه‌جویی شود.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر برای رهن کامل یک واحد 30 تا 35 متری در پایتخت، دست کم 200 میلیون تومان بودجه لازم است. البته گفتنی است اغلب این واحدها فول امکانات نیستند و یا بیش از 10 سال قدمت دارند. برخی از این آپارتمان‌ها زیرهم‌کف قرار دارند و برخی از آن‌ها نیز مبله هستند.

دریان سفر امید

در میان آگهی‌ها، در محله جلیلی واقع در منطقه 12، سه واحد ۳۵ متری در یک خانه برای رهن کامل آگهی شده و در آن قید شده که قابل سکونت سه خانواده با سه انباری است. قیمت رهن کامل این سه واحد، به 800 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از اکو ایران، در محله نیاوران نیز قیمت رهن کامل یک واحد با 30 مترمربع زیربنا و 17 سال ساخت و بدون آسانسور، پارکینگ و انباری و بدون اتاق؛ 600 میلیون تومان اعلام شده است.

رهن کامل آپارتمان 30 تا 35 متری در تهران چقدر آب می خورد؟-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : کیلیدملک رادار
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان