پرفروش‌‌ ترین فر برقی توکار ایرانی کدام است؟ + قیمت

فرتوکار_کاماپرس
ژیوار

با پیشرفت تکنولوژی و کوچک شدن فضای خانه‌ها و آشپزخانه‌ها ایده فر توکار به میان آمد. این نوع فر معمولا به‌عنوان بخشی از کابینت طراحی شده و هیچ فضای اضافه‌ای را در آشپزخانه اشغال نمی‌کند. به عبارت دیگر از مزایای فر توکار این است که درون فضاهای مخصوص مانند کابینت و دیوار تعبیه می‌شود و می‌تواند جلوه خاص و زیبایی را به آشپزخانه بدهد.

به گزارش کاماپرس، ویژگی دیگر فر برقی توکار، سرعت بالای پخت غذا در آن بوده؛ به گونه‌ای که با داشتن دستورالعمل‌های متنوع، افراد را از سایر وسایل پخت و پز بی‌نیاز می‌کند.

در این گزارش بهترین فر برقی توکار ایرانی به همراه قیمت معرفی شده است.

فر برقی توکار آلتون

یکی از بهترین برندهای فر توکار ایرانی، فر آلتون است. این تولیدکننده ایرانی توانسته است با بهره‌گیری از ماشین‌آلات بسیار پیشرفته و متخصصان کار بلد یکی از بهترین محصولات را به بازار ایرانی عرضه کند. ویژگی‌های فر برقی توکار آلتون بسیار زیاد است مثلاً شما با تهیه این فر می‌توانید از برنامه یخ‌زدایی سریع، پوشش داخلی آسان تمیز شونده، برنامه‌های پخت متنوع، حسگر پخت گوشت و خنک‌کننده اتوماتیک، صفحه نمایشگر لمسی و قفل کودک بهره‌مند شوید.

فرتوکار_کاماپرس

دریان سفر امید

فر توکار التون مدل V303 مشکی در بازه قیمتی 14 تا 19 میلیون در بازار فروخته می‌شود.

از ویژگی‌های این فرهای برقی با حجم 72 لیتر دستگیره درب آن است که به رنگ نوک‌مدادی است. پنل این نمایشگر به‌صورت لمسی و در وسط کلیدهای لمسی صفحه نمایشگر دیجیتال برای مشاهده تنظیمات و اطلاعت مربوط به پخت قرار دارد. درب این فر 4 جداره بوده و لولای آرام‌بند نیز دارد. استفاده از فن کانوکشن در فر توکار آلتون مدل V303 باعث می‌شود هوای گرم داخل فر به‌صورت یکنواخت پخش شود. همچنین فن خنک‌کننده خودکار نیز برای خنک نگه‌داشتن قطعات الکترونیکی در این محصول وجود دارد.

از امکانات دیگر این فر جوجه‌گردان و دو جفت ریل تلسکوپی است که می‌توان به کمک این ریل‌ها سینی عمیق یا نیمه عمیق موجود در فر را به‌راحتی جابجا کرد. این فر همچنین دارای 10 برنامه پخت و برنامه یخ‌زدایی است. حسگر پخت گوشت یا میت پراب این محصول نیز شما را از مغزپخت شدن مواد غذایی داخل فر مطلع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فر اخوان F4 برقی گازی

فر اخوان F4 از انواع فر توکار با کارکرد گازی و برقی همزمان است. این فر دارای المنت حرارتی برقی 1800 وات بوده و همچنین مجهز به شعله پخش کن گازی ایتالیایی است. این فر توکار  با نمای شیشه‌ای مشکی و استیل تولید شده و دارای تایمز تاچ اسکرین و همینطور پنل تنظیم برنامه است.

از مزایای این فر جهت ایمنی می‌توان به شیر ترموستاتیک به همراه ترموکوپل دو زمانه، سیستم قطع خودکار گاز که در مواقع قطع برق بسیار ضروری است، شلنگ ایمنی استلس استیل، سیستم ایمنی خودکار و همچنین قفل کودک اشاره کرد. فر برقی توکار اخوان مجهز به جوجه گردان و دارای شلف استیک پز ترمز دار است. در تولید این فر از شیشه ایتالیایی به همراه دستگیره آلومینیومی رنگ نقره‌ای (آنادایزینگ) نیز استفاده شده است.

قیمت این فر 10میلیون و277هزار تومان است.

فر برقی توکار داتیس مدل DF 690 TFT

ابعاد محصول​ 58.5×59.5×59.5 سانتی متر بوده و قابلیت کنترل و دادن برنامه از راه دور دارد. این فر دارای ریل تلسکوپی و 16 برنامه پخت نیمه اتومات است. همچنین 28 برنامه پخت اتومات داشته و صفحه نمایشگر آن تمام لمسی (TFT) و قابل اتصال به وای فای است. فر برقی توکار داتیس دارای محیط Setting جهت تغییرات نور و صدا و تاریخ و واحدهای دما است. این فر قابلیت بروزرسانی نرم افزار را نیز داشته و به سیستم یخ زدایی نیز مجهز است.

قیمت این مدل 28 میلیون و 945 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اخواندیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز