معرفی بهترین تفریحات تابستانی دبی

تفریحات تابستانی دبی - کاماپرس
ژیوار

با اینکه دبی به عنوان شهری گرم شناخته می‌شود؛ با این حال، امکانات بسیار زیادی برای گردشگران آماده کرده و حتی می‌توان گرمای تابستان را در آن فراموش کرد. تفریحات تابستانی دبی دارای تنوع زیادی است و معمولا تفریحات مربوط به پارک‌های آبی آن طرفداران بیشتری دارند.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی تفریحات برتر دبی در تابستان، هر یک را به طور جداگانه بررسی ‌کرده است.

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس از معروف‌ترین تفریحات تابستانی دبی است. این پارک آبی در محوطه هتل آتلانتیس واقع شده و در آن تفریحات متنوعی را می‌توان تجربه کرد. ورود به این مجموعه برای افراد زیر سه سال رایگان بوده و افرادی که قدشان بالای 120 سانتی­متر است، بزرگسال در نظر ‌گرفته می­‌شوند. این پارک آبی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر با وعده ناهار پذیرای گردشگران است؛ البته ورود غذا از بیرون به آن مجاز نیست.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی در نزدیکی برج العرب و در منطقه‌­ای بسیار لوکس قرار گرفته است. این پارک آبی سرسره‌ها و تفریحات متنوعی دارد که برای تمام سنین مناسب است. همچنین این پارک که حدود 50 هزار متر مربع مساحت دارد، جزو جذاب‌ترین تفریحات تابستانی دبی بوده و در آن می‌توان معماری خاص الهام گرفته شده از دوران کهن را دید.

دریان سفر امید

در این پارک بیش از 23 استخر شنا وجود دارد و ساعت کاری آن همه روزه از 10 صبح تا 6 عصر است.

اسکیت روی یخ

از خاص‌ترین تفریحات تابستانی دبی که می‌تواند باعث متفاوت شدن تابستان برای مسافران شود، می‌توان به تجربه اسکیت روی یخ اشاره کرد. این مجموعه با استفاده از فناوری پیشرفته‌، یخ ضخیم و محکمی در اختیار علاقه­‌مندان به ورزش اسکیت روی یخ قرار می­‌دهد. ظرفیت این مجموعه 2000 نفر است و از امکانات آن برای آموزش نیز استفاده می‌شود.

پیست اسکیت دبی در طبقه همکف دبی مال قرار دارد و از ساعت 10 صبح تا 11:45 شب می‌توان از امکانات آن لذت برد. البته روزهای دوشنبه این مکان تعطیل است. این مجموعه، انتخابی جذاب برای خنک کردن گردشگران در دل تابستان به حساب می‌آید.

پیست اسکی

پیست اسکی از دیگر تفریحات تابستانی دبی مال بوده که برای علاقه­‌مندان به ورزش‌های زمستانی در نظر گرفته شده است. این مجموعه پنج پیست اسکی مختلف داشته و طولانی‌ترین پیست اسکی آن 400 متر طول و بیش از 60 متر شیب دارد. ورزشکاران در این فضا با تله سیژها جابه­‌جا می‌شوند.

پیست‌های اسکی و اسنوبرد این مجموعه برای افراد در تمام سطوح مهارتی مناسب هستند و تجهیزات آن نیز به متقاضیان ارائه می‌شود؛ بنابراین نیازی به نگرانی از بابت همراه نداشتن تجهیزات مورد نیاز وجود ندارد. کودکان زیر دو سال اجازه ورود به این پیست را ندارند و کودکان دو تا هشت سال نیز حتما باید همراه با یک فرد بزرگسال وارد آن شوند.

استخر اینفینیتی

استخر اینفینیتی یکی از تفریحات بسیار لوکس دبی است که ارتفاعی در حدود 210 متر از سطح دریا دارد و در آن می‌توان مناظری فوق العاده از شهر دبی را تماشا کرد. این استخر نزدیک برج العرب و در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان قرار دارد. این مکان با چشم اندازی قابل توجه، تجربه‌ای ماندگار از تفریحات تابستانی دبی را در خاطر مسافران ثبت می‌کند.

آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی مال نیز از مهم‌ترین تفریحات تابستانی دبی است که در آن بیش از 30 هزار حیوان آبزی نگه داری می‌شوند. یک کروکودیل غول پیکر 40 ساله با وزن 750 کیلوگرم و همچنین حیواناتی همچون پنگوئن، پیرانا، سوسمار، سفره ماهی و کوسه نیز در این آکواریم زندگی می‌­کنند و در آن می‌توان تصاویری حیرت انگیز از زندگی زیر دریا را از نزدیک دید.

این آکواریوم دارای مخزن آب 10 میلیون لیتری است و بزرگ‌ترین آکواریوم معلق در جهان به حساب می‌آید.

خرید تورهای تفریحی دبی با «بریم دبی»

وبسایت بریم دبی، مجموعه‌ای مطمئن و با تجربه در ارائه انواع تورهای تفریحی دبی است و در سریع‌ترین زمان ممکن، با بهترین قیمت‌ها خدمات خود را ارائه می‌دهد. از طریق بریم دبی، امکان اجاره خودرو یا دریافت ویزا نیز فراهم بوده و می‌توان از تورهای ترکیبی آن نیز استفاده کرد.

علاقه­‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خدمات وبسایت بریم دبی می­‌توانند به وبسایت www.berimdubai.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز