هرآنچه باید درباره «دبی هیلز» ؛ لاکچری ترین شهرک امارات بدانید

دبی - کاماپرس
ژیوار

دبی هیلز یکی دیگر از شاهکارهای معماری دبی برای زندگی لوکس است. در این عمارت ویلاهای لاکچری و خاصی توسط مهندسین معروف ساخته‌شده‌اند که هرکدام به‌تنهایی حائز اهمیت هستند.

کاماپرس با نگاهی به یکی از لاکچری‌ترین ویلاهای ۷ خوابه، به معرفی این شهرک لاکچری پرداخته است.

این ویلای منحصربه‌فرد در دبی هیلز توسط معماران معروفی طراحی‌شده است و یکی از ساختمان‌های فوق‌العاده لوکس و لاکچری در امارات متحده است. در بدو ورود به این عمارت، با یک راه ورودی بزرگ با درب ۸ متری روبه‌رو می‌شوید. در این ویلا از بهترین و باارزش‌ترین المان‌ها و متریال استفاده‌شده است. برای نمونه در طراحی فضای داخلی ویلا از سنگ‌های مرمر ایتالیایی همچون سنگ‌های اونیکس استفاده‌شده است.

دبی هیلز- کاماپرس

در دکوراسیون داخلی این عمارت بهترین و معروف‌ترین برند‌های جهان همکاری داشته‌اند. طراحی و اجرای ویلا، از طراحی پلان اولیه تا طراحی نمای ویلا و محوطه‌سازی ویلا و غیره همگی برای یک هدف که ساختن ویلایی منحصربه‌فرد است، پیش رفته‌اند. این ویلا همانند اغلب ویلای‌های مدرن جهان به سیستم هوشمند مجهز است.

دریان سفر امید

ویلای مذکور ۷ اتاق‌خواب و ۱۱ سرویس حمام، یک باشگاه ورزشی پیشرفته و مجهز، یک اتاق بخار به سبک حمام، سونا و جکوزی با طراحی نورپردازی‌های اختصاصی و بار و همچنین سالن رقص دارد.

بیشتر بخوانید:

در محوطه بیرونی ویلا یک باغ کاملاً منظره‌سازی شده زیبایی است که با درختان وارداتی و محوطه‌سازی اصولی طراحی‌شده است. کف‌پوش‌های تراورتن رومانو کلاسیک ایتالیایی در مسیرهای پیاده‌روی کار گذاشته‌شده‌اند. در محوطه این باغ ویلا یک استخر ۱۸ متری اختصاصی نیز ساخته‌شده است.

دبی هیلز - کاماپرس

شهرکی برای ثروتمندترین و مشهورترین افراد جهان

دبی هیلز یکی از شاهکارهای دبی برای زندگی لوکس است. این منطقه نوساز یکی از شهرک‌های جدید شهر دبی است و از مرکز شهر حدود ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد و ساکنین آن از ثروتمندترین و مشهورترین افراد جهان هستند.

در دبی هیلز شاهد ساختمان‌های مدرن و مجلل هستیم که در طراحی و ساخت آن‌ها از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده کرده‌اند. معماری خاص آن‌ به‌گونه‌ای جذاب و متفاوت و در جهان بی‌نظیر است. امکانات نیز در سطح بالا و لوکس قرار دارند. زمین گلف بزرگ و معروف، رستوران‌ها، دریاچه مصنوعی، ورزشگاه، مراکز خرید و بسیاری موارد دیگر ازجمله این امکانات هستند.

دبی هیلز_کاماپرس

11 میلیون مترمربع مساحت کل دبی هیلز

کل این منطقه بیش از 11 میلیون مترمربع وسعت دارد و در نزدیکی شهر محمد بن راشد واقع‌شده است. مرکز خرید آن ۲۸۲ هزار مترمربع و زمین گلف قهرمانی با ۱۸ حفره از جاذبه‌های اصلی این منطقه هستند. فضاهای اداری، امکانات ورزشی و هتل‌ها، مناطق سبز وسیع، پارک‌ها و مسیرهای پیاده‌روی در این منطقه در دسترس هستند.

طرح نهایی املاک دبی هیلز شامل ۲ هزار ویلا و هزاران ساختمان است که حدود 100 هزار نفر را در خود جای خواهد داد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای املاک دبی هیلز این است که در منطقه‌ای آرام و ساکت واقع شده است. بنابراین، ساکنان دبی هیلز می‌توانند زندگی آرامی داشته باشند؛ بدون اینکه از مرکز شهر دور باشند.

پارک‌ها و فضاهای باز فراوان از یک‌طرف تضمین می‌کند که کودکان می‌توانند بهترین استفاده را از زمان بازی خود ببرند و درعین‌حال بزرگ‌سالان هم می‌توانند از پیاده‌روی و دویدن در مسیر  لذت ببرند.

دبی - کاماپرس

مرکز خرید اختصاصی در دبی هیلز

مرکز خرید این منطقه سرگرمی‌های خانوادگی فراوان و گزینه‌های خرید عالی را به مشتریان پیشنهاد می‌دهد؛ امکاناتی مانند سوپرمارکت‌ها و مدارس نیز در همین نزدیکی قرار دارند.

آکادمی جهانی GEMS، مدرسه هزاره جدید GEMS و چندین موسسه آموزشی دیگر در نزدیکی این منطقه ایجادشده‌اند تا والدین نگرانی درباره تحصیل فرزندان خود را نداشته باشند.

بیمارستان کینگز کالج نیز در نزدیکی ورودی املاک هیلز، بهترین خدمات درمانی را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر بیش از ۶۰ کافه و رستوران در دبی هیلز فعال است و طبق پیش‌بینی‌ها در سال‌های آینده قرار است تعداد این کافه‌ها و رستوران‌ها افزایش یابد.

دبی - کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیش دنگکیلید
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان